Dzisiaj jest 28 maja 2025, 6:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2011, 13:41 
*

Rejestracja: 23 maja 2011, 13:20
Posty: 79
Pojazd:
Czytałem w internecie ze zjeżdzajac z górki i puszczajac gaz na zero to mozna przez to zatrzec silnik poniewaz nie ma smarowania.Ja myśle inaczej poniewaz to jest tak jakby był na biegu jałowych wiec nie ma prawa sie zatrzec?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 13:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Pomyśl! Hamować z gazem ?!
Przeciez nikt tak nie robi i nic się nie dzieje.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 13:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2010, 15:55
Posty: 181
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
nic sie nie stanie , niby jak?? Silnik pracuje tak samo jakby stał na wolnych obrotach




_________________

Najprawdopodobniej JEDYNY w Polsce Sachs SX1 FULL Racing :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 14:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Nic się nie stanie.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 14:36 
*

Rejestracja: 30 kwie 2011, 21:08
Posty: 74
Lokalizacja: klb
Pojazd:
to jak go postawisz na nóżce i odpalisz to też się zatrze ,pomyśl pierw a potem zakładaj temat




_________________

Obrazek
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=197785
Gaźnik PHBG 19mm
wydech yasuni c16
Wariator Malossi Multivar
Cylinder Polini For Race 70cc
Wał korbowy Stage6 [HPC]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 14:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Nic sie nie stanie tylko wtedy gdy sprzeglo pusci juz dzwon i skuter bedzie zjezdzal z górki na biegu jalowym czyli tak jak by stał.Natomiast gdy jedziesz z górki np. 80 i puszczasz gaz to tłok paracuje bardzo szybko tak jak bys jechal te 80 ale dostaje bardzo malo mieszanki tyle jak by byl na biegu jałowym bo manetke masz odpuszczoną.Co za tym idzie ma bardzo małe smarowanie i może się zatrzeć. W 2t nie powinno się hamować silnikiem! W 4t natomiast jest to nawet wskazane.!! Ale w 2t NIE!!!




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 15:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
dokladnie. Na krotko mozesz puscic go z gorki, ale na dlugo nie, bo tlok pracuje w wysokich obrotach, a mieszanki dostaje za malo ... Chodzi o 2t oczywiscie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 15:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ludzie potrafią nawet po 50km robić bez oleju a wy płaczecie o kawałek górki..




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 16:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
ficu, miałem to samo powiedzieć :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 16:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Jak to pisało na s.net

Unikaj hamowania 2t jak ognia w gaciach !!

Nie hamuje się 2sówem nawet crosówkami




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 16:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Olej utrzymuje się jakiś czas na smarowanej powierzchni.
Nic się nie powinno stać.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 16:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
ja jak lecę z górki to blokuje koło i silnik chodzi jak na jałówce bo sprzęgło nie pracuje znaczy nie daje napędu skut przyśpiesza jak zwykle bywa jak się jedzie z górki a silnik ma te same obroty ;p




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 16:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
to wtryskowce powinny się zacierać ciągle skoro po odjęciu gazu mają całkiem odcięte paliwo :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 16:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Wtryskowiec nie ma czasem smarowania bezpośrednio do komory korbowej?
Druga sprawa, że jakieś wolne obroty to musi mieć, więc całkiem nie odcina.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 21:50 
*

Rejestracja: 23 maja 2011, 13:20
Posty: 79
Pojazd:
koczor pisze:
to jak go postawisz na nóżce i odpalisz to też się zatrze ,pomyśl pierw a potem zakładaj temat

myslisz ze tego nie wiem ?to sie mylisz
grzes1211 pisze:
ja jak lecę z górki to blokuje koło i silnik chodzi jak na jałówce bo sprzęgło nie pracuje znaczy nie daje napędu skut przyśpiesza jak zwykle bywa jak się jedzie z górki a silnik ma te same obroty ;p

mi tez sie tak wydaje ale czy on tak szybko zwalnia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2011, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2010, 19:47
Posty: 322
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
ej ale mozna zrobic taki zwodzior ze jak jedziesz z górki naciskasz tylny i koło sie blokuje i chodzi jak na postoju wtedy aby dzwon zapiep**a nie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 14:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Gorsze jest to Wasze pociskanie maxem na prostej. Tyle w temacie. Oczywiście bez urazy




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 15:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
grzes1211 pisze:
ja jak lecę z górki to blokuje koło i silnik chodzi jak na jałówce bo sprzęgło nie pracuje znaczy nie daje napędu skut przyśpiesza jak zwykle bywa jak się jedzie z górki a silnik ma te same obroty ;p


Dokładnie miałem to napisać, blokujecie koło podczas jazdy z górki na chwile wtedy sprzęgło puszcza i jedziecie ale jak macie sprężynę dociskową bardzo twardą to po paru metrach znowu sprzęgło złapie ;)

A pizganie po prostej z maxem ... ja nie rozumiem co to za różnica czy jedziecie na pół gazu 70 czy na full 90, nie dość , że na pół mniej pali to to jest normalna prędkość do miasta.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 15:18 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 15:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
konio16 pisze:
ej ale mozna zrobic taki zwodzior ze jak jedziesz z górki naciskasz tylny i koło sie blokuje i chodzi jak na postoju wtedy aby dzwon zapiep**a nie ?


yy.. skoro koło jest zablokowane to dlaczego dzwon ma się kręcić ? :roll: :P




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 15:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
slawek5t pisze:
Gorsze jest to Wasze pociskanie maxem na prostej
Rzeczywiscie tak jest, ale jest kilka osob, ktore tak nie robi, jak np. ja, ale czasem, bardzo rzadko czemu nie ? :P
Tak czy siak wiadomo, jedziesz te 70 i masz skrzyzowanie. Hamujesz te 100m bez gazu, tlok sie obraca szybko, dostaje za malo mieszanki i ma male smarowanie, ale nic sie nie stanie, co innego jakbyscie zrobili 1km np. bez gazu, hamujac silnikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy