|
Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 12:05
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
stumpdigital2000
|
: 05 maja 2017, 13:17 |
|
Rejestracja: 05 maja 2017, 13:11 Posty: 1
Pojazd: Aprilia RS 50
|
Siemanko, posiadam Aprilie RS 50 2004r. seria. Ostatnio przeszła szlif cylindra, nowy tłok i aluminiowa głowica TEC. Oddałem ją do mechanika i zaczęły się problemy. Otóż: 1. Cieknie z odpływu gaźnika cały czas paliwo, gwint tej śruby na dole gaźnika jest lekko obrobiony i nie dokręca się do końca. Jak to naprawić i czy to przez to cieknie? 2. Ostatnio jeździłem jakieś 15km i nagle zaczęło tak jakby brakować paliwa i nie chciała odpalić, dopiero po kilku minutach odpalała ale problem dalej występował. 3. Z tego co mi wiadomo tam gaźnik jest chłodzony cieczą, mam oba wężyki ale żaden nie jest podłączony. Który węzyk do której "dyszy" w głowicy podpiąć, czy to nie ma znaczenia? 4. I ostatni problem, jak regulować gaźnik?
Prosze o szybką odpowiedź
|
|
Na górę |
|
|
rafalsus
|
: 05 maja 2017, 20:32 |
|
Rejestracja: 23 gru 2016, 11:23 Posty: 26
Pojazd: Rieju rs2
|
Jeśli cieknie ci z tego odpływy to znaczy,że pływak się zacina i za mocno gaźnik się napełnia.Wyczyść gaźnik.Gaźnik nie jest chłodzony cieczą tylko ogrzewany.Nie musisz tego podłączać
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|