Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 4:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Lębork 2011
Post: 13 mar 2011, 11:36 
*

Rejestracja: 13 mar 2011, 11:33
Posty: 3
Pojazd:
Witam wszystkich skuteromaniaków. Mam zaszczyt poinformować o Ogólnopolskim Zlocie Skuterów o puchar Wójta Gminy Wicko, który odbędzie się w dniach 12-15 sierpnia 2011r. w Pałacu w Charbrowie (pomorskie). Zainteresowanych zapraszamy na stronę www.zlotskuterow.cba.pl na której prowadzimy listę uczestników oraz na bieżąco podajemy istotne informacje.

Osoby niepełnoletnie będą dopuszczone do udziału w zlocie po okazaniu formularza wypełnionego przez opiekuna prawnego. Formularz będzie dostępny na naszej stronie internetowej w późniejszym terminie.

Ramowy Program Zlotu
Bardzo Ramowy Program

12.08 Piątek
14:00 Otwarcie biura zlotowego
Zakwaterowanie uczestników, kolacja, ognisko, rozpoczęcie integracji,

13.08 Sobota
Pobudka
09:00 Śniadanie
11:00 Rozpoczęcie rajdu turystyczno-krajoznawczego po bliższej lub dalszej okolicy
W trakcie rajdu przewidujemy zwiedzanie okolicznych zabytków i innych ciekawych miejsc, ale także konkurencje sprawnościowe, "organoleptyczne"(kto kiedyś był to wie o co chodzi, a którzy nie byli to będą mieli okazje sie przekonać) a także planujemy zorganizować jedna (słownie jedna) konkurencje szybkościową w trakcie której uczestnicy rajdu będą mogli sie wykazać swoja odwaga i pochwalić sie przed innymi uczestnikami mocą swoich pojazdów oraz w trakcie rajdu obiad
19:00 Zakończenie rajdu,
Kolacja
Ognisko
Dalsza część integracji
Prawdopodobnie koncert zespołu(nie pytać jakiego bo jeszcze nie wiemy)

14.08 Niedziela
Pobudka
09:00 Śniadanie
Wyjazd z terenu ośrodka na zwiedzanie okolicy,zorganizowana parada, drugi etap rajdu, może nie koniecznie w tej kolejności, gry i konkurencje integracyjno-sprawnościowe, obiad...
Kolacja
Rozdanie nagród
Ognisko
Wstępne podsumowanie zlotu
Ostatnia okazja do integracji

15.08 Poniedziałek
Pobudka
09:00 Śniadanie
Ostatnie podsumowanie zlotu
Pożegnania wyjeżdżających ze zlotu uczestników imprezy
19:00 Zakończenie imprezy

Organizatorzy zastanawiają się nad zrobieniem darmowego wjazdu na zlot dla właścicieli Os, które na zlocie zjawią się na własnych kołach.

Pozdrawiam, Marcin Wójcik


Ostatnio zmieniony 21 mar 2011, 10:04 przez Marcin organiza, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:18 
*

Rejestracja: 13 mar 2011, 11:33
Posty: 3
Pojazd:
Szczegóły odnośnie kosztów wyżywienia i noclegów podamy po niedzieli.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2011, 21:59 
*

Rejestracja: 13 mar 2011, 11:33
Posty: 3
Pojazd:
Witam.
W końcu przez to przebrnąłem i zebrałem do kupy.
Oto szczegóły i koszty pobytu na zlocie.

Rzecz najmniej przyjemna czyli koszty:
Wpisowe na zlot:
-w formie przedpłaty wynosi 40zł.
Przy dokonywaniu przelewu/opłaty za zlot proszę w tytule wpisać: "Zlot Skuterów 2011" oraz imię, nazwisko, adres pocztowy i e-mail, Nick.
Ostateczny dzień wpłat za uczestnictwo w zlocie upływa z dniem 31 lipca!

Dane do przelewu: Marcin Wójcik 98 1470 0002 2406 3573 4000 0001
-w dniu przyjazdu na "bramie" 50zł.
Osoby bez wcześniejszej wpłaty, które przybędą na zlot będą miały możliwość uczestnictwa w zlocie ale bez gwarancji koszulki zlotowej oraz gadżetów okolicznościowych


Warunkiem uczestnictwa w zlocie osób niepełnoletnich jest okazanie na bramie zgody rodziców na udział w zlocie na formularzu, który będzie do pobrania w terminie późniejszym na naszej stronie.

Właściciele zabytkowych skuterów "Osa" którzy przyjadą na własnych kołach mają wjazd na zlot darmowy ze wszystkimi prawami i obowiązkami uczestnika.

Wpisowe obejmuje:
-wejście i pobyt oraz udział we wszystkich atrakcjach i konkurencjach w trakcie całego zlotu, koszulkę zlotowa, zwiedzanie parku dinozaurów w Łebie (http://www.lebapark.pl/), itp, itd...
Wpisowe należy również zapłacić w pełnej wysokości jeśli chcecie wejść na zlot:
-na chwile
-do kolegi
-na jeden dzień
-tylko popatrzeć
-do wieczora
-i wszystkie inne warianty

W Pałacu w Charbrowie na czas trwania zlotu będzie przygotowane 35 miejsc hotelowych w pokojach gościnnych 2, 3, 4 i 6 osobowych oraz 50 miejsc hotelowych w salach wieloosobowych oraz oczywiście miejsca pod namiot.

Koszty noclegów w trakcie zlotu:
Ceny za pobyt 1 osoby za dobę:
- w pokoju hotelowym 40 zł/os
- w sali wieloosobowej 25 zł/os
- na polu namiotowym 10 zł/os.

Koszt wyżywienia za 1 osobę za cały zlot wynosi 90zł.

Rezerwacje prosimy dokonywać pod numerem +48505683353 lub przez stronę www.palaccharbrowo.maxmedia.pl


Ostatnio zmieniony 22 maja 2011, 16:45 przez Marcin organiza, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy