Dzisiaj jest 27 kwie 2025, 2:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Neos 4t a 2t
Post: 29 cze 2010, 10:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Siemka co sądzicie o tych silnikach mnie przekonuje bardziej 4t swoja moca,vmaxem bez żadnego tuningu i bezobsługowością


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 10:33 
***

Rejestracja: 20 kwie 2010, 10:47
Posty: 651
Lokalizacja: Jelenia Góra (DJ)
Pojazd: Renault Megane II
co mi wiadomo 4t jest o wiele słabsze od 2t




_________________

Obrazek
http://www.facebook.com/ScooterClubJG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 10:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2009, 22:49
Posty: 543
Lokalizacja: Lubraniec
Pojazd:
4t ? a nie 2t ? Zazwyczaj to dwusuwy mają większy potencjał lepszy zryw, vmax i ogólnie w małych pojemnościach spisują się dużo lepiej od 4t :) Moje zdanie na ten temat ja bym wolał 2t chociaż dla niektórych 4t ma przyjemniejszy dźwięk dla ucha ale to zależy kto co lubi... Ja tam w skuterkach wolę ryk sportowej "mini wyścigówki" :D




_________________

ZOBACZ!

Sprzedam wydech tecnigas next r w chromie stan idealny ! P/G




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 10:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Tutaj wam zamieszczam filmik proszę o jego skomentowanie http://www.youtube.com/watch?v=tTQtu0tCJns skutery mialy podobny tuning minarelli 4t a 2t - 1:0 pierwszy skuter to yamaha a drugi to gilera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 10:52 przez bmw-96, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 11:26 
*

Rejestracja: 28 maja 2010, 17:23
Posty: 91
Pojazd:
Zwróc uwage że to yamaha cygnus a to jest 125ccm a Runner 50 ma jeden amor z tyłu. Więc se porównaj o ile Runner był słabszy od 125 czy ile to tam jest ale na pewno nie 50.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 12:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
Haha porównuje skutery po tuningu (125ccm 4T jak i 50ccm w 2T), weź idź do salonu Yamahy i się przejedź SERYJNYM Neosem 2T a 4T a wtedy będziesz wiedział co ma więcej mocy.



Mała podpowiedź- będzie to 2T.




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 12:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
bmw-96, nie zawracaj sobie głowy 4t. Kolega miał przez miesiąc i go sprzedał bo okropnie słaby w porównaniu do 2t :)




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 12:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 10:03
Posty: 404
Lokalizacja: Sierpc / Płock
Pojazd:
4t to ciężko ma się radzić wiem bo kolega ma zipa quantuma 4t a 2 ma 2t to ten 4t w ogóle nie ma szans z 2t




_________________

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 13:36 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
to tego zipa napewno ma na blokadach....a ten filmik powyżej to napewno niema 50 w tym 4t po samym wydechu widać przeważnie w 4t 50cc jest rureczka jak do grzejnika a tam jest ruła jak w krosie więc napewno to jest 125+ myślisz dlaczego każdy w freestyle motocross jeźdzą 2t nie 4t? 2 t ma przewage mocy w każdym momęcie pracy,4t ma tylko dobre to że tak łatwo go nie idzie za mulić i to wszystko bierz 2 t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 18:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Kubus pisze:
myślisz dlaczego każdy w freestyle motocross jeźdzą 2t nie 4t? 2 t ma przewage mocy w każdym momęcie pracy,4t ma tylko dobre to że tak łatwo go nie idzie za mulić i to wszystko bierz 2 t



Gówn^o prawda ;) Wyczynowe 2T (freestyle) ma 0 mocy na niskich obrotach, to sie musi dopiero wkrecic na obroty, wtedy wydech lapie rezonans i silnik zaczyna naprawde pracowac. Wiec nastepnym razem jesli cos powiesz zastanow sie czy masz o tym pojecie ;p




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek


Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 18:42 przez Given, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 20:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 10:04
Posty: 110
Lokalizacja: Ruda �l�ska
Pojazd:
Given pisze:
Kubus pisze:
myślisz dlaczego każdy w freestyle motocross jeźdzą 2t nie 4t? 2 t ma przewage mocy w każdym momęcie pracy,4t ma tylko dobre to że tak łatwo go nie idzie za mulić i to wszystko bierz 2 t



Gówn^o prawda ;) Wyczynowe 2T (freestyle) ma 0 mocy na niskich obrotach, to sie musi dopiero wkrecic na obroty, wtedy wydech lapie rezonans i silnik zaczyna naprawde pracowac. Wiec nastepnym razem jesli cos powiesz zastanow sie czy masz o tym pojecie ;p

W 100% się zgadzam, kolega chyba nie widział nigdy na żywo 2 suwa w akcji...

A co do wyboru to polecam 2T, przy tej pojemności będzie to lepsze rozwiązanie, chyba że ci nie zależy na osiągach, a i dźwięk skutera 4T w 50cm3 to porażka, chodzi jak pralka dosłownie, można wsadzić co prawda wydeszek Leo, ale i tak to nie to co 2T.
Ogólnie 2T jest łatwiejszy w eksploatacji i to, że gadają niektórzy ze 4T niby żywotniejszy, więcej przejedziesz to jest mit, dopiero w większych pojemnościach jest różnica, chociażby już się nie produkuje motocykli 2T, jedynie do pojemności 125cm3, potem tylko Full Crossy.




_________________

Hurrek007x pisze:
Kolego AC to znaczy �e ch�odzony ciecz� a nie powietrzem..

sokol-98 pisze:
Mam ju� t�ok a nie mog� znale�� gdzie mog� go wykona� .


By�a Derbi Senda DRD LIMITED EDITION...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2010, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jeżeli chodzi o prace silnika 2t/ 4t mam Honde Nsr 125 ( 2t) i Suzuki dr 125 (4t )
W moim 2t żeby poczuć moc muszę przekroczyć 7.5tys. obrotów i osiągi wtedy są na prawdę świetne! Wszystkie 4T 125 zostaną z tyłu, natomiast na małych obrotach jest jest sporo gorzej:) Ale Te silniki są zrobione pod prace na wysokich obrotach ( nie mówię o jeździe cały czas na prawie odcięciu.... :P ) . 4t ma moc od małych obrotów;) czy duże czy małe moc prawie cały czas taka sama, mniejsze spalanie. Ale moc jest dużo mniejsza
Suzuki DR 125 (4t) - 15KM
Honda Nsr 125 (2t ) 28KM
Więc różnica jest spora. Wszyscy mówią że 2T częste remonty.... Jak raz dobrze zrobisz remont to założę się że sprzedasz ten motor wcześniej niż zrobisz kolejny;)
Skuter to tylko 2t;)




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/NSR_125/99256


Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 20:57 przez robol2010, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:16 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
więc mówie że 4t tak nie zadusisz jak 2 t przyznaje ze 4t ma większą moc w dolnych pułapach mocy... wiem bo sam mam cr250 a kolega ma 250 crf ale i tak go biore na mojej cr'ce




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Ale 4t wolniej wkręca się na obroty niż 2t.




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:19 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
no wiadome ale jak 4t wbije w jakieś bajorko a 2t to 4 t sie tak łatwo nie zamuli idzie cały czas a 2t sie przymuli,2t musisz zakręcić i wtedy już nic go nie powstrzyma xd jak najbardziej skuter w 2t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:45
Posty: 207
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
noo i jeszcze zależy jak jeździsz :P bo mi np teraz bym wolal 4t ponieważ prawie codziennnie jeżdze 30km za Płock w obie strony 60km i jak jade tak 40-50km/h to cały bak mi pójdzie :/




_________________

Obrazek

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Keeway/Matrix/37570

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Yamaha/AEROX/105281




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
2T i ch.... :cool: Nigdy bym nie wziął 4T nawet za niziutką cene.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2010, 11:25 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2010, 20:59
Posty: 346
Pojazd:
2t jest lepszy do skuta 4t mozesz brać w większych pojemnościach 250+ zobaczcie sobie skutery w 4t lub miniczoperki to jest obciach,pojedziesz do szkoły to niż to ci sie rozkula to już bd w szkole a 2t chwilka i już czujesz moc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy