Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 15:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 16:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2010, 16:00
Posty: 123
Lokalizacja: Brodnica / Toruń
Pojazd:
A no tak. Inaczej myślałem , inaczej napisałem :) :ups:




_________________

Setup:
Airsal 80 ccm
wario wm
stożek malossi
trochę optyki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2010, 16:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Ja też zawsze rozgrzewałem przed, teraz też rzgrzewam (do 35 st na wolnych ew. delikatnie gazując, ale tez nie od razu po odpale, potem robie takie jakby z dwa delikatne starty, puszczam gaz zakładam kask jest już 40 stopni i zaczynam bardzo delikatnie jechać, przy 50 stopniach wyłączam ssanie i zaczynam stopniowo coraz ostrzej jechac, przy 70 st. C jadę już normalnie czyli but. Danedla silnika AC. Po stanięciu czekam choćby te 5 sekund przed zgaszeniem. Własciwie po 250 km od załozenia cylka zapomniałem co to docierka ;) Wszyscy któzy widzieli maszynkę dziwią się, że tak dobrze idzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 18:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 13:50
Posty: 83
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
mam AC (malossi sport 70) przy bardzo ostrej jeździe mam 65stopni. ( chwytak powietrza do wentylatora + wywiercone dużo otworów w plastikowej osłonie cylindra)




_________________

Yamaha Slider
Malossi Sport 70
Yasuni R
dello.. 17.5
malossi multivar
itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2010, 16:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 13:20
Posty: 2672
Lokalizacja: Kraków/Krosno
Pojazd: Suzuki Bandit 600
NIZMO pisze:
slawek5t pisze:
Marcin194 pisze:
alu by popękało...

Nie o to chodzi.
Żeliwny jest cały z żeliwa i po szlifowaniu dalej masz tę samą gładź. A w alu masz tylko WARSTWE nicasilu i gdy ją zetrzesz to cylinder do wyrzucenia
A widział ktoś cylinder alu w środku? Przecież on ma tuleje z żeliwa :) Żeliwne stanowią jedną litą bryłę i tak robiono stare cylindry w zabytkowych juz silnikach. Pózniej od tego odstąpiono ale widze że znów to wraca. Wie ktoś dlaczego? Albo jak reklamują je sprzedawcy?

Widziałem :D w mini "crossie" z silnikiem na licencji kosiarki :D chinole wszystko tam zrobili z alu :D nawet wał :P




_________________

Zapraszam na mój MotoBlog!
JUST RIDE
Romet
Custom-Klik
Witamina
Witamina B6

Nex pisze:
Michaś, nie każdy na forum operuje magią, zwłaszcza tajemniczym zaklęciem "Tatodaaaaaaaajpiniędze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2010, 14:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
albertb, Ale czego to jest temp ? Bo ja mierzę temperaturę głowicy bezposrednio.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2010, 23:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
już się pogubiłem, :?
może ktoś ładnie w punktach napisać jak dobrze dotrzeć żeliwniaka 70cc ???




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2010, 11:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2005, 2:07
Posty: 237
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd:
http://kymco.vgh.pl/readarticle.php?article_id=21AK




_________________

Kymco ZX50 Yasuni & Polini
http://kymco.vgh.pltv


Ostatnio zmieniony 04 lis 2013, 15:06 przez przemas22, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2010, 16:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 13:50
Posty: 83
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
mam czujnik temperatury głowicy. w aktualne upały skacze do 70 C w stresie.




_________________

Yamaha Slider
Malossi Sport 70
Yasuni R
dello.. 17.5
malossi multivar
itp


Ostatnio zmieniony 13 lip 2010, 16:34 przez albertb, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 11:11 
*

Rejestracja: 22 cze 2010, 20:54
Posty: 83
Lokalizacja: Żory
Pojazd:
Czyli w skrócie: nie bawić się z nim tylko siadać i grzać do przodu? :D
Coś czułem żeby nie słuchać starych rad mechaników jawek ;d




_________________

Kupię tłumik sportowy 4t. gg: 10272764
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2010, 13:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Chlopaki juz wiem jak docierac !

1. Dobrze rozgrzac silnik przed jazda
2. Nie trzymac stalych obrotow
3. Nie przegrzewac silnika
4. Dobrze operowac manetka
5. Nie cackac sie z nim

Nie wiem tylko jak z tymi mieszankami i dozownikami :/ Co ile to lac i co lac i w ogole. Niewiem tez czy przy docieraniu, mieszanki robic czesciej czy tez nie i do ile km docierac ? Prosze o odp !


Ostatnio zmieniony 18 lip 2010, 13:25 przez maciek805, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sie 2010, 0:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sty 2010, 20:42
Posty: 276
Lokalizacja: Kępno
Pojazd:
A jak to jest dokładnie z początkami docierania.

1 Rozgrzać.I jechać od razu czy na wolnych ma pochodzić kilka razy po np:15min.
2 Jak wybiorę się ma pierwszą jazdę to dawać w pi*** i zwalniać czy jechać spokojnie do 40km i zwalniać i znów delikatnie przyśpieszać.
3 Jak już pierwsze 50km będę miał za sobą to cisnąć go do v-maxu i zwalniać i znów to samo.Czy lepiej nie jechać szybciej niż 50 km/h i przyspieszać do danej prędkości i zwalniać.
4 To jak w końcu najlepiej docierać delikatnie na równych obrotach czy z ostrym przyśpieszaniem nie oszczędzając cylka.
Mam ojca mechanika i on byłby za tą pierwszą metodą.




_________________

...Bo życie jest po to by latać na moto...
Szerokości,lewa i w górę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sie 2010, 0:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
ja praktykuje 50% tego i 50% tego :) Czyli rozgrzewam przed jazdą, po założeniu cylka chodził 30 minut na wolnych obrotach później zrobiłem z 5 km w prędkości nie większej niż 50 a później ostro gaz :D Oczywiście duużo oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2010, 18:36
Posty: 11
Lokalizacja: Skuterowo
Pojazd:
Taki styl docierania jest ok ale wszystko należy robić z rozsądkiem i na przemian troche spokojnie troche ostro! czyli po odpaleniu nie ruszamy od razu tylko po ok 1 min. jedziemy spokojnie z gazem po 2 km przejazdu dynamicznie przyspieszamy do 30 km/h i hamujemy silnikiem i tak w kółko czasem można szybciej np;45/h ale chwile! Ważne jest smarowanie czyli wlewć dobry olej syntetyk do mieszanki i robić dodatkowo mieszankę z paliwem 0,50 ml / 6 l a dyszę gł. w gaźniku zamienić na większą a filtr powietrza gąbkowy nasączyć lekko olejem i z odblokowaniem też należy się wstrzymać do 1000 km.




_________________

Tylko Chinol do tuningu się nadaje
wszystko wyjazd tylko rama zostaje
Potem cylek, stożek, wydech może
jeździć on musi tylko na torze !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2010, 19:02 
*

Rejestracja: 21 sie 2010, 9:40
Posty: 16
Pojazd:
a ja mam pytanie , bo juz wiem jak dobrze docierac ale przez ile km w tym miescie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 20:15 
**

Rejestracja: 22 sie 2009, 17:56
Posty: 336
Pojazd:
Zastosowałem się do tej metody i powiem tak. First run : Pochodzil z 5 min aby zalapal 40 stopni. Przejechalem sie ok 200m aby troszke go rozgrzac. Potem ostra jazda non stop i duzo hamowania silnikiem. I tak przez pierwszy dzien. Potem juz tylko rozgrzewalem go do ok 35 stopni i pierwsze 3 min jazdy spokojniej a potem w palnik :) Cylinder to s6r lc modular , przebieg ok 5 tys. Tlok wymienilem juz a cylek w super stanie ! :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 18:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2010, 0:33
Posty: 2
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Ja uwazam ze dobrze to jest napisane.
Ja tam docieralem 1 cylinder w swoim zyciu a miałem ich koło 8 i gorzej wygladał jak te co nie docierałem ich.
W sendzie w zime wsadziłem manstona co prawda zrobiłem na nim moze dopiero z 15km... przed jazda odpaliłem go pochodził pare minut rozgrzał sie i dopiero wyprowadzilem go i przejechałem kawałek i w pizde.....
Uwazam ze nie ma sensu docierac to nic nie daje. Rozgrzej motór przed jazdą i ogień ;)




_________________

http://losicestuntteam.cba.pl/
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 18:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Galys pisze:
Uwazam ze nie ma sensu docierac to nic nie daje. Rozgrzej motór przed jazdą i ogień ;)

Nie masz podstawowej wiedzy nt. silników dwusówowych.
Odpowiednie docieranie bardzo wpływa na żywotność cylindra.
Ważne jest abo podczas docierania nie przesadzać,
nie lać dodatkowego oleju- cylinder nie dotrze się odpowiednio gdy będzie zbyt małe tarcie
ważna rzeczą jest jazda przy odpowiedniej temperaturze, nie jeździć na zimnym ani gorącym cylindrze co bardzo wpływa na szybsze zużycie się elementów (tłok, pierścienie) chyba nie chcemy aby nasz tłok nadawał się do wyrzucenia po 15 km jazdy
no i jeszcze poprawne wyregulowanie gaźnika, nieodpowiednie będzie prowadzić do tego samego co w punkcie wyżej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 11:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
A ja napisze coś do tych którzy sie boją , ze się cos stanie jak tu : http://img158.imageshack....=toczekksu8.jpg To wina złej dopasowanej przerwy miedzy martwym punktem tłoka a głowicą , powstaje niechciany zapłon i oto tego efekty ;) Metode sprawdzałem i polecam




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lut 2011, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2010, 19:44
Posty: 7
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Coś jest z tym linkiem bo pokazuje że nie mozna odnaleźć serwera :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2011, 0:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2011, 15:49
Posty: 41
Lokalizacja: GKS
Pojazd:
Zamkni ta strone lepiej bo posiadacze 2t beda to robic :mrgreen:


I lepiej nie wierzyc w takie pomysly przedstawione w temacie <<

Szkoda wlasnych nerwow silnika i kasy na nowy cylek :P


Sprawdzone tsrae moteody sa najlepsze gdyby tak nie bylo poruszony temat by byl w instrukcji dolaczonej do cylindra




_________________

Minarelli lc ; ))

http://www.youtube.com/watch?v=3_VsOQcy ... re=related




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy