Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 21:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2018, 0:11 
*

Rejestracja: 02 mar 2018, 0:02
Posty: 3
Pojazd: Yamaha tzr & Piaggio tpg
Czesc, jestem nowy na forum i mam pytanie. Mam piaggio typhoon z 1995r. I skuter byl cały w seri i zmienilem wydech na yasuni c16. Na seryjnym tlumiku piaggio nie byl piorunem ale jakos jechal i v maxa mial ok70 a po tym jak zalozylem wydech stracil moc i ledwo do 30 sie rozpedza. Kolega powiedzial żeby zmienic rolki i dysze w gazniku i sprezyne centralną. Wie ktos jakie rolki zalozyc ile gramow do seri z tlumikiem i jaka sprezyne ile procent i jaką dysze. z góry dzieki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 mar 2018, 8:43 
**

Rejestracja: 23 sie 2017, 15:11
Posty: 233
Pojazd: Gilera Runner SP 2011
Jesteś pewien że to C16 ? Jeśli tak to zmień na serie, przy Standardowej 50cc jest to wydech zbyt mocny który jest strojony wysoko. Więc nie dziw się że nie jedzie. Sporta 70cc potrafi spocić dobrze a do Seri to strach pomyśleć :)

Od serii dużo nie oczekuj. Jak masz trochę gotówki, zmień Cylinder na 70cc klasy Sport, oraz gaźnik 17,5/19 a różnice poczujesz na pewno :)




_________________

Top Performance Due Plus 70cc LC
Racing Force 21 BE
Yasuni R Black Edition
Wariator Kit Overrange Malossi 7.2g
Korektor Overrange Malossi
Pasek Overrange Malossi
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 R/T CNC 460
Filtr Oem Puszka + wkładka Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2018, 12:08 
*

Rejestracja: 02 mar 2018, 0:02
Posty: 3
Pojazd: Yamaha tzr & Piaggio tpg
Czytałem o nim i niektórzy mówią ze podchodzi pod 50. A jak nie mam hajsu na cylek i mam ten wydech to co mogę zrobić co zmienić żeby to jakoś jeździło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2018, 13:15 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zły wydech do cylindra, racingowy wydech do serii? Rozumiem że ten cylek jest po grubym porcie ale i taki nie będzie z tym wydechem idealnie pracować. Kup leo zx i sprzedaj to co masz czym prędzej. Masz poradnik o wydechach w dziale 'zrób to sam' i przestudiuj go.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2018, 17:41 
*

Rejestracja: 02 mar 2018, 0:02
Posty: 3
Pojazd: Yamaha tzr & Piaggio tpg
No dobra ale mogę trochę polatać na tym cyklu z tym tłumikiem póki hajsu nie nazbieram na cylek ? I co musiał bym zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2018, 20:28 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie nie polatasz, AC już na pro replice się przegrzewa a co mówić na tym. Będzie ci kręcił 11000 rpm a jechał tyle co seria i przyspieszenie wcale nie wzrośnie, wręcz ledwo będzie startować bo sprzęgło za nisko łapie. Jakbyś miał LC to co innego. Poza tym, pierścienie mogą pęknąć od takich obrotów. Chcesz - ryzykuj. A czy ktoś jeździł czy nie to jego sprawa. Na pewno da się to wyregulować ale zyski będą mizerne :| :| Jak masz serię to lepiej załóż.


Jak to wersja c16 CITY to jeszcze ujdzie ale jak ta bez homologacji to nie próbuj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy