Dzisiaj jest 24 lut 2020, 15:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lut 2020, 21:26 
*

Rejestracja: 21 sie 2018, 22:18
Posty: 4
Pojazd: Yamaha
Yamaha Neos
Skuter Yamaha Neos 08r

Cyl Airsal Sport 70
Wydech s6 pro replica
Sprężynki sprzęgła czerwone
Gaźnik dellorto 12 z dyszą 80 ( będzie zmieniany na 17.5/19)



Kilka dni temu założyłem wariator s6 sport pro, rolki 5g sprężyna centralna niebieski chińczyk

Muł, muł, muł.. Nie rozpędził się więcej jak 60km/h licznikowe

Zmieniłem rolki na 4g, centralkę s6 medium ale nie wiele się poprawiło, nadal mułowaty, max 63km/h licznikowe

Wcześniej jeździłem na wario chińczyku high-speed, rolki 3.5g, sprężyna centralka niebieski chińczyk i nie było problemem pojechać licznikowe +80km/h (niestety elektroniczny licznik wyskalowany do 80)

Jakieś porady?
Z góry dzięki :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 lut 2020, 11:32 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4002
Pojazd: NRG 50cc
Reg. napędu i gaźnika.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

Jedno z najmocniejszych 50cc w PL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2020, 15:41 
*

Rejestracja: 21 sie 2018, 22:18
Posty: 4
Pojazd: Yamaha
Gaźnika po zmianie nie ruszałem, świeca po wykręceniu ma dobry kolor.
Myślisz że wrzucać jeszcze lżejsze rolki ?
Wcześniej jechał o wiele lepiej na rolkach 3.5g ale za to centralka była twardsza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2020, 16:24 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4002
Pojazd: NRG 50cc
W 90% przypadków ten 'dobry kolor' jest złym kolorem, a w jeszcze większej części kolor nijak się ma do osiągów. Zmień najpierw ten śmieszny gaźnik blokujący silnik na minimum 17,5mm, potem reguluj.
Poradniki są na forum o regulacji napędu i gaźnika - poczytaj je.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

Jedno z najmocniejszych 50cc w PL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2020, 16:01 
*

Rejestracja: 21 sie 2018, 22:18
Posty: 4
Pojazd: Yamaha
Kupiłem i założyłem dellorto 17.5, dysze ma w standardzie 90
Po odpaleniu trzyma go na wysokich obrotach - aż sam odjeżdża
Po skręceniu na maxa regulacji mieszanki dopiero schodzi na wolne obroty
Śruba od regulacji wolnych obrotów wykręcona(oczywiście nie całkowicie) żeby nie podnosiła przepustnicy
Linka nigdzie się nie wiesza
Ktoś coś pomóc może?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2020, 16:21 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4002
Pojazd: NRG 50cc
Lewe powietrze łapie, nieszczelny króciec, łączenie z gaźnikiem puszcza. Prawidłowo jak po wkręceniu śrubki od mieszanki na max silnik gaśnie. Ew. gaźnik pęknięty. Masz dellorto phbn 17.5 skoro dysza 90 std. W tych minarelli i chinarelli bolączką jest króciec parciejący dość często.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

Jedno z najmocniejszych 50cc w PL.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy