Dzisiaj jest 19 wrz 2019, 8:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lut 2017, 0:07 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Gadałem na innych żeby zrobili tu projekt a sam nie byłem fair nie mając go więc czas coś tu wpisać.... Mam w końcu trochę wolnego czasu i postaram się przedstawić moją historię ze sqtami czyli wszelkie zakupy/modyfikacje itp. Gotowi?

4T:

Wszystko zaczęło się w 2009 roku kiedy to zapragnąłem jako dzieciak posiadać skuter, miałem wtedy 15 lat (gimbaza). Kompletnie nie znałem się na tym, wiedziałem jedynie, że 2t pali 2x tyle co 4t a nie ma 2x więcej mocy, jest bardziej awaryjne i drogie (nowe 10000zł). Chciałem pojazd lekki bym mógł go podnieść jak zlecę/spadnę, żeby mnie nie zabił. Rodzice kupili mi cztero-suwa, 10cali, typowy coliber. Jak znajdę zdj to potem dodam ale wątpię. Trochę pojeździłem, poczytałem na forach co posiadam, sprawdzałem osiągi, zaliczyłem pare gleb i doszedłem do wniosku, że to był błąd. Byłem lekki więc osiągi nie sprawiały problemu (jechał te 60km/h realne), czasami udawało się objechać inne 2t seryjne. W końcu zaczął się psuć.... plastiki pękały, tłok się zacierał (bo ciągle na full jechałem - mniej więcej raz na pół roku padał) a serwis to pogłębiał. Pieniędzy coraz mniej a stan coraz gorszy..Do tego brak garażu. Przestałem dawać do serwisu (długo by o tym pisać) i zacząłem sam naprawiać czytając fora, pytając kolegów. Z czasem przyszedł czas na tuning - osiągi już nie starczały. Na pierwszy ogień zakupione (o ile dobrze pamiętam):
sprężyna twarda, wariator top racing, opony szersze i inne pierdoły. Powiem tylko tyle, że całkowicie przez 4 lata użytkowania 4t wydałem ok 2500zł na tuningi a on nadal był podobny do serii. Zrobiłem łącznie ok 10000km (2500rocznie, przebieg po uwzględnieniu 23% przekłamania licznika). Trzeba było coś z tym zrobić... Zdecydowałem się na SWAP P/G! (silnik 4t poszedł za 200zł :roll: )

2T:

Kupiłem silnik P/G za 350zł, władowałem w części, żeby normalnie latał ok 500zł i służył jakiś czas. Od początku robiłem sam mieszankę bo w końcu za moją kasę było wszystko więc jak robić to porządnie :D
Pierwsze zatarcia chińskich 50tek to norma chyba u każdego. Osiągi były znacznie lepsze od 4t 50cc :D
Cóż...wypadało dalej zagłębiać się w budowę dwusuwowych silników, uczyć się naprawiać NA BŁĘDACH i kupować części z głową. Od zawsze chciałem mieć coś unikalnego...prawie każdy ma 70cc więc postanowiłem że ja będę miał 50cc i nie zmienię tego. Tak też było. Czas mijał a ja swapem codziennie jeździłem, czy śnieg, czy deszcz, czy upał. Może jeszcze co do silnika pierwszego, tak wyglądał:
Obrazek

Wał polini evo zjechany, wario polini, wydech pseudo sport jak się potem okazało.
Moc wynosiła ok 5,5KM tak więc mało.... Zacząłem modzić cyla w ogólnie nie ogarniając tego, robiłem na oko porta. Kolejne cylki padały albo przez słaby tłok (motoforce HQ) albo przez krzywe złożenie (pęknięte pierścienie). Tuningu nigdy dość więc zmieniony został wał na motoforce racing, gaźnik z 14 na 17,5mm, itd. Kusiło mnie zrobić LC i raz na zawsze mieć spokój z zatarciami... SWAP został z przodu zglebiony, tył przedłużka 5cm, opona przód dunlop GP. Przelatałem ok. 2 lata i przeciętny pełnoletni dzieciak by sprzedał i robił prawo jazdy już dawno, jednak nie ja. Sqt pozostał u mnie a prawo jazdy i tak zrobiłem. Pewnego dnia chciałem pojechać do sklepu, jadę, asfalt ok 5m szerokości, daję max gaz...sprawdzić chciałem ile wyciągnie. Widzę typ z psem ok 200m przede mną idzie bokiem jezdni....daję do krawędzi jezdni, jest ok 70km/h (trzymam full gaz). 10-20m przed minięciem dziadygi, duży pies zaczyna lecieć po przekątnej jezdni na mnie. Nawet nie zdążyłem hamulca nacisnąć, pamiętam uderzenie, to że byłem w powietrzu chwilę i to że się turlałem prosząc o zatrzymanie...i żebym przeżył... Wleciałem do rowu w którym ok 15m turlałem się, na szczęście nie było tam żadnego pręta czy kamienia bo pewnie już by mnie tu nie było. Wszędzie na kończynach krew miałem, szyja mnie nawalała jakby mi ktoś bejsbolem przywalił... Wszystko przed idiotę, który nie upilnował psa na jezdni. Nikomu nie życzę przy tej prędkości glebować. 20m/s jednak to dużo. Skuter cały połamany, pies i plama krwi na asfalcie. Dziadyga gapi się i trzyma za głowę. Po odnalezieniu koma w krzakach odrazu 997...ale chwila...co mi to da? Gościu dostanie sąd co najwyżej, mi wykażą, że 25km/h za szybko jechałem.... Ostatecznie dostałem marne 500zł na naprawę sqta. To nie jedyna taka akcja, rok wcześniej matoł wymusił na skrzyżowaniu 10m przede mną gdy miałem ok 55km/h. Dobra, sqt skasowany dosłownie, każdy plastik roz....ny. Koniec SWAPA. Rama z lagami i kołem poszła na sell a silnik został. Szukałem kolejnego pojazdu, wybór padł na P/G, z mazo było mało ich w cenie ok 500zł, pojechaliśmy pod Siedlce i jakieś padło kupiliśmy NRG LC 1995r z leo TT za 500zł i z papierami. Wygląd tragiczny (na olx tak nie wyglądał... ):

Obrazek

No cóż, 100km z przyczepą zrobione więc szkoda nie brać...
Leo TT poszło za 130zł więc już lepiej :) pseudo bidalot mnie zaczął wkurzać, bez końcówki chodził jak z nią zatem rozciąłem go a w środku o.O zwężki, komory i Bóg wie co jeszcze...Wszystko wywaliłem, zaspawano i od razu dźwięk jak 2t :D
https://www.youtube.com/channel/UCDONZUkAQSw8UK1Eo4pIHkA


Trzeba było go jakoś ogarnąć i z czasem się to udawało:
Obrazek

Mówili: zrób coś z tym wydechem! Nie nadawał już się na renowację (podziękować zakichanemu rządowi solącemu drogi) i wylicytowałem na skz Pro replice za 155zł nową:

Obrazek


Sqt dostał drugi silnik ze SWAPA, tylko z nowym china cylem LC (po lekkim porcie także na oko), co tam było potrzeba to wymienione i był miód malina. W lato nie do zatarcia!! Nie to co AC, 1km na full i 100*C ponad! Oczywiście w 2T zawsze miałem termometr bo to podstawa jak dla mnie, w każdym aucie jest to i w skuterze być musi. O ile w 4t nabijałem ok 2500km na rok o tyle w 2t robiłem ok 4000km na rok i w końcu się coś stało:

Obrazek

Nowy wał TNT był spoko ale igiełkowe...TRAGEDIA!!! Wcześniej miałem oznaki kulek stalowych w świecy jednak to zignorowałem i nagle, przy 10300rpm, z góry na full....sru...rpm maleją a ja trzymam full. Porażka. Wpadł oprócz wspomnianego wału, obrotomierz koso (dzięki skz za 85zł nowy), opona tył k61 i inne duperele. Czas na plastiki. Myślałem że ten biały syf łatwo zejdzie a tu figa...chemią nie szło, trzeba było wiertarką i efekt jak na zdj:

Obrazek


Dobra jest lepiej niż było :D Błotnik był szpachlowany i ledwo się trzymał więc zdemontowałem, czasza poleciała w czarny metalik, tak samo górny plastik. Na swp16 kto był ten wie jak jest. Ogólnie 3/4 plastików zostało zakupione bo stare po zakupie NRG od razu do kosza poszły (masa szpachli, pęknięć itp.). Przypomnę, że jest to pojazd ponad 20 letni (rok mniej niż ja). Przed swp16 wleciał przeciwtalerz hebo (wcześniejszy srejczsiks dostał progu po 500km), przełożenia zmieniłem na 13/1 bo tamte 11/1 padły (v-max -5km/h), nowy pas napędowy, dysza 80, cyl po rozwiercie pod replice (efekt z rysą przez piach i padniętym zapłonem - 7,2KM na kole). W czasie swp padła jakaś cewka w iskrowniku i odcinał na full gazie, pomogło branie światła z aku bezpośrednio. SWP - 2 miejsce w STOCK50cc przez sprzęgło - łapało z za niskich rpm i start na ciepłym to porażka była. Po swp zrobiłem ok 2000km (łącznie 2016r = 4000km realne! a nie z licznika = 4L oleju spalone) i czas na to co jest teraz. Mam dość LC i padającej pompy, trudności ze zdjęciem cyla i awaryjności!!

Czas na AC znowu!! Tym razem ze zdobytym wieloletnim doświadczeniem, pomocą kolegów, literaturą 2t i nowymi pomysłami!!!
Ogarniałem pół roku olx/allegro i nic sensownego nie było za dobrą kasę więc wybór padł na PowerForce ALU 50cc (moje pierwsze w życiu alu) 110zł w promocji + głowica airsal t6 50 (za darmo od skz), tłok na 1p, porting dokładny na podstawie mapy z pomocą teoretyczną Sochy, wszystko zaplanowane. O ile na 50cc poprzednim uzyskałem na płaskim średnio 86km/h, z wiatrem 90km/h o tyle tu liczę na ok 95km/h i więcej..docelowo 100km/h. Wpadło :


Obrazek

Oponka w maju, w Słomczynie, myślę że się będzie trzymać :D
Termometr nowy:
Obrazek

Cylek w 80% ukończony:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

100%: Obrazek

Kartery przeszły dopasowanie pod cyl. Analizując budowę pro replicy doszedłem do tego że to syf w 50cc bo jedynie rpm kręci a mocy słabo oddaje nawet po porcie. Lepiej spawaka zrobić albo jakiś komin z mniejszą średnicą stingera kupić. Planuję jeszcze pewne mody wykonać ale tu nie będę się rozpisywał. Kartery były w tragicznym stanie i poszły do Wojtala Garage na złożenie, odnowienie i naprawę. Tak wyglądają po:

Obrazek

Obrazek

Ogólnie polecam ich :D
Dobra to chyba na tyle...jak coś mi się przypomni to wrzucę tu. A i jeszcze jedno: od 3 lat studiuję, nie mam wydatków i projekt ten nie upadnie póki ja żyję, także nie jest to typowe plug and ride tylko każda rzecz jest przemyślana. :twisted:

Serce na tę chwilę:
50cc alu. AC
Tłok anodowany
7,35:1
186*/124*
Głowica airsal t6
Zakres rezonansu: ~9000-11000
Max rpm: 11500
Moc silnika: 10KM @ 11000
Prędkość wyliczona: 90km/h




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lut 2017, 12:26 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 152
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Brawo ! tak z ciekawości zapytam skąd jesteś byłeś na SWP ? 2k16 .
Jeśli będziesz w 2k17 na słomczynie z chęcią możemy się spotkać podzielić zdania itp :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2017, 16:50 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Tak byłem na swp16, z okolic Legionowa jestem, w Słomczynie będę na 99,9% bo już sprawdziłem i nic nie mam na ten dzień planowanego, żadnych wyjazdów, praktyk. Byłem też na innych zlotach skz, np. rozpoczęcia, zakończenia sezonu.
Dodam, że nie zamierzam robić jakiegoś pocisku póki co, chociaż są plany dalej orać cyl. Sqt ma też służyć do dojazdów przez najbliższe pół roku. W skrócie co planuję:
- Zrobić first runa na ''nowym'' silniku - środa/czwartek
- Jak będzie nadal mało to: oram cyl na 186/126* bo dalej potrzeba głowicę modzić... do tego gaźnik 19mm wpadnie
- Jak już to nie starczy to biorę spawaka już gotowego na 14k rpm 15KM i port pod niego będzie :twisted:
- Wywalić chłodnicę i wszystko to co nie potrzebne z nrg-ty
- Kupić kokpit, podłogę i 2 inne plastiki

Dziś wpadł spray do filtra:
Obrazek




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2017, 17:39 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 152
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Mieszkamy blisko siebie całkiem blisko można w sezonie się spotkać oraz na SWP oczywiście :)

Jeśli chciałbyś się zabrać na kołach to mój znajomy leci z legionowa do mnie do Wólki mlądzkiej k Otwocka i od mnie lecimy grupą około 10 osób zawsze miejsce się znajdzie zapraszamy :) :cool: :lol: .
Było by kozak taką gromadą zawitać :twisted: :twisted: :twisted:

-- 10 lut 2017, 18:39 --

A co do projektu widzę że gruboo modzisz :D :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2017, 18:07 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
87km mam do Słomczyna, raczej będziemy samochodem jechać w pare osób aby się opłaciło chociaż trochę a sqt albo na przyczepę albo do bagażnika pójdzie. Szkoda, że tylko raz na rok to jest :/ W 2016r jak przyjechałem to myślałem że do raju trafiłem. Pierwszy raz w życiu na żywo tyle sqterów zobaczyłem. Kto to z Legio jest? Może kojarzę... Sporo osób sprzedało moto w moich okolicach, jak ktoś ma to znowu uprawnień brak :roll:

2T uzależnia :D

Daleko mieszkasz, 60km ponad jest.... Do Wawy jazda to mordęga a co mówić dalej... Tylko tam bywam na zloty a ogólnie to po okolicy +-10km jeżdżę bo jak co to pchać można do domu....




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2017, 20:35 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 152
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Wardala kojarzysz ? :P 50km skrutami do legionowa się ganiało :P ja to na kołach lecę do słomczyna też mam 50km także 2 razy się pauze zrobi i będzie dobrze ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2017, 21:07 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Nie kojarzę, zwykle przed swp wszyscy chętni a dzień przed 90% odpada :) Myślałem, że wszystkie zloty w 2017 tam będą ale widzę skz sobie poleciało z ''wytłumaczeniem'' że niby niespodzianka a tak naprawdę założę się, że podliczyli ile zyskają w Wawie i w 3 innych miejscach to przeszli na drugi pomysł. Ponoć ta jazda na torze 4fun tylko, czyli raczej żadnych nagród nie będzie... :(
Skuter dobry tak po okolicy a nie na latanie po ekspresówkach, gdzie ja bym sqtem 60km/h tam jechał haha, tam się po 90-100 leci średnio, zwłaszcza za Raszynem. :roll: Do Wawy to max gdzie mogę nim pojechać.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2017, 23:08 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
Ja byłem na swp 2016 i powiem szczerze, że sie zawiodłem. Po zdjeciach z wczesniejszych lat wydawało mi się, że bedzie tak duuuuużo ludzi, a tu nie było mnóstwa osób (co nie zmienia faktu, że było pozytywnie :twisted: ) co do piaggio, to fajnie widzieć starszych bawiących się w te małe "pierdziawki" :D




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2017, 0:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Dzięki za opinię, moje pierwsze swp to właśnie 2016r więc nie wiem jak było na wcześniejszych :( Na bank było lepsze wyposażenie na Bemowie, ale prawdą jest to, że coraz mniej osób się w te rzeczy bawi... Mnie to wciągnęło i nie zanosi się żeby przestało :lol:
U mnie w rodzinie nigdy nikt nie miał moto więc niechętnie patrzą na tuningi wszelkie (zabijesz się! ) ale ''Ja jestem rewolucją motoryzacyjną i nadchodzę'', czas żeby nastała nowa era.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2017, 14:12 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
Moje też pierwsze swp (500km w jedna strone bodajze zrobilismy) :twisted: Kojarzysz tą sende na parmakicie co wypluła 15 koni bodajze? to właśnie z nami była :mrgreen:

Jak robisz port, to masz dremle, czy wiertarka? :twisted:




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2017, 14:41 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Przy hamowni za dużo nie stałem :/
Oczywiście dremel :D zawsze lubiłem tym dłubać, wiertarki nawet nie mam :shock:




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lut 2017, 22:10 
*

Rejestracja: 14 sty 2017, 14:25
Posty: 27
Pojazd: Yamaha dt 50
Czekamy na first runa Aleksie :D
Przemo199809 chodzi o sende Seby? :D
W sumie to był jedyny parmakit 110 na swp, więc o co ja pytam :D haha




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2017, 1:16 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
W domu go odpaliłem 1,5h temu bo pewne problemy były z masą iskrownika ale już ogarnięte :D
Wywaliłem wszystko co nie potrzebne tj. chłodnica, węże, zbiornik oleju itd. Jutro coś nagram może (słabe światło o tej godzinie):
Obrazek




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2017, 12:44 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
Miko Garage, Dokładnie :mrgreen:

scoot, Światło juz odpowiednie wiec czekamy na filmik :twisted:




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2017, 16:01 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 152
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Czekamy na film ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2017, 16:14 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Jest film ale nie ma jak przesłać i raczej dużo z niego się nie da wywnioskować poza tym że coś jest nie tak. W domu odpalił od kopa i równiutko chodził...poszedł na dwór i odpaliłem....chodzi git na wolnych...po minucie zgasiłem i zamontowałem wiatrak + obudowę. Odpalam i chodzi...10sek i sam gaśnie :shock: Kopie i nic...to na ssaniu w końcu załapał i syfi z wydechu czarnym syfem, chcę jechać chociaż 5km/h i nic..nie ma mocy, przerywa i gaśnie po chwili. Potem nie idzie odpalić. Za 5 min przychodzę i odpalił, chcę go rozgrzać i czy gazuję na postoju, czy na wolnych zostawiam to chodzi równo i nagle sru gaśnie. Wywaliłem paliwo z gaźnika, filtra paliwa bo myślałem że oleju zassał..nic nie dało. Iskra jest ale chyba przeskakuje na boki. Nie mam drugiej świecy żeby sprawdzić bo piłę jakiś cep gdzieś schował. :angry:
Raczej zatarcie wykluczam, przyszedłem po 30min, odpalił, chodził z 10sek i zgasł - coś jak wcześniej.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2017, 16:24 
*

Rejestracja: 08 sie 2016, 12:59
Posty: 152
Lokalizacja: Otwock-Wólka,mlądzka
Pojazd: Keeway focus Yamaha TDR
Ja również obstawiam świece jeśli było to 1 odpalanie to od razu silnik zapluł świece olejem świece wypal bądź wymień miałem tak w sezonie 2016 po tygodniu stania silnik zachlapał świecę olejem i lipa nic świecę dałem od ogara szok od pierwszego strzała :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2017, 13:19 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Ogarnąłem drugą świecę i odpalił...całe 10 sekund i zdechł. Iskrownik na 90% mam padnięty bo masa była lutowana ale widać nie starczało to zajmę się tym teraz a jak nadal będzie lipa to nowy kupuję w pon/wt. Normalnie jak nowy cyl mam to pali od kopa i chodzi z 15min ale nie gaśnie...to parodia jakaś...iskra dziwna jakaś..jakby jedna na 2 obroty wału i taka nierówna.
Edit: iskrownik posprawdzany, wygląda na to że teraz powinno być OK, przy okazji szukam taniego wario sportowego :)




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2017, 15:39 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 753
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
scoot, Całkiem ciekawie się zapowiada. Co do tego środka do nasączania to polecam Motula.




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2017, 18:20 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3816
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Wiem, wiem, motul spoko ale myślę że castrol nie będzie zły patrząc, że wcześniej w ogóle nie używałem takich rzeczy.... :(
Zaraz ładuję filmy tylko ogarnę jak je przesłać na YT bo z koma coś nie idzie...
Co do wario to już przejrzałem allegro/olx/sprzedajemy i naprawdę mało jest tak do 60zł używek... Zobaczymy co z tego będzie. Mój stary poliniacz już naprawdę zjechany jest i pas się nierówno zużywa.

Edit: JEST FILM! https://www.youtube.com/watch?v=i3EYUqRU8Fo&feature=youtu.be wchodzić :)
ma ewidentnie nie wyregulowany gaźnik - długo schodzi z obortów




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy