|
Dzisiaj jest 23 kwie 2024, 18:14
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
milek92
|
: 26 kwie 2017, 16:27 |
|
** |
|
Rejestracja: 18 lis 2013, 23:16 Posty: 260 Lokalizacja: Koszalin
Pojazd: Aprilia RS/Benzer freedom
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 26 kwie 2017, 16:30 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8330 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Jeśli jest naciągnięty napinaczem to nie powinien mieć żadnego luzu.
|
|
Na górę |
|
|
rafalsus
|
: 28 kwie 2017, 11:03 |
|
Rejestracja: 23 gru 2016, 11:23 Posty: 26
Pojazd: Rieju rs2
|
Luz łańcuszka reguluje się napinaczem.(koło gaźnika pod takim małym dekielkiem jest) Powinien mieć mały luz.Jeśli nie będzie miał wcale to pęknie a jeśli będzie miał z byt duży to będzie przeskakiwał
|
|
Na górę |
|
|
robdk
|
: 28 kwie 2017, 11:20 |
|
Stróż Forum |
|
Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15 Posty: 2090 Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
|
W ocenie łańcuszka są dwa punkty do sprawdzenia: 1) Jak bardzo jest wyciągnięty (na której zapadce) jest napinacz rozrządu. Jeśli na początku to łańcuszek jest Ok jeśli na końcowej zapadce to raczej kończy już swój żywot. 2) zdejmujemy pokrywę zaworów i patrzymy czy da się oderwać łańcuszek od koła zębatego. Sprawdzamy to na środku obwodu łańcuszka na kole. Dobry łańcuszek nie powinien odchodzić od koła. Jeśli odchodzi znaczy, że są luzy na ogniwach i także już nadaje się do wymiany.
_________________ POZDR robdk Mój kanał Motogaraż robdk
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 4 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|