Dzisiaj jest 07 maja 2025, 23:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sie 2014, 8:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2012, 7:07
Posty: 286
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Wczoraj zakupiłem sobie taką zabawkę oczywiście z wyłamanymi szprychami w tylnim kole cóż nie dziwie się, że nie wytrzymuje tutaj taka sama felga jak w 125 -.- Zakupiłem już szprychy i nowe koło ale to rozwiązanie jest na chwile bo jak wiadomo felga dalej się rozleci no i właśnie dlatego piszę tutaj co włożyć do tego crossika żeby nie rwało szprych felga to 14" ? Myślałem o feldze ze skutera ale za dużo przerabiania ( zębatka + hamulce tarczowe)

Z górki dzięki za pomoc :mrgreen:

ps taka felga jest w 250... :
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 sie 2014, 8:20 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
A może coś takiego?
http://allegro.pl/14-kolo-felga-tyl-tyl ... 55447.html




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2014, 20:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2012, 7:07
Posty: 286
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
A może jakieś firmowe szprychy? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2014, 20:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
DooOminO Szacunek za szprychówki! Kup dobrej jakości szprychy, pospawaj sobie jakiś stojak do centrowania, kup lub zrób sobie kluczyk do napinania szprych i działasz. Przy wymianie pamiętaj o centrowaniu piasty w stosunku do rafki koła. Mówiąc krótko zakręcasz osiem szprych w krzyż, ustawiasz odległość mierząc jakimś metrem (polecam stolarski), później czynność powtarzasz dokręcając kolejne osiem "w gwiazdę". Po tym wszystkim uzupełniasz na przemian pozostałe szprychy i naciągasz równomiernie na przemian po każdej ze stron koła. Musisz też obracać ręcznie kołem w stojaku, przykładając, np. kredę do rantu rafki, czy koło centruje się równomiernie. Zaopatrz się też w dobry, półokrągły pilnik do wyrównania na płasko końcówek szprych z łbami śrubek. Później tylko pasek ochronny na rafkę (możesz użyć taśmy izolacyjnej, nawijając trzy warstwy).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2014, 22:00 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Szprychy swoją drogą ale te crossy wyrywają zębatki tylne, mój 125 chiński co miałem wyrwał 2 razy aż sprzedałem go bo już miałem go dość




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2014, 10:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2012, 7:07
Posty: 286
Lokalizacja: Sanok
Pojazd:
Gummma pisze:
DooOminO Szacunek za szprychówki! Kup dobrej jakości szprychy, pospawaj sobie jakiś stojak do centrowania, kup lub zrób sobie kluczyk do napinania szprych i działasz. Przy wymianie pamiętaj o centrowaniu piasty w stosunku do rafki koła. Mówiąc krótko zakręcasz osiem szprych w krzyż, ustawiasz odległość mierząc jakimś metrem (polecam stolarski), później czynność powtarzasz dokręcając kolejne osiem "w gwiazdę". Po tym wszystkim uzupełniasz na przemian pozostałe szprychy i naciągasz równomiernie na przemian po każdej ze stron koła. Musisz też obracać ręcznie kołem w stojaku, przykładając, np. kredę do rantu rafki, czy koło centruje się równomiernie. Zaopatrz się też w dobry, półokrągły pilnik do wyrównania na płasko końcówek szprych z łbami śrubek. Później tylko pasek ochronny na rafkę (możesz użyć taśmy izolacyjnej, nawijając trzy warstwy).



W okolicy mam dobrego dziadka od centrowania koła więc to nie będzie problem tylko odpada bo dzisiaj cała piasta się rozleciała..

CO do zębatki to prawda nad tym pomyślę ale później..

-- 29 sie 2014, o 10:57 --

Nowe koło kupione i w ciągu tygodnia wymieniłem z 20 szprych :shock:

Może coś takiego?

http://www.diabolini.pl/felga-agb37-p-401.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy