Dzisiaj jest 17 lis 2018, 6:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 wrz 2018, 15:48 
*

Rejestracja: 02 lis 2016, 16:30
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Router Classa
Witam
Gdy daje gazu to skuter pszyspiesza ale czuć krótkotrwałe przerywanie, podczas przerwy skuter dalej pszyspiesza ale wolniej, trwa to kilka milisekund ale bardzo często, w ciągu jednej sekundy może przerwać z 3-6 razy, kiedy więcej gazu przerywa częściej ale nie tak mocno.

Może to przez mycie cewek wodą gdy wymieniałem wał? :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 wrz 2018, 18:22 
**

Rejestracja: 06 sty 2018, 10:51
Posty: 368
Lokalizacja: Dragany
Pojazd: Baotian bt49qt9
Imię: Gerard
Podejrzewam , że trzeba gaznik wyregulować i sprawdzić układ elektryczny :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2018, 18:39 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7052
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Birm pisze:
Może to przez mycie cewek wodą gdy wymieniałem wał?


Nie powinno się czystą wodą myć takich rzeczy. Sugeruję tak jak kolega wyżej. Od kiedy Ci się tak stało?




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2018, 22:57 
*

Rejestracja: 02 lis 2016, 16:30
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Router Classa
Świeca i fajka z przewodem była zmieniana 1-2 miesiące temu, moduł to TEC, gaźnik zmieniony w maju ale dla pewności sprawdzę wszystko, to zaczęło się dziać jakoś 2-3 miesiące temu, nie stało sie to nagle, myślę że to działo się wcześniej ale nie było to odczuwalne. Po wymianie wału skuter stracił na mocy nwm czy to ma jakiś związek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2018, 16:56 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7052
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli wymieniałeś wał mogło się stać wiele rzeczy bo to wieloetapowy proces. Rozumiem ,że uszczelniacze wału i wszystkie uszczelki poszły nowe?




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2018, 12:43 
*

Rejestracja: 02 lis 2016, 16:30
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Router Classa
Wszystko nowe, tylko po ok. 400 km trochę wypluło uszczelki i musiałem uszczelnić silikonem, śruby od karterów się poluzowały. A wracając do tematu to sprawdziłem świece, fajke, przewód i zmieniłem moduł zapłonowy na standardowy ale nic nie pomogło. Został jeszcze gaźnik do ponownej regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2018, 21:05 
*

Rejestracja: 12 cze 2018, 20:48
Posty: 11
Pojazd: skuter 4t
może to też być regulator napięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2018, 21:36 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 632
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Birm pisze:
Świeca i fajka z przewodem była zmieniana 1-2 miesiące temu, moduł to TEC, gaźnik zmieniony w maju ale dla pewności sprawdzę wszystko, to zaczęło się dziać jakoś 2-3 miesiące temu, nie stało sie to nagle, myślę że to działo się wcześniej ale nie było to odczuwalne. Po wymianie wału skuter stracił na mocy nwm czy to ma jakiś związek?


w ogóle ten moduł rożni się czymś poza ceną od takiego za 20zł.?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2018, 21:50 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7052
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Firmą i tym ,że może być z lepszych materiałów. Moduł tradycyjny nie doda mocy. Moduły jakie zmieniają charakterystykę pracy silnika to np. czasami stosowane PROG CDI gdzie możesz go ustawić ręcznie.




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2018, 21:58 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 632
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
No tak

MODUŁ ZAPŁONOWY TEC ODBLOKOWANY SKUTER 4T GY6
Cytuj:
Odblokowany moduł CDI Tec Performance przeznaczony do odblokowania do 9000obr/min chińskich skuterów 4 suwowych z silnikiem 139QMB / 139QMA - czyli zdecydowana większość skuterów na europejskim rynku. Odblokuj swój skuter w 100%! CDI wręcz konieczne przy zmianie cylindra na cylinder o większej pojemności, jednak także w przypadku seryjnego skutera satysfakcja z wzrostu osiągów jest gwarantowana! Wysokiej jakości produkt w doskonałej cenie!


9000obr/min?

Jest za 60zł. ten Tec
https://allegro.pl/modul-zaplonowy-tec- ... 59902.html

A ten regulowany?
Co to za wynalazek?

https://allegro.pl/modul-cdi-motoforce- ... ml#thumb/1




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2018, 22:02 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7052
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli mówimy o CDI zablokowanym to owszem w innym przypadku to wysokiej jakości zamiennik oryginału. Dodatkowo obroty regulujemy pracą napędu ,oraz cylindra.




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2018, 11:00 
*

Rejestracja: 02 lis 2016, 16:30
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Router Classa
Po zmianie modułu na TEC przy 72cc nic sie nie zmieniło, Sprawdze regulator napięcia a gaznika jeszcze nie regulowałem :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2018, 22:11 
Główny Dowodzący - Admin

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7052
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Birm pisze:
a gaznika jeszcze nie regulowałem


To źle bo to podstawa




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2018, 22:23 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 632
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Za mało benzyny




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wario Malossi Multivar 7g,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy