Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 3:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2014, 12:26 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 20:57
Posty: 10
Lokalizacja: Stolica
Pojazd: Kymco Vitality
Witam wszystkich serdecznie po raz kolejny na tym forum.
Posiadam skuter Kymco Vitality. Skuter oczywiście w pełni odblokowany, zdjęte wszystkie blokady: usunięta ślepa kiszka z tłumika, wymieniona dysza na większą/odblokowaną oraz wymieniona tuleja w wariatorze na tą odblokowaną, bez pierścienia.
Wszystko byłoby super, bo skuter naprawdę fajnie przyspiesza (jak na serię), dobrze jedzie, tyle, że mam jeden, bardzo ważny problem.

Mianowicie, gdy odkręcę maksymalnie manetkę gazu, skuter dochodzi do prędkości 70 km/h po pewnym czasie jest takie jakby odcięcie (?), nie wiem jak to nazwać. Po prostu jakby go zdławiło. Oczywiście nie dzieję się to od razu, lecz po przejechaniu około 50-100 metrów (wtedy czuć, że obroty silnika rosną i stają się coraz wyższe) Z początku myślałem, że dostaje za mało mieszanki, więc wyregulowałem gaźnik, lecz problem nadal jest. Czytałem, że Vitality ma zablokowany moduł, lecz skuter seryjnie nie kręci tak wysokich obrotów, by ten je blokował. Gdy przyspieszam do 70 km/h, a potem popuszczam manetkę gazu i jadę prędkością 67-68 km/h (trzymając nieco ponad połowę manetki gazu) skuter jedzie normalnie. Problem pojawia się wtedy, gdy odkręcam ją maksymalnie.

W czym jest problem? Czy moduł rzeczywiście blokuje obroty? Jak mogę rozwiązać ten problem? Nie ma sensu kupować sportowego wydechu, jeśli taki problem dzieje się już na seryjnym...

Liczę na bardzo szybką pomoc z Waszej strony, gdyż bardzo, ale to bardzo zależy mi na szybkim rozwiązaniu tego problemu. Chciałbym lekko podrasować swój sprzęt, lecz... jak na chwilę obecną nie widzę sensu przy istniejącym problemie.

Pozdrawiam i za wszelką pomoc i zainteresowanie się temat bardzo dziękuję,
Kamil.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lip 2014, 13:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
moduły w kymco są blokowane i na serii da sie zrobić odcinkę. Pożycz od kogoś odblokowany i sprawdź ,ale ja bym obstawiał na początek regulację gaźnika skoro to 100% odblokowana seria.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 22:59 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 20:57
Posty: 10
Lokalizacja: Stolica
Pojazd: Kymco Vitality
Tak jak pisałem - gaźnik wyregulowany w 100% dobrze.
Regulowałem go dobre pół dnia i cały czas patrzyłem jak jeździ.
Na początku myślałem, że dusi się bo dostaje za mało mieszanki paliwa, albo się zapowietrza.
Gaźnik wyregulowany jest idealnie.
W czym jeszcze może być problem jeśli nie w gaźniku, który jest na pewno wyregulowany dobrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 17:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
2-3km na pełnym gazie i daj fotkę świecy ,wtedy bd szukać dalej :<




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sie 2014, 20:56 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 20:57
Posty: 10
Lokalizacja: Stolica
Pojazd: Kymco Vitality
Przypominam Ci, że na pełnym gazie jestem w stanie przejechać tylko 200-300 metrów, więc jak przejechać te 2-3 km? Czytałeś to, co wyżej napisałem?

Mimo wszystko - dzięki Wszystkim za zainteresowanie się tym tematem. Mam nadzieję, ze jakoś w miarę szybko uda nam się rozwiązać ten problem, bo serio ciężko się jeździ na niepełno odkręconej manetce, uwierzcie mi :)

Pozdr.

-- 09 sie 2014, 21:56 --

Podbijam.
Czy ktoś wie o co może chodzić? Blokady wszystkie zdjęte. Pytałem się w serwisie czy są jeszcze jakieś blokady, które da się ściągnąć, powiedzieli że nie. Gaźnik regulowany przez serwisantów, skuter chodzi dobrze, na wolnych obrotach, nie gaśnie. Problem jest tylko z tym dławieniem się przy prędkości 70-75 km/h...
Tracę już do tego wszystkiego cierpliwość. Wiem, że w seryjnym tłumiku są jeszcze jakieś małe blokady tj. katalizator itd. Wiele osób mówi o jego wybebeszaniu, ale czy jest to jakiś wielki problem?
Jak myślicie?
Nie wierzę w to, że na tak wielkim forum jestem jedynym z takim przypadkiem. Musi być na to jakieś rozwiązanie. Proszę, pomóżcie mi w rozwiązaniu tego problemu, bo jeśli chcę przeprowadzić tuning mechaniczny, to po co mam wydawać pieniądze w błoto, skoro skuter będzie się dławił przy tak małych prędkościach?

Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2014, 22:33 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Zanim zatarłem skuter swoj pamietam ze tez bez blokad lecial cos okolo 75-77 na serii i nie bylo problemu z blokowaniem modulu. Teraz mozna go dobic do okolo 85-90 i tez problemu nie ma z odcieciem chodz wyje jak by mial bardzo duze obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sie 2014, 23:24 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Daj mu deczko większą dyszę skoro go w wyższych partiach obrotów odcina




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2014, 23:01 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 20:57
Posty: 10
Lokalizacja: Stolica
Pojazd: Kymco Vitality
n0ooRt, mam założoną dyszę odblokowaną, większą, więc... w czym może być problem?
Skuter w serwisie, regulowany gaźnik, wszystko patrzone - nic, nie wiadomo co to może byc. Nie wierzę, że jestem jedynym przypadkiem, bo tak jak mówił serwisant - do tej pory wszystkie odblokowane Vitality normalnie jeżdżą i nie ma mowy o jakimś odcięciu, tym bardziej przy takiej prędkości. Co może być nie tak? Mówisz, że dysza JESZCZE ZA MAŁA?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sie 2014, 23:59 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Widocznie ta dysza nie daje rady,osobiście spróbowałbym na większej dyszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2014, 10:31 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 20:57
Posty: 10
Lokalizacja: Stolica
Pojazd: Kymco Vitality
A nie jest to wina może zbyt DUŻEJ dyszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2014, 12:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przecież chyba byś to wychwycił skoro gaźnik wyregulowany idealnie. Wrzuć foty świecy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2014, 1:12 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 20:57
Posty: 10
Lokalizacja: Stolica
Pojazd: Kymco Vitality
Mi się wydaje, że po prostu zalewa go przy pełnym odkręceniu manetki (całkowicie otwarta przepustnica) i stąd taki problem. Jak myślisz? To wina dyszy? Być może jest jednak za duża?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2014, 7:20 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wrzuć foty świecy,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2014, 18:20 
*

Rejestracja: 05 lip 2014, 20:57
Posty: 10
Lokalizacja: Stolica
Pojazd: Kymco Vitality
Okej, skoro to może zależeć od tego, wrzucę.
Jednak nie dzisiaj. Jak zrobię fotki, to edytuję ten post.
Dzięki za wszelką pomoc :).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 17:37 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
Tak sobie jeszcze pomyslalem abys przejechal sie ale bez zakreconego korka w baku i sprawdzil czy tez bedzie problem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 19:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 1:24
Posty: 199
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS 2t Naked
nie słuchaj tornado bredzi wyjmij tą dyszę co teraz masz i kup dyszę o 5 rozmiarów większą nie powinno być problemu oraz sprawdź stan rolek i zobacz czy pasek wchodzi na sam koniec waria :)




_________________

MoNster Kymco Agility SuMMeR Projekt 2014 !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 20:27 
*

Rejestracja: 01 wrz 2009, 14:22
Posty: 79
Lokalizacja: opole
Pojazd:
sQbany17 pisze:
nie słuchaj tornado bredzi wyjmij tą dyszę co teraz masz i kup dyszę o 5 rozmiarów większą nie powinno być problemu oraz sprawdź stan rolek i zobacz czy pasek wchodzi na sam koniec waria :)



Jakis czas temu jak uzywalem skuter bo teraz tylko na ryby byl u mnie problem zapowietrzonego baku skuter lecial dostal manetka full i sie dlawil dusil . Znajomy rajdowiec byly doradzil sprawdzic w ten sposob i sie okazalo ze jak korek od paliwa nie byl dokrecany wszystko bylo ok

Edit do postu nizej

Własnie ze z korkiem wszystko jest ok do tej pory. Korek ori oczywiscie byl


Ostatnio zmieniony 18 sie 2014, 21:43 przez tornado, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2014, 21:14 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
tornado pisze:
sQbany17 pisze:
nie słuchaj tornado bredzi wyjmij tą dyszę co teraz masz i kup dyszę o 5 rozmiarów większą nie powinno być problemu oraz sprawdź stan rolek i zobacz czy pasek wchodzi na sam koniec waria :)



Jakis czas temu jak uzywalem skuter bo teraz tylko na ryby byl u mnie problem zapowietrzonego baku skuter lecial dostal manetka full i sie dlawil dusil . Znajomy rajdowiec byly doradzil sprawdzic w ten sposob i sie okazalo ze jak korek od paliwa nie byl dokrecany wszystko bylo ok

Z tego co się orientuję to korek powinien mieć odpowietrznik,albo go masz zatkany albo masz jakiś korek none name ,lub masz zatkany odpowietrznik w baku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy