Dzisiaj jest 26 kwie 2025, 22:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lip 2011, 18:26 
*

Rejestracja: 06 lip 2011, 18:12
Posty: 5
Pojazd:
Witam wszystkich!!!

Posiadam Keewaya Hurricane'a od nowości rocznik 2009r. Aktualny przebieg 3000. Właśnie zdjęte blokady w serwisie. Kolanko, wariator i dysza gaźnika.
Docierany był dokładnie. Zresztą nie jestem z tych co katują sprzęt. Z resztą co tu jest do kataowania, mocy tyle co w odkurzaczu. Skuter służy do przemieszczania się, tylko i wyłącznie. No ale do miasta jest kawałek i jeżdżenie po trasie 49km/h przyprawiało o senność, stąd decyzja o zdjęciu blokad. Przy okazji przegląd techniczny za całość skasowali sporo, więc postanowiłem sie przyjrzeć bliżej zmianom jakie nastąpiły:

1. Jak wsiadłem to miałem wrażenie, że jest cięższy? Możliwe? teraz sam nie jestem pewien.
2. Przy ruszaniu, sprzęgło tak jakby "łapie" później niż przed zdjęciem blokad. Rozumiecie, przy większych obrotach czuć, że ciągnie, nawet jak się go na stopce postawi, to widać, że koło sie kręci przy większym odkręceniu manetki niż przed odblokowaniem. Troche to irytuje, bo sie przyzwyczaiłem, że szybciej łapie.
3. Seryjne roki wymienili na 3,5. Dobrze? Powiedzieli, że będzie sie lepiej zbierać, a V-max sie nie zmieni. Leci 65km/h. Ale czy czasem nie jest tak, że jakby miał powiedzmy 4,5g to jazda z prędkością 65 byłaby mniej męcząca dla silnika?
4. Chodzi głośniej. W sensie wydech głośno.
5. Jak dojechałem do domu (no po drodze było sprawdzanie ile wyciąnie, jak sie zbiera) to obudowa przekładni była mocno rozgrzana, nie dało sie utrzymać ręki.

Przejrzałem wszystkie wątki z tym skuterem. Coś tam sie dowiedziałem, ale nie wszyscy zwracają uwagę na to co ja, dlatego nowy wątek

Edit: w obudowie od filtra jest taka rurka ograniczająca dopływ powietrza, nie wyjęli jej, zrobiłem to sam, ale wiadomo co sie dzieje, za dużo powietrza i sie dusi teraz. To trzeba przeprowadzić pełną regulację gaźnika, czy wystarczy teraz coś przykręcić i będzie śmigać. Bo jakoś nie przemawia do mnie instrukcja z dziau Zrób to sam.

Pozdrawiam Niedzielny Kierowca.


Ostatnio zmieniony 06 lip 2011, 18:47 przez KHRR, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 20:48 
*

Rejestracja: 06 lip 2011, 18:12
Posty: 5
Pojazd:
Mnie! mnie! Wybierz mnie!
Nikt nic nie napisze, panowie i panie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 20:54 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 17:00
Posty: 326
Lokalizacja: z domu
Pojazd:
Hmm keeway ma blokadę na gaźniku mała dysza na wariatorze na module i na kolanku wydechu. rolki powinny mieć rpzy seryjnym wydechu jak chcesz lekkie i przy cylku 5.5g wydech jest głośniejszy bo katalizatora nie ma ma muła bo cylindry długo nie wytrzymują w keewayach moduł kupisz na allegro.pl a grzeje się przekłądnia bo może płyn się wylał z przekładni;p




_________________

Tzr 125
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=252927

Keeway f-act swap od f12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 21:07 
*

Rejestracja: 06 lip 2011, 18:12
Posty: 5
Pojazd:
Nie zrozumiałem co chcesz powiedzieć o tych rolkach

Muła to ma po tym jak zdjąłem tą rurke w puszce na filtr powietrza i teraz trzeba gaźnik wyregulować, tylko nie wiem jak za bardzo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 21:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 12:39
Posty: 1235
Lokalizacja: Łosice
Pojazd:
W dziale zrób to sam są świetnie napisane 2 poradniki. Polecam ten bez zdjęć.




_________________

Setup:
Cyl: Tec 70cc
Wario: Top Racing Ng
- Rolki: 3.5g
Sprzęgło: Motoforce Evo
- Dociskowa: Niebieska TR
- Sprężynki: Czerwone Hebo
- Dzwon: Malossi
Gaźnik: Tec 17,5 mm
- Dysza: 90#
Zawór mem.: Tec Sport
Wydech: Top Performance Nardo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 21:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Więc tak:
1)Jak nie umiesz regulować gaźnika itp, to przyklej tę rurkę z powrotem... nie baw się w to, bo nic prawie na tymnie zyskasz oprócz większego spalania. Jak już to daj dyszę ok 60-65 jak chcesz koniecznie jeździć 1km/h szybciej. I oczywiście regulacja gaźnika. www.google.pl jest tam tego mega dużo.
2)Na co mu moduł? Nowe keewaye nie mają tam blokad, no chyba że to wyjątek... Sprawdź dodając max gazu na centralce czy Ci go odcina, przerywa.
3)Skuter raczej cięższy nie jest, zdaje Ci się, bo słabiej się zbiera.
4)Rolki 3,5g to za lekkie. Ja do odblokowanego wsadziłem 5,2g. Zmień je na ok 5g.
5)Wydech chodzi głośniej, to normalne, też mój keeeway odlokowany chodzi ciut głośniej.
6)lewandowski25, od kiedy to płyn jest w przekładni? :shock: :shock: :shock:
7)Przekładnia może być cieplejsza, bo kręci większe obroty, może kręcić wysokie obroty przez za lekkie rolki.
8)Jak chcesz abyb Ci się lepiej zbierał kup sprężynki hebo niebieskie i jeśli ma jakieś muły, np na ciepłym slniku jest słabszy to kup Centralke Hebo +50% czarną. Te keewayowskie sprężyny są słabe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 21:33 
*

Rejestracja: 06 lip 2011, 18:12
Posty: 5
Pojazd:
Dzięki lamal o to mi chodziło ten bez zdjęć dużo bardziej jasny.

a co z późniejszym załączaniem sprzęgła?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 15:03
Posty: 362
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Już Ci napisałem...
Mogę Ci jeszcze powiedzieć że później łapie bo albo grzebali i zmienili sprężynki na słabsze bardziej miękkie, albodużo bardziej prawdopodobna wersja - seryjne sprężynki po prostu zaczyna brać szlag, i nadają się do wymiany... Albo masz zjechane okładziny sprzęgła, ale jasnowidzem nie jestem, więc to już musisz sam sprawdzić.


Ostatnio zmieniony 06 lip 2011, 22:02 przez djlucek11, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lip 2011, 7:33 
*

Rejestracja: 06 lip 2011, 18:12
Posty: 5
Pojazd:
no to juz wszystko jasne, jakos jak pisałem tamteg posta, to twój chyba był w trakcie pisania, nie wiem, wtego go nie było.

No to dzięki. do usłyszenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy