Dzisiaj jest 21 wrz 2019, 15:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 kwie 2019, 20:35 
*

Rejestracja: 29 kwie 2019, 12:28
Posty: 5
Pojazd: Kymco Agility 50 4t
Cześć. Mam problem z doborem cylindra do mojego Kymco agility 50 4t. Chciałbym założyć 80. Mam do wyboru airsala 80 50mm lub naraku 72cc 47mm. Czy może bardziej opłacalne jest pójść do jakieś moretti lub mcn? Do 47mm łatwiej znaleźć jakas głowicę. Co lepiej? (Moja seryjna głowica jest do wymiany, ale jeśli by była Olsztyn, to czy podejdzie do np airsal? Slyszalem o zbyt dużej kompresji) Kolejne pytanie: czy wał z waszego sklepu, a mianowicie BT za 93zl do 4t 139qmb poradzi sobie z airsalem/naraku? I jaka dysze dobrać do nich? Dziękuję za ewentualną odpowiedź


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 kwie 2019, 20:40 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Jak masz padnięty wał w tym silniku to lepiej kup drugi używany silnik z dobrym wałem bo z łożyskami wyjdzie cię +- tyle samo. Cylek byle minimum 50mm, nicasil lepszy troszkę ale w takim gówienku nie odczujesz różnic. Nowa głowica to podstawa, najlepiej z dużymi zaworami i jakaś lepsza niż nołnejm bo to zawory i sprężyny decydują o parametrach mocowych i obrotowych więc w nołnejm możesz trafić na szrota co będzie jeździł jak seria a możesz trafić (jak ja) że będzie zap.....ał jak poj3bany 2x lepiej niż seria. Chociaż częściej forum pokazuje że szroty się trafia... Głowica firmy NCY albo naraku byłaby dobra.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2019, 21:05 
*

Rejestracja: 29 kwie 2019, 12:28
Posty: 5
Pojazd: Kymco Agility 50 4t
Tak naprawdę nie znam stanu wału, wiem jedynie że korbowód może być delikatnie krzywy. Muszę wyjąć cały silnik, gdyż nie daje rady zdjąć tloka, ktory zapiekł się na łożysku. Jak patrzę na ceny głowicy naraku - 370zl to mam mieszane uczucia czy chce mi się pchać w te 80cc. :shock: Z głowica miałem taki problem, że strasznie często musiałem regulować zawór ssący bo się zamykał. O czym to świadczy? Bo przeglądałem to i na seryjnej głowicy jeżdżą, trochę wolniej ale jeżdżą. https://www.jednoslady.sklep.pl/p1320,g ... -47mm.html
takie coś ma rację bytu?
Skuter miał przelatane 15k ale zatarłem go z własnej głupoty i niewiedzy, a mianowicie zacząłem śmigać trochę na kole(czasem nawet odcinek 1km)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2019, 21:22 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7462
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
cadet pisze:
Jak patrzę na ceny głowicy naraku - 370zl to mam mieszane uczucia czy chce mi się pchać w te 80cc


W przypadku cylindra Airsal pasuje oryginalna głowica więc koszt masz z głowy




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2019, 0:03 
*

Rejestracja: 29 kwie 2019, 12:28
Posty: 5
Pojazd: Kymco Agility 50 4t
Mate57 pisze:
cadet pisze:
Jak patrzę na ceny głowicy naraku - 370zl to mam mieszane uczucia czy chce mi się pchać w te 80cc


W przypadku cylindra Airsal pasuje oryginalna głowica więc koszt masz z głowy

To jest dobra wiadomość, ale czy te problemy z odpalaniem to prawda? A może lepiej 72cc od naraku żeby mieć trochę mniejsze obciążenia?

-- 30 kwie 2019, 0:02 --

A jeśli moja głowica bedzie uszkodzona, to czy połączenie
Airsala 80 za 259zł https://sklep.mieloch.pl/szukaj/cylinde ... =airsal+80
i
głowicy 47mm za 71zł https://motor-x.pl/glowica-80-ccm-z-duz ... t-2,p.html
czy może od 60cc żeby była większa kompresja:
https://motor-x.pl/gowica-cylindra-kpl44-mm-2,p.html
Lub kupić zwykłą 39mm?
https://motor-x.pl/glowica-cylindra-4t- ... m-2,p.html
I taki wał ma rację bytu przy takim cylindrze?
https://sklep.mieloch.pl/szukaj/wal-kor ... orbowy+gy6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy