Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 18:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sty 2015, 17:04 
*

Rejestracja: 12 sty 2015, 16:10
Posty: 2
Pojazd: Kymco Vitality/ VW Polo 6N2
Cześć, jestem tu nowy, ale od dawna mam swój sprzęt czyli Kymco Vitality 2T 50 z 2008 roku. Skuter posiadam od nowości, dzisiejszy przebieg wynosi ponad 15000 kilometrów i nie miałem z nim żadnego problemu, aż do momentu kiedy motorek stawał się coraz słabszy. Po przejechaniu ok. 3 km skuter zupełnie stracił moc, słabiej wkręca się na obroty, od 0 do 20 km/h przyśpiesza normalnie, a potem zaczyna się "muł" do 50 km/h. Po osiągnięciu tej prędkości skuter normalnie wkręca się na obroty i jedzie już normalnie. Skuterek ma zmienioną tuleje wariatora i wycięty zawirowacz spalin. Na nie rozgrzanym silniku można nawet na tylnym kole jechać, a po rozgrzaniu jest straszna padaczka. Po dłuższym czasie przestało włączać się ssanie, a także jazda w niższej temperaturze stała się udręką, nawet po rozgrzaniu silnika skuter ciężko rozpędzić, aby jechał 50 km/h, dopiero po osiągnięciu prędkości 60 km/h silnik optymalnie pracuje. A także jadać w zakręcie puszczam przez chwile manetkę w celu zwalniania, dodając z powrotem gazu silnika dosłownie hamuje dopiero gdy prędkość spadnie do ok. 40 km/h motorek znów nabiera prędkości. Skuter także ciężko odpala z elektrycznego rozrusznika. Mierzyłem kompresje zimnego silnika i wykazało 6 atm, myślę że jak na ten stopień sprężania to nie jest jeszcze najgorzej, choć wymiana pierścieni znacznie uszczelniła by silnik. Do skuterka od nowości leje olej Castrol Power 1. Nie robiłem przy nim nic po za odblokowaniem, wymianą łożyska w przednim kole, świec, i filtru powietrza. Gaźnika nigdy nie rozkręcałem tak samo jak i nie wymieniałem filtru paliwa. W przekładni w najbliższym czasie muszę wymienić rolki wariatora i pas napędowy. Nie wiem jak wygląda moje sprzęgło bo go nigdy nie demontowałem, dzwon sprzęgła nie jest przegrzany. No i to by było chyba na tyle.. chyba że o czymś zapomniałem. Może miał ktoś z Was podobny problem i wie jakie są przyczyny mojego problemu, gdyż nie chce potrzebie ładować się w koszty tym bardziej, że jeszcze nie zarabiam. Z góry dziękuje za Wasze porady. Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 sty 2015, 20:21 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
zima jest , rozbierz cylinder ,obejrzyj pierścienie można wymienić może kompresja będzie większa , gaźnik obowiązkowo do czyszczenia , filterek paliwa 5 zł koszty niewielkie a dużo dobrego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy