Dzisiaj jest 01 maja 2025, 8:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 paź 2011, 15:45 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Pytanie może i głupie ale muszę znać odpowiedź. Otóż w skuterze mam kompletnie padnięty aku, zresztą i tak zawsze odpalam od kopa. Czy mogę tak cały czas jeździć bez niego? Bo słyszałem że ponoć przez to mogą być problemy z cewką. Obecnie zawsze gdy przyhamowywuję lub włączam choćby kierunki, światła praktycznie gasną, no ale z tym już zapewne nic się nie zrobi.

No i jeszcze jedna kwestia - przez jakieś 6 tyg skuter stał nie ruszany. Obecnie jest wielki problem z jazdą, praktycznie nie chce się wkręcać na obroty, bardzo często nie może przekroczyć 45km/h (6000obr) do tego zbiera się bardzo wolno. Gdy nagle zatrzymam się i pochodzi z minutę na wolnych łapie "pałera" i ciągnie ładnie do końca, pojeżdżę tak jakiś czas na wysokich obrotach i dalej jedzie elegancko. Wychodzi na to że gdy się go porządne przepali to wszystko jest git. Czy to może być związane ze zbyt dużą ilością oleju? Mam dozownik + jakieś 40ml oleju / 5l beny. Na pewno przydała by się porządna regulacja napędu, no ale mimo wszystko kiedyś na tym ustawieniu jeździł lepiej.

PS. Wolne obroty kształtują się na poziomie 3000rpm, w ogóle nie reaguje na regulację.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1


Ostatnio zmieniony 25 paź 2011, 15:45 przez mattiz1, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 17:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
nic nie powinno się stać, te silniki i jego podzespoły (CPI) są nie do zajechania, wiem co mówię, jak ja swojego CPI przerabiałem to 1 miech bez aku jeździłem i śmigam dalej, od czego jest prądnica w silniku przecież?

takie osiągi masz różne bo silnik się rozgrzewa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2011, 19:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
mattiz1, to że kierunki przygasają to norma bo akumulator jest właśnie do tego.
Teraz zrobiło się zimno i przed jazdą weź go trochę rozgrzej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 16:26 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
Z przygasaniem świateł to oczywiste, pisałem o tym, chciałem tylko wiedzieć czy taka jazda cały czas nie ciągnie za sobą jakiś przykrych dla portfela konsekwencji. Także ta kwestia już wyjaśniona.
Co do rozgrzewania to raczej nie chodzi o to, bo sytuacja ta powtarza się także na ciepłym silniku, aby się tego pozbyć zawsze muszę się zatrzymać, pochodzi chwilę na jałowych by wreszcie jechać jak na 70cc przystało. Póki co mam 2 koncepcje - sprzęgło do wymiany lub zbyt duża ilość oleju, na ssaniu jest chmura dymu, cylek i kolanko uwalone olejem. Gdy poprawi się pogoda, sprawdzę przekładnie, przeczyszczę wydech, zaleję świeżą benę i jeśli nie pomoże, dalej będę pisał.




_________________

Honda Civic VI lift by mattiz1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 26 paź 2011, 21:00 
ja jeździłem całą wiosnę i nic się nie działo :wink:




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy