Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 2:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 cze 2017, 22:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Cześć, mam taki problem że jak przyśpiesza to obroty liniowo idą do 9tys. i na sekundę sie zatrzymują, taka przerwa jest i dalej idą do góry aż do 10,5tys. próbowałem wyregulować przy gaźniku i troszeczkę sie poprawiło ale to jeszcze nie jest to, nie wchodzi od razu na full obroty, i jeszcze jak włącze ssanie to od razu gaśnie, cyl mam 70 nie wiem jakiej marki ale napewno oem, gaźnik dellorto phva 17,5 i dysze mam 85, filtr puszka z wkładem S6 do tego rolki bodajże 4,40g są więc pewnie były 4,50g tylko sie wytarły a tak to komin, wario ori, aaa skuter to p/g nrg mc3 może ktoś podać w którym kierunku mam podążać

Dzięki za pomoc z góry :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 cze 2017, 18:44 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Wariator oryginalny nieprzystosowany do takich rpm, za lekkie rolki, sprawdź kolor świecy. Jest jeszcze opcja zjechane rolki, progi na wario albo talerzu. Nie ma tu wróżek, napęd sam się nie sprawdzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2017, 16:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
To już mówię no rolki już powoli kwalifikują się do wymiany i tu mam właśnie zagwozdkę bo chcę kupić ten zestaw rolek testowych od S6 ale nie wiem jaki przedział ma być(cięższe od tych czy lżejsze), progów raczej nie ma bo miałem inny wario założony i było tak samo tylko tamten był chyba u jakiegoś "Mirka" mechanika który nawiercił w nim takie dziurki ale nie przewiercił sie i miał tam wsadzone dwie różne rolki(trzy cięższe i trzy lżejsze) i wydawało mi sie że na wale wtedy są większe przeciążenia, że ten wario nie jest wyważony i dlatego go zmieniłem na ten normalny i wszystkie równe rolki założyłem, a kolor świecy ostatnio jak patrzałem to była czarna i lekko mokra czyli jeszcze muszę sie pobawić z regulacją(paliwo powietrze) i dzisiaj jeszcze dodam fote, ostatnio zauważyłem że z wężyka podciśnienia sączy mi sie paliwo, czy to może mieć jakieś znaczenie? i jeszcze jedno mam ssanie ręczne przy gaźniku i jak rano go odpalam na ssaniu to na kilka sekund odpali i zaraz gaśnie wtedy już go nie idzie odpalić na ssaniu a jak go już normalnie odpalę i włączam ssanie to od razy gaśnie i jest tak jakby go zalewało albo za mało powietrza dostaje (taki buuuuu...) dzisiaj jeszcze nagram i podam filmik, uff troszke sie rozpisałem

jak gaśnie na ssanniu:
1. https://youtu.be/XFnNBifK_FM
2. https://youtu.be/pKbgHf3YZqY

jpg świecy:
https://zapodaj.net/de3d17179d5fd.jpg.html
https://zapodaj.net/a650edaf34133.jpg.html
https://zapodaj.net/036f5506a386d.jpg.html

i przed chwilą jak jechałem na full gaz to mi tak przerwał kilka razy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2017, 21:27 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Za ciemna świeca, daj dyszę z 3-5 jednostek mniejszą albo więcej powietrza na filtrze (dodatkowe otwory czy coś). Na ssaniu to norma że gaśnie. Ja swój odpalam na zimnym: ssanie - 5 sekund max i wyłączam je bo gaśnie, ręczne mam w gaźniku odrazu. Jak ciepły to ssanie zbędne. Ewidentnie za dużo paliwa dostaje. Nie ma prawa przerywać na ciepłym. Że rano chwile poodcina to norma dlatego sie na max gaz na zimnym nie daje. Wszystkie te odcięcia idą bezpośrednio w zużycie łożysk wału. Jednak to nie zmieni że 10500rpm osiąga na serii wydechu. Daj rolki z 2g cięższe na początek. Po prostu z serią wydechem nie przepala tego paliwa i stąd te problemy. Lepiej zmienić na jakieś leo TT chociaż i cieszyć się z większej mocy i niekoniecznie większego spalania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2017, 11:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Okej dysze będę zmieniał raczej w piątek, a w puszczę mam jeszcze wkład polini bo jak miałem tylko s6 to mi go wypychało ale jeszcze będę próbował żeby tylko ten s6 został, a co do wydechu to mam pytanie czy można jakoś przerobić wydech od mina bo mam tt i jakoś go spasować pod p/g czy poprostu lepiej go sprzedać i coś kupić, tylko teraz nowego czy używkę, opłaca sie wgl używke brać?, co o tym myślisz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2017, 11:54 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Ja bym używany brał ale jak nie masz 100% pewności od kogo bierzesz to ze sprawdzeniem zawartości żeby potem zdziwienia nie było :roll: :roll:
Sprzedaj, szkoda przerabiać...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2017, 9:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Okej, dzięki jeszcze w piątek/sobota napisze co i jak, czy to bedzie chodzić

-- 10 cze 2017, 10:56 --

Dobra, dysze wsadziłem 82 bo jak dawałem mniejszą to go przyduszało i jest troche lepiej, a czy te obroty które tak przy 9tys. zwalniają i później dalej ogień jest to jest kwestia regulacji czy jak, i na starcie jaszcze taki troche muł bo nie wchodzi tak od razu szybko na obroty to chyba bardziej kwestia wydechu co nie? a vmax to całe 70km/h więc chyba słabo troche




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy