Dzisiaj jest 01 gru 2020, 19:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lis 2020, 0:40 
*

Rejestracja: 12 wrz 2020, 8:42
Posty: 3
Pojazd: Piaggio hexagon
Cześć. Po odkręceniu silnika by wymienić gumę silentblock linka nie wraca całkowicie i jest ciągle naciągnięta i gaźnik ma otwartą przepustnice na 1/4. Stało się chyba tak podczas remontu bo nie mogłem odkręcić linki od dozownika oleju bo zardzewiała śruba regulacji i złamała się w połowie jeden kawałek został w karterze a drugi na zewnątrz. Musiałem ciągnąć silnik razem z linka z całej siły. Do tego pancerz jest już popękany. Linka gazu idzie tam tak że główną z manetki idzie do rozdzielacza linki i dalej wychodzą dwie linki: do gaźnika i do dozowanika oleju bo to 2t. Linka od początku była naciągnięta zbyt mocno bo dostawał za dużo oleju. chciałem popuścić i się złamała śruba regulacji. Odkręciłem plastiki narobiłem się naoliwilem rozdzielacz i na gaźniku dellorto 20.5 nie odpala bo ma otwartą przepustnice a na starym chińskim gaźniku 21mm odpala tylko na wysokie obroty i trzeba jeździć na ssaniu. Zakleilem poksiliną ta śrubę żeby linka od oleju nie miała zakrzywień i cały czas to samo nie wiem co się stało że ciągle jest naciągnięta ok 10%. Teraz jakbym miał wymienić ta linke to co zrobić z tą złamana śruba regulacyjna w karterze? Linki do oleju nie ma już w sprzedaży. 125, 96 rok.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy