Dzisiaj jest 22 wrz 2018, 7:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 wrz 2018, 22:14 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Witam

Jak w temacie

120/70/12-tył(wejdzie większa opona nawet i felga 13 ale z taką felga kupiłem...BTW.co da wsadzenie większej felgi?)
120/70/13-przód

Na alledrogo jest ich sporo do wyboru więc nie wiem sam

Jazda po asfalcie




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 wrz 2018, 22:19 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 2914
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
https://bandenvoorscooters.nl/media/cat ... 350-10.jpg taką mam z tyłu i jest fajnie, na przód pewnie też spoko.




_________________

Alu 50 *PORTed* +T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Zielona+3.25

Nie robię nic nikomu, ludzie są tego nie warci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2018, 8:11 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Spoko ale na allegro mamy tylko używki albo ja słabo szukam...




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2018, 18:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 324
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Killer85 pisze:
Spoko ale na allegro mamy tylko używki

Odpuść sobie używki.
Jak sam wymieniałem przednią oponę, to wyglądała super, żadnych pęknięć, guma super, nie zdarta, bieżnik po byku, ogólnie wizualnie i wygląd super. Miała tylko jeden feler - rzucało kierownicą i skuter walił się w zakrętach tak, że ciężko było go utrzymać na drodze. Ale to sprawdzi się dopiero jak założysz oponę, a zwrotu nie dostaniesz :P
Nie ryzykuj - tylko NOWA.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2018, 21:21 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jakie polecasz w takim razie?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2018, 21:41 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6898
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Ja miałem Micheliny kiedyś i nie narzekałem




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2018, 22:01 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Zainteresuję się...pytam bo jest duży wybór i nie wiadomo co kupić




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2018, 22:06 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6898
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Aby nie jakąś chińszczyznę...miałem coś takiego jak Mitas? Jakoś tak. Nie wiem czy mój egzemplarz taki był ,ale guma to jak z plastiku w dodatku bardzo podatna na przebicia




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2018, 19:56 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
A to

https://allegro.pl/opony-do-skutera-dur ... 80417.html
+

https://allegro.pl/opony-do-skutera-dur ... 82516.html

???




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2018, 20:04 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6898
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Ja swego czasu miałem 120 na przodzie a na tyle 130 i według mnie to jest idealny kompromis




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2018, 20:12 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
No ja mam 130 na przodzie a 120 na tyle...


Hola hola...jamam felgę13 z przodu...a 12 z tyłu czyli tutaj lepiej dać Szerokość: 130

Czyli:

130/70/12-tył
120/70/13-przód




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Ostatnio zmieniony 10 wrz 2018, 20:14 przez Killer85, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2018, 20:13 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 6898
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Oczywiście. Masz napęd na tył a nie na przód ,tym samym będziesz miał stabilniejszy tył. Można się pokusić przód i tył dać 130 ,ale to już większy opór toczenia = mniejsza moc więc nie ma sensu




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2018, 20:15 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 595
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Czyli finalnie:

130/70/12-tył
120/70/13-przód




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy