Dzisiaj jest 03 maja 2025, 15:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lut 2011, 11:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
tak jak w temacie




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 11:32 
*

Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Posty: 48
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Łożyska fagi c3 w smarze własnym chyba są do 10 tyś. a w mieszance do 18 tyś obrotów.
A c4 chyba do 21 tyś obrotów.Także do silnika można bez obaw zakładać łożyska c3.Chyba że mówimy tu o evo.Przyjmijmy że racing wykręci nawet te 14 tyś. obrotów czyli łożyska i tak nie są tak strasznie obciążone.W 3 silnikach miałem łożyska fag c3.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 11:35 
*

Rejestracja: 23 sty 2011, 12:43
Posty: 39
Lokalizacja: jestem?
Pojazd:
C4 mają większy luz stosuje się je w silnikach z dużym tuningiem. Do sporta czy racinga wystarczą C3. SkF'y są chyba do 16k rpm. W sumie to jest obojętne czy weźmiesz FAG, SKF czy KOYO to jest prawie ta sama wytrzymałość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 12:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
koyo nie polecam, ale FAGa mam i jest spoko, c3 wytrzyma gdzieś do 11 tyś obortów więc spokojnie ci pociagnie 70cc




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 13:01 
*

Rejestracja: 24 gru 2009, 11:58
Posty: 48
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
To 11?To chyba w smarze własnym przecież zwykłe am6 w seri tyle kręci. :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lut 2011, 13:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ale Am6 ma inną budowe zauważ że to jest silnik stojący (no dobra pół stojący) wiec inaczej mieszanka płuka, powiem tak jak masz mozliwosc to kup c4 a jak nie to c3 bedzie ok




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy