Dzisiaj jest 25 maja 2025, 12:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2009, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
Witam pisze tu ponieważ wielu forumowiczów ma inne zdanie wiec pytam sie czy kureć ssacy w neosie jest blokowany ? mam neosa 2003r. i mam taki dylemat czy kupic czy tez nie. Ps. Czy jak ma sie zjechany pasek (przebieg 8000km) to czy on zaniża osiągi (pytam sie bo mam seryjny pasek)

Nie ma czegoś takiego jak kureć :shock: Jak już to króciec :roll:
Carlos


Ostatnio zmieniony 15 sty 2009, 15:35 przez michal3202, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 15:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Powiem ci tak... są blokowane do 2000r , potem już bym gurtner gaźnik więc nie.

8 tyś jak na pasek to mało :) Mój ma 14 i nic :) I pewnie jeszcze trochę wytrzyma.




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 16:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
no ale jak jade okolo 60 km/h na pol gazu to jest spoko jak dam fula czuje duze obroty i niemal ze niezauważalne przyśpieszenie to wina paska ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 16:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
To może być wina wielu rzeczy. Możliwe ,że to pasek lub po prostu gaźnik. Sprawdzałeś w jakim stanie są rolki ?




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 18:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 16:05
Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Wolus pisze:
8 tyś jak na pasek to mało

To zależy jak jeździsz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 18:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Co do króćca... Weź popatrz na niego, jest na nim napisane 12 albo 20. Jeśli 12-króciec zablokowany, jeśli 20-analogicznie: odblokowany :]




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 18:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
rolki zmieniałem w na poczatek września wiec raczej sa dobre a co do paska to raczej dynamicznie, jaki pasek wytrzymuje długo i jest ogolnie dobry ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 19:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2008, 10:52
Posty: 450
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Hmm firma Yamaha twierdzi ,że 15 tyś. Bo pasek to jeden z elementów które najszybciej się zużywają. Dobre paski ? Jeśli nie robisz jakiegoś mocnego tuningu to możesz spokojnie kupić pasek Yamahy :)




_________________

Obrazek

http://wolnekonopie.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2009, 19:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Proponuję paski wzmacniane (nie kevlarowe), kevlar przy mocnym tunie, do tego niszczy talerze wariatora :/ Sam posiadam Polini Race, marka mówi za siebie, dobry pasek, mam go przy sporcie 70ccm i sprawuje się jak narazie bardzo dobrze :]




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 14:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
ej
Wolus pisze:
To może być wina wielu rzeczy
piszesz ze to moze byc wina wielu rzeczy hmm noo ja mam jeszcze blokade na gaźniku to moze byc i przez to (skuter ma v max 67 km/h)? Ps osprzęt polini sport 70 sprężyna dociskowa malossi żółta i wydech gianelli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 16:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Rozumiem, że mówiąc "blokada na gaźniku" masz na myśli za małą dyszę, czyli 60, tak? I do tego polini sport 70, nie no dobry pomysł :roll: Włóż 80-90 do tego cylindra...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 20:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2008, 15:52
Posty: 142
Lokalizacja: Busko
Pojazd:
jasiu226 pisze:
Włóż 80-90 do tego cylindra...
zmieniam gaźnik, bo na seryjnym nie bede latal przy sporcie więc mały V-MAX to wina tej blokady (Ps.jak go kupiłem latał 50 km/h z wydechem gianelli. Po zdięciu blokady z waria i zmianie rolek szedł 65 km/h i po czasie (około 3 tyg) ten V max spadł do 53 km/h dlaczego ? Ps. Po zmianie na cylek polini sport leci 67




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy