Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 8:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2014, 16:01 
*

Rejestracja: 15 gru 2013, 23:31
Posty: 26
Pojazd:
Witam. Mam pytanie czy kolor świecy jest prawidłowy?
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 cze 2014, 17:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
moim zdaniem lekko przyciemny, moglbys dac zdeczka wiecej powietrza ;) pozatym jest ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 18:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przecież po tej świecy nic nie widać, bo nawet nie zdążyło się na niej cokolwiek osadzić :?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2014, 22:36 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
dokładnie, weź zrób z 10km i wtedy wykręć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 9:43 
*

Rejestracja: 15 gru 2013, 23:31
Posty: 26
Pojazd:
Ona ma okolo 20 km :) Bo właśnie skuter powyzej 30 zaczyna przerywać i nie wiem czy za malo czy za duzo paliwa i nie wiem jaka dysze kupowac

-- 29 cze 2014, 10:43 --

Pomoże ktoś z tym dławieniem co może być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 10:55 
**

Rejestracja: 28 lip 2013, 20:21
Posty: 330
Pojazd: aprilia sr50 ditech morini

Ostrzeżenia: 1
zalana = za dużo benzynki, okopcona = za dużo powietrza :) tyle, nikt nic więcej ci nie powie bo to wszystko, kolor ma być lekko brązowawy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 12:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2012, 13:43
Posty: 332
Pojazd:
jakub97 pisze:
okopcona = za dużo powietrza

jak jest okopcona, to ZA MAŁO powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 12:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
pawelhead dokładnie. Zależy też na jaki kolor jest "okopcona". Jak na czarny i suchy to zwiększyłbym dawkę powietrza. Jak czarny i mokry to może się okazać, że oprócz za małej dawki powietrza jest za duża dawka oleju. Kłania się regulacja gaźnika do momentu uzyskania koloru kawa z mlekiem i odpowiednich osiągów silnika. Zaznaczam, że montując nową świecę trzeba ją "przepalić", tzn, że nie odpalamy motoroweru na czas sprawdzenia świecy tylko jak odpalimy to trzeba się przejechać przynajmniej kilka kilometrów. . Kolejna sprawa to kolor świecy zapłonowej określamy organoleptycznie w okolicach elektrod, gwint ma być mokry, a elektrody suche i koloru podanego wyżej. W Twoim przypadku świeca zapłonowa wygląda mi na nówkę, bez przejechania się na niej, a to błąd. Zmierz też przerwę pomiędzy elektrodami świecy, przeważnie producenci zalecają jakieś 0.8mm, osobiście polecam 0.5-0.6mm i ma działać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy