Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2017, 14:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 16:23
Posty: 45
Pojazd: Peugeot citystar
Imię: Krzysztof
Witam
mam kingwey skuter

skuter na seryjnych częściach jeździł mi 75-80 km h wolno sie rozpędzał

jeżdżę daleko do pracy i w weekendy na wieś więc zmieniłem żeby miał lżej

Wariator Stage6 Sport Pro rolki 4,5 grama takie same miałem w seryjnym tu nie było lipy

potem

Dzwon sprzęgła Naraku V-Rent

Sprzęgło Naraku Sport Zastosowano twardsze sprężynki sprzęgła co pozwala na uruchomianie sprzęgła wyżej o ok 1500-2000 obr/min.

tutaj zaczęły sie problemy

Sprężyna: strong stage 6 do dzwonu


teraz jest duzo gorzej

startuje na wysokich obrotach rozpędza sie szybko ale do 50 -60 km stracił v max i to 20 do 30 km

co teraz albo wywalić ten dzwon i sprzęgło zostawić tylko wariator
a założyć seryjne albo cos próbować rolki inna sprężyna centralna

ten skuter jest spokojnie w stanie 80 km jechać a teraz jedzie 60 km albo 50 km


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 kwie 2017, 14:57 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
do tej sprężyny rolki coś koło 4-6g, i sprężynki sprzęgła stage6 pomarańczowe bym dał, bo mocno twarde nie moga być do serii.




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2017, 15:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 16:23
Posty: 45
Pojazd: Peugeot citystar
Imię: Krzysztof
w sobote cos bede robił mam rolki 4.5 g 4,7 g 5,0 g 5,5 g
myślałem żeby dokupić sprężynki i wymienić w sprzęgle żeby nie miał tak wysokich obrotów
tutaj w komplecie były czerwone
no i ta centralna sprężyna mogę dokupić bo w komplecie strong była tylko nie wiem jaka bo sa 15 20 30 procent nie znam sie az tak a mechanik nie ma czasu na tunning jak mu przywiozę to wymieni a tak to nie ma czasu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2017, 19:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Sprężynki sprzęgła daj miękki lub max średnie. Z rolkami żaden problem, bo można kupić najtańsze, o różnej gramaturze i testować. Gorzej ze sprężyną centralną, bo taka "w miarę" kosztuje około 30zł i raczej nie nadaje się do dłuższej jazdy. Jeżeli wario dobrze się dograło z rolkami to to masz już duży sukces. Kwestia jeszcze tłumika, bo to on może robić złą robotę. Jeżeli chcesz bawić się rolkami to konfigurujesz w stosunku do twardości sprężyny centralnej. Sprężynki sprzęgła odpowiadają, z jakich obrotów będziesz ruszał. Osobiście bym zostawił te seryjne lub zbliżone do serii o ile masz wydech niskoobrotowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2017, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 16:23
Posty: 45
Pojazd: Peugeot citystar
Imię: Krzysztof
W sobotę popróbuje z tymi sprężynkami i rolkami
spoko kupie najtańsze i popatrzę a potem juz lepsze
ja stosuje polini najczęściej
tłumik mam seryjny
tłumik sportowy do skuterów 2T (dwusuwowych) z czerwoną końcówką
ale na tym tłumiku 85 km wyciągałem to nie wiem czy zmieniać go mam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 kwie 2017, 20:01 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zostaw na razie tłumik, zmień sprężynki sprzęgła na zbliżone do serii i kombinuj z rolkami i sprężyną centralna. Za Twardej na start też nie możesz dać, bo będziesz miał drogę, przez mękę. Jeżeli nie osiągniesz rezultatów to przede wszystkim wymiana tłumika, regulacja gaźnika i innych klamotów z tym związanych, a potem napęd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2017, 6:22 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Z tego wynika, że całą robotę robi sprężyna centralna. Jeśli od S6 chcesz to daj medium a nie strong.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2017, 15:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 16:23
Posty: 45
Pojazd: Peugeot citystar
Imię: Krzysztof
Jutro popróbuję dzięki za porady na razie jest strasznie jak jeżdżę do pracy strasznie wyje a jedzie 60 max na razie odstawiam do garażu i jutro pokombinuję.
Wszystkie rzeczy mam sprężynki i centralną i rolki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2017, 15:53 
***

Rejestracja: 01 lip 2014, 11:10
Posty: 1110
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Yamaha Aerox 04'
robdk pisze:
Z tego wynika, że całą robotę robi sprężyna centralna. Jeśli od S6 chcesz to daj medium a nie strong.


X2




_________________

Cylinder Stage6 MK2 Sport Pro
Wydech Stage6 pro replica chrom/carbon
Wariator Polini hi speed
Gaźnik Dellorto 21mm
Ssanie ręczne Stage6
Pompa wody ssp+40%
Sprężyna centralna Malossi RED
Sprężynki sprzęgła Malossi RED
Wał TOP RACING EVOLUTION NG 10MM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2017, 18:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
bambo225 pisze:
jak jeżdżę do pracy strasznie wyje a jedzie 60 max na razie odstawiam do garażu i jutro pokombinuję.

Czyli masz tzw "puste obroty". Nie jeździj tak, bo mimo iż prędkość mała to obrotami zużywasz szybciej podzespoły w silniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2017, 16:53 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 12:35
Posty: 29
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Keeway Hurricane PowerForce
Imię: Rafał
rolki za lekkie 8g + spokojnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2017, 18:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
rafal9814, skąd taki wniosek? na moje oko za twarda sprężyna centralna. Strong nadaje się do mocniejszych sprzętów. Polecam założyć seryjną, ewentualnie delikatnie twardszą ;p




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2017, 20:34 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przemo199809 pisze:
skąd taki wniosek?

Też się zastanawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2017, 13:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 16:23
Posty: 45
Pojazd: Peugeot citystar
Imię: Krzysztof
Próbowałem na wszystkich sprężynach miękka średnia i twarda nic nie zmieniło
rolki miałem od 4,5 do 6,5 g nic
w ogóle nic nie zmieniało się może odrobinę najlepiej sprawdziło się na średniej sprężynie i rolkach 4,5 g
założyłem z powrotem sprzęgło i dzwon seryjny sprężyną seryjna rolki 6.0 g z powrotem v max 80 -85 mam tylko jak się rozpędzi do maxa to tak jak by się obroty ślizgały jedzie ale tak dziwnie brzmi

szkoda mi tego zestawu może coś poradzicie jeszcze cięższe rolkipowyzej 7,0 g zamówić lub lżejsze poniżej 4,0 g
no na tym sportowym sprzęgle cały v max straciłem i nie potrafię nic polepszyć.

Zakładałem tez seryjna sprężynę do tego sprzęgła ale nic to nie dało
wg opisu te sprzęgło z dzwonem naraku jest to przyspieszenia i to się sprawdziło ok super przyspieszenie jest i bardzo duze obroty ale v max niestety sporo zmalal

na razie wyjąłem wszystko i na seryjnym jeżdżę dzwonie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2017, 13:39 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Zważ seryjny zestaw i naraku , było już na forum że jak była zmiana na dużo cięższy zestaw to to nie jechało w większości na 50 cc i tego nikt nie przeskoczył




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2017, 15:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 16:23
Posty: 45
Pojazd: Peugeot citystar
Imię: Krzysztof
zestaw naraku wazy 1,20kg a zestaw seryjny 1,85

szukałem na forum o wadze sprzęgła t tylko to
Warto też dodać, że sportowe sprzęgła są lżejsze od seryjnych.Mniejsze obciążenia dla napędu.ale im lżejsze sprzęgło, tym mniejsza energia potrzebna na rozkręcenie go .

Po zmianie dzwonu i sprzęgła na lżejsze najczęściej okazuje się że napęd jest kompletnie rozregulowany... Właśnie z powodu wagi ww elementów przekładni wariacyjnej.



Żeby był jakiś serwis u mnie że ci wyregulują to by nie było problemu zostawił bym skuter i by na maszynie sprawdzili wszystko a tak to samemu trzeba sa mechaniki od skuterów ale tylko naprawiają nie bawią się w tunning

gdzieś jest błąd albo nie da sie po prostu nic zrobić i tyle

że jak zakładam lżejszy sportowy dzwon i sprzęgło to zwalnia o 20 km mi bardziej potrzebny jest v max niz przyspieszenie
moze zle wybrałem te sprzęgło
Dzięki zastosowaniu kevlarowych okładzin zapewnia doskonałe trzymanie i praktycznie niemożliwe jest ślizganie się sprzęgła. Zastosowano twardsze sprężynki sprzęgła co pozwala na uruchomianie sprzęgła wyżej o ok 1500-2000 obr/min.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2017, 18:01 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Może być że to waga robi problem , było że dzwon był cięższy od seryjnego i była lipa , ale jak widać za lekko też pogarsza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2017, 18:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sty 2013, 16:23
Posty: 45
Pojazd: Peugeot citystar
Imię: Krzysztof
Sprężyny i rolki sprawdzałem zostało jedynie sprężynki sprzęgła

Sprężynki sprzęgła – tu sprawa jest prosta, odpowiadają tylko za start, zawsze warto dać twardsze, polepszy to moment startu. Nie można jednak dać za twardych, żeby sprzęgło za bardzo się nie ślizgało, bo przegrzeje dzwon.

albo tym się pobawić albo zostawić na seryjnym sprzęgle i dzwonie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy