Dzisiaj jest 23 maja 2025, 6:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
Mam problem z motorem ktm sx 50. Motor po remoncie szlif tłok i regeneracja wału. Problem polega na tym że: Na wolnych obrotach motor chodzi kilka sekund a potem zgaśnie, ale jak się gwałtownie odkręci manetka to go zamula i dusi. A na wysokich obrotach przerywa tzn tak jakby paliwo nie nadążało napływać do cylindra. Motor posiada gaźnik dellorto 19 z ssaniem ręcznym i dysza 150. Dysze zmieniałem kolejno co 10 zaczynając od 80 do 160. Żadnych rezultatów. Na dyszy 130 wkręcał się na wysokie obroty ale po przytrzymaniu go na wysokich obrotach zaczął przerywać. Motor nie ma filtra powietrza. Jak założę stożek albo inny filtr to wcale nie wkręca się na obroty i gaśnie. Gaźnik czyszczony i regulowany. Membrany sprawdzane króciec także. Zapłon jest CDI bez możliwości regulacji. Zmieniałem świece ale bez zmian.
Proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 11:49 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
najpierw załóż oryginalny air box i dopiero bierz się za regulację
ten silnik jest dość mocno wysilony i bardzo reaguje na odchyłki od standardu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 12:03 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
Niestety nigdzie nie dostane oryginalnego filtru powietrza. A czy filtr od innego motoru byłby dobry lub gdybym założył filtr twin air to byłoby dobrze??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 14:54 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
tam jest fabrycznie twin air, tylko oryginalna puszka jest potrzebna

jak nie możesz znaleźć używki kup nową




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2010, 20:19 
*

Rejestracja: 16 paź 2007, 19:38
Posty: 81
Pojazd:
Problem rozwiązałem sam nie wkładając w naprawę ani 1zł:) Przyczyną było: zły rozmiar dyszy i brak filtra. Dysze zmieniłem na oryginalną 85 a filtr założyłem z kosiarki spalinowej. Wyregulowałem wszystko i jazda:) Dzięki za pomoc z tym filtrem.

Temat do zamknięcia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy