Dzisiaj jest 22 maja 2025, 16:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2011, 22:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2011, 20:34
Posty: 11
Pojazd: Simson S83 105/5/2/2M LC MTX
Witam szukam info na temat miny ac i lc
jak wygląda z osiągami (na seri)
czy tłumiki wariatory sprzęgła gaźniki będą pasować z LC do AC ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 23:01 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 17:41
Posty: 148
Pojazd:
poza cylindrem wszytsko bedzie pasowac ;]
róznic w osiagach nie ma. Aerox ma podobno delikatnie inne przełożenia ale dla mnie w serii nie bytło różnicy czy ovetto czy nitro ;]
pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 23:12 
*****

Rejestracja: 14 paź 2011, 14:02
Posty: 2034
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd: Aerox FullSport
SLU3litery, Po co się wypowiadasz jeśli nie masz pewności ??

Osiągi z początku są takie same ale gdy cylindry się rozgrzeją w granicach 70-80 stopni to osiągi AC zaczynają spadać a LC otrzymuje taką temp. Bo jak wiemy im chłodniejszy cylinder tym osiągi są lepsze więc takie gadanie bez sensu jak pisze SLU3litery, po to aby mieć tego 1 posta więcej.
Części z LC do AC powinne pasować poza cylindrem który w LC jest przystosowany do chłodzenia wodą i ma otwór w głowicy i w cylindrze na dole niedaleko karteru (po założeniu).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 23:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
pitbul1213 pisze:
czy tłumiki wariatory sprzęgła gaźniki będą pasować z LC do AC ?

Tak, tylko cylinder nie będzie pasował.




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 11:25 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Z tego co się orientuję to LC ma większą moc i nie rozgrzewa się tak więc Huberto203, ma rację że nie ma spadku mocy na dłuższej trasie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 20:27 
*

Rejestracja: 30 lip 2011, 17:41
Posty: 148
Pojazd:
Huberto203, dla mnie nie ma żadnej różnicy w mocy ;]
latałem 3 sezony na ac w 50cm3 (a w sumie więcej bo neos to mój trzeci motor i wszystkie miałem w ac) i robiłem trasy jednym ciągiem po przeszło 100km i nic a nic się nie działo więc nie zarzucaj mi ,że nie wiem co mówię!! Zeby zagrzać ac do takiej temperatury to chyba w miejscu musisz nim gumę plaić na asfalcie z 15-20 minut ;]. Wtedy nawet to twoje LC sobie nie poradzi.
nie miałem nigdy aeroxa więc dla tego piszę ,że z tego co się oreientuję przełożenia są inne. Sam masz ten skuter a nie wiesz co w nim jest ;] i czy jest różnica na ac. Zakładam ,że rodzice Ci go kupili i to twój JEDYNY skuter a AC to na oczy może tylko widziałeś . Poza tym jak temperatura przekroczy 80 stopni to nie martw się bo na LC tez bd spadki mocy bo to nie jest niezniszczalne. Aerox i Neos w pojemności 100cc są wiatraczkiem chłodzone i sobie radzą. Poza tym to nie wiem jak trzeba jeździć ,żeby tak zagrzać skuter (pomijam temperaturę na dworze powyżej 35 stopni...
mój znajomy lata srk-a i ma mhr-a replice w ac i nic mu się nie dzieje a ty wydziwiasz jak by nie wiadomo co za zło było chłodzenie powietrzem. Masz droższy skuter jaraj się tym. Tyle ,że to nie znaczy ,że jest najlepszy. Spróbuj innych zrozumieć a pier*olisz takie głupoty.


Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 20:28 przez SLU3litery, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 20:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:47
Posty: 94
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Huberto203 pisze:
Bo jak wiemy im chłodniejszy cylinder tym osiągi są lepsze więc takie gadanie bez sensu jak pisze SLU3litery, po to aby mieć tego 1 posta więcej.



Z twojego postu wynika, że jak cylinder będzie zimny to ma najlepsze osiągi?

pozdro.

Każdy silnik, nie ważne czy w skuterze czy w samochodzie musi osiągnąć swoją temperature pracy w której pracuje najlepiej i na pewno nie będzie pracował lepiej niż na zimnym.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 20:40 przez PawelStig, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 11:59 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Jemu chyba chodziło o to że po osiągnięciu temp. optymalnej dla pracy cylindra w czasie jazdy ta temp. nie wzrasta aż tak, więc i moc jest większa bo tłok tak nie puchnie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 12:34 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja powiem tak kolega ma bws'a w serii nic nie zmieniane , a ja mam xps'a 125 ten na powietrzaku . Bezproblemowo w lato robilismy po 90 km dziennie w cyklu mieszanym , przy temp 28oC a wolno nie jezdziliśmy . W serii ac czy lc jak dla mnie wlk róznicy nie ma , dopiero przy wyslinoych cylindrach przydaje się chłodzenie cieczą.




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 12:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Ja się dziwię jak te AC wytrzymują takie przebiegi mi na AC no powiem latał fajnie ale szybko tłoki padały 1000km i wymiana.
Na LC co innego takiego problemu nie było, latanie na max obrotach i nic nie przyjemnego się nie działo.
pitbul1213, tam dobrze piszą na górze które części pasują a które nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy