Dzisiaj jest 02 kwie 2020, 23:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sty 2020, 20:18 
*

Rejestracja: 22 wrz 2019, 20:07
Posty: 3
Lokalizacja: Holandia
Pojazd: Kymco Vitality 4t 72cc
Imię: Damian
Witam posiadam Kymco Vitality 4t i mam takie pytanko co w nim jeszcze wymienić?narazie wymienilem na
-cylinder TNT 72cc
- Wariator Naraku High Speed ​​V.2
- Gaźnik Naraku V.3 18,5 mm

i co by tutaj jeszcze wymienić? sprzęgło,moduł CDI i tłumik?

ogółnie skuter ma zapier*** hehe :D :) dziękuje i proszę o pomoc ;)


edit:właśnie zamówiłem CDI Naraku - Racing V2 zobaczymy :P


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 sty 2020, 13:55 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7689
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Z 4T nie zrobisz nie wiadomo czego, ale..podstawa to cylinder ,gaźnik , wariator regulacja napędu i gaźnika!




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/

Mate57@mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2020, 17:15 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 185
Pojazd: chinol 4t router city line 2
erpekapel pisze:
Gaźnik Naraku V.3 18,5 mm

Jak Ci się spisuje ten gaźnik :D ?
Jeśli mógłbyś to podbij na prywatną wiadomość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2020, 18:07 
*

Rejestracja: 22 wrz 2019, 20:07
Posty: 3
Lokalizacja: Holandia
Pojazd: Kymco Vitality 4t 72cc
Imię: Damian
co do gaźnika to nie odczuwam żadnej różnicy od standardowego :) chyba że nie potrafię wyregulować go :D i ogólnie coś lipnie ten tuning mi wyszedł chyba,bo nie czuje tego "kopa" , założyłem ten cdi i zamiast zapierdzielać to gdzieś jakby gubi iskrę czy nwm co tak go dławi.
spróbuje odkręcić sprzęgło i coś tam może nie halo ,nagram filmik i wrzucę i może ktoś mi zdiagnozuje problem :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2020, 0:06 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4045
Lokalizacja: wawa
Pojazd: NRG 50cc
Gaźnik seria ma ok 18mm to ciężko by było zauważyć różnicę 0,5mm....
Jak admin napisał, nie zrobisz z tego nie wiadomo jakiej rakiety.
Patrząc na mistrzów tuningu 4t - Azję - Tam NIKT nie bawi się w jakieś 70-80cc, tylko odrazu swap na silnik 125-180cc 4t i zmiana cylka na nawet 210cc. Wtedy to z gazu na koło wstaje, nikt nie kupuje jakiś naraku, polini i innych gratów bo to się nie kalkuluje.
Do tego co masz możesz spróbować kupić moduł ProgCDI i pobawić się ustawieniami, potestować.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

Jedno z najmocniejszych 50cc w PL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2020, 12:52 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 185
Pojazd: chinol 4t router city line 2
scoot pisze:
Gaźnik seria ma ok 18mm to ciężko by było zauważyć różnicę 0,5mm....

Tak ale myślałem, że być może poprawi pracę silnika poprzez jakość wykonania względem gaźników tych tanich za 60zł chociaż na nie też nie ma co narzekać bo są bardzo dobre jak za swoją cenę.Są również zestawy naprawcze do gaźników 20mm https://allegro.pl/oferta/zestaw-napraw ... 7717946185 lecz nie mogę znaleźć takiego gaźnika zazwyczaj są 16 i 18mm do 50-tek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2020, 19:56 
*

Rejestracja: 22 wrz 2019, 20:07
Posty: 3
Lokalizacja: Holandia
Pojazd: Kymco Vitality 4t 72cc
Imię: Damian
a co z tym duszeniem się i przerywaniem podczas jazdy?

https://www.youtube.com/watch?v=3BS43d0VMp0

ogólnie jak się weźmie w łapę ten gaźnik to widać że inna konstrukcja ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2020, 20:57 
*

Rejestracja: 15 wrz 2018, 14:13
Posty: 185
Pojazd: chinol 4t router city line 2
erpekapel pisze:
ogólnie jak się weźmie w łapę ten gaźnik to widać że inna konstrukcja ;)
Nie no konstrukcja musi być ta sama bo inaczej ten gaźnik by inaczej pracował :mrgreen: jedynie jakość wykonania chyba, że wstawisz tu jego zdjęcia to będzie można co nieco ocenić czy się czymś różni.

A co do duszenia to może być wiele przyczyn przez nieszczelny dolot po regulację gaźnika aż do źle ustawionych zaworów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy