Dzisiaj jest 25 kwie 2025, 16:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sie 2011, 0:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Jakie są WSZYSTKIE objawy zużytych pierścieni/tłoka.
Każdy niech pisze jak wie coś na ten temat, chodzi mi o wszystkie objawy.
Dodam że kompresję mam słabą, bo była 7,5b a teraz chodzi jeszcze gorzej, wyminiłem simering od strony magneta bo trochę ciekł ale nic to nie dało..
czy możliwe że łapie gdzieś lewe powietrze?
mam takie objawy że w gaźniku 17,5 dysza 90 stożek, napchane w niego materiału i foli bo ciągle mało mu było paliwa a powietrza nadmiar...
I nadal nie chodzi dobrze, po odpaleniu tylko na wolnych obrotach, jak się rozgrzeje (nie mam ssania) to można jechać, jedzie 75 oO a nawet nie aż tak ciężko wykręcić jakiegoś bączka czy wyrwać na moment na koło .... Zgłupiałem już przy tym skuterze.

Co powiecie na temat Cylindra Tec Eco.
Widać że ciekawa propozycja, tani ale czy pojeżdżę na nim chociażby te 5 tys ?
Bo zdecydowałem się tak czy siak kupić cylek , szlif nie wchodzi w grę.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 8:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Zacznijmy od tego, że skołuj seryjny filtr, oraz dyszę 65, pomysł się już sam nasuwa. Następnie kup zestaw uszczelek do swojego, ma się w nim znajdować: uszczelka pod głowicę, uszczelki pod króciec membrany. Wymieniasz te pod głowicą, a te przy króćcu dajesz tak, że z dwóch stron tej uszczelki dajesz sylikon do silników. Masz pewność, że będzie szczelne. Weź się za regulację, najlepiej daj do kogoś obeznanego w tej sprawie. Wspomnę, że silnik 7.5b jeszcze żyję, więc nie ma potrzeby jego zmiany. Ustaw mieszankę paliwowo-powietrzną w stosunku mniej, więcej 40:60%. Kombinuj z iglicą. Jeśli nie łapie lewego powietrza wskazuje wszystko na to, że gaźnik jest do wymiany. Co to cylindra, właśnie. Aby posłużył musi być gaźnik perfekcyjnie wyregulowany, wał nie miał luzów. Musi być zachowana odpowiednia mieszanka. Końcówka wydechu powinna mieć szary kolor i być sucha. Świeca jak wiadomo kawa z mlekiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 13:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Świeca jest okopcona ale właśnie na obrzeżach biała . skuter ogólnie dostaje za duzo paliwa, gaźnik właśnie zmieniłem, na pewno jest dobry, w sumie juz 3 gaźniki się przewinęły i na każdym to samo...
Seryjny filtr nie wejdzie bo ma mniejszą średnicę...
Do tego dodam że na dyszy nawet 115 skuter nie chodzi poprawnie..
wał może mieć coś do tego ? u mnie jest lekkie jajko jak się kręci. ale tak już od nowości było Oo...
Łożyska nie szumią, uszczelniacz właśnie wymienię dziś drugi raz bo ciekł ale muszę wymienić jeszcze raz bo źle zamontowany został.
Membrana była wymieniana i pierwszego dnia po wymianie tj od razu było tak jak przed wymianą.. Nic nie dała chociaż stara miała lekki prześwit..

Na moje oko to wina serducha, czyli cylka, tłoka, pierścieni i czekam na opinie o Tec Eco...
najdziwniejsze jest to że teraz się zmieniła znów charakterystyka pracy i odpala normalnie i tak jak by go teraz zalewało oO właśnie on tak ma że raz chodzi inaczej innym razem znów inaczej...
Dziwny skuter
zastanawiam się czy nie sprzedać dellorto i nie złożyć tego wszystkiego na serię a jeśli będzie dobrze to wtedy zmieniać.

Co na temat tego Teca powiecie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 13:22 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 9:23
Posty: 81
Pojazd:
Tec eco zamiennik orginału przyrost mocy niezauważalny,może lepiej dorzucić 140zł i kupić Airsal Sport 70cc około 8 KM i dużo frajdy z jazdy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 13:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Airsal ? no co Ty ? Nie kupię tego bo to sieka jest :D Kupił bym malossi sporta czy coś tego pokroju ale nie mam tyle siana.;/ a nawet jak bym miał na cylinder to muszę kilka części jeszcze wymienić w tym wał i ciężko by było to ogarnąć.
Chcę aby to jechało, wiem że mocniejszy może nie będzie ale chociażby taki sam jak seria i najważniejsze czy jest to godny polecenia cylinder czy tłok będzie puchnął albo co innego;/..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 13:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Zamontuj nowe uszczelki, wymień świece na dedykowaną. Zmień gaźnik na ten seryjny, aby ten filtr wszedł.
Masz tu spis świec, powiedz do jakiego numerku Twoja się zalicza.
http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece_2.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 13:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
kupuj airsala t6 ! kumpel ma w formule i fajnie chodzi przy serii gaźniku itp :D ty masz 17.5 i stożek to będzie git. nie baw się w teca tylko bierz 70 cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 14:09 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 9:23
Posty: 81
Pojazd:
Niestety,do tego typu silnika Franco Morini ac nie jest dostępny airsal 70 t6 racing.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 14:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Nie kupię airsala bo jest SŁABY. A na lepszy cylek nie mam hajsu.
Właśnie nie mam tamtego gaźnika bo sprzedałem...
sprzedam ten dellorto i kupię seryjny, założę na puszce filtrze bo ten stożek wyje jak poje***
ja wiem że airsal moze z deczka mocniejszy od teca, ale mi nie chodzi już o tą moc, bo ona będzie chociażby taka jak przy serii, ale żeby to jechało jak trzeba a chodzi jak ruski rower po wypadku..
MrCannabis, świecę kupię, mam dedykowaną, sprawdzane było na innych świecach i to samo się działo.
mam też 2 jedną starą bo też już kiedyś wymieniałem i nic mi nie dała więc patrzyłem kilka dni temu na tej starej i to samo. A może ktoś wie mniej więcej jaka powinna być przerwa na świecy ?

uszczelki kupię te bo cały zestaw, to powymieniam jak cylek kupię.
http://allegro.pl/uszczelki-silnika-kpl ... 02807.html
Bo kurde nawet i ten airsal by mi był na rękę, trochę mocniejszy ale padaka to jest i nie będę się męczył z nim a po drugie co mi z niego jak bym musiał go kręcić dobrze aby moc była a wały w TGB wiadomo jakie są. wolę zakupić malossiego jak będzie hajs .


Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 14:26 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 14:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Nie kupuj jeszcze cylka, wiadomo, że po kupnie odczujesz różnicę w przyśpieszeniu, ale nie oczekuj zbyt wiele. 7.5b kompresja to jest jeszcze ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 14:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
To właśnie nie jest ok bo możliwe też że ten tłok puchnie, jest coś nie tak z tym cylkiem, pierścionki już przepuszczają widać nagary i cylek wymienię, swoją drogą co mają do tego uszczelki ? ten skuter już dawno tak słabo chodził a ja nie odkręcałem nic na początku bo myslałem że to przez gaźnik ....
Chyba że masa świruje ale to raczej nie możliwe, jaka ta przerwa na świecy powinna być ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 20:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Twoją świece do jakieś z tamtego linku przypiszesz? Jaką przerwe powinna mieć świeca to Ci nie powiem, napisz w ogólnym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 21:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
MrCannabis pisze:
Twoją świece do jakieś z tamtego linku przypiszesz?

Nie wiem o co Ci chodzi ale lajt :D:D:D
ok napiszę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 6:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Jak masz swoją świecę, tak? I jak ona wygląda. Jak na jakim rysunku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 13:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Scratch pisze:
Jakie są WSZYSTKIE objawy zużytych pierścieni/tłoka.

Głównie mniejsza kompresja i niższa moc. Gdy bardzo zużyte to mogą nawet szeleścić.
Scratch pisze:
czy możliwe że łapie gdzieś lewe powietrze?

Bardzo możliwe.
Kup sobie chociaz tego Tec hq lub jakiś lepszy. I Przed zmianą cylka uszczelnij silnik bo nowy cylek pójdzie do kosza.

Scratch pisze:
u mnie jest lekkie jajko jak się kręci.

Napewno nie od nowości :) Przy montażu musiałeś młotkiem klepać choć lekko. Na frezie kręci się w jajko ?

Scratch pisze:
uszczelniacz właśnie wymienię dziś drugi raz bo ciekł ale muszę wymienić jeszcze raz bo źle zamontowany został.


Źle zamontowany też moze byc nieszczelny i brać lewe powietrze .

Scratch pisze:
właśnie on tak ma że raz chodzi inaczej innym razem znów inaczej...


tylko i wyłącznie lewe powietrze lub zła regulacja

Scratch pisze:
Airsal ? no co Ty ? Nie kupię tego bo to sieka jest


Cooo ? ? Airsal jest dużo lepiej wykonany ! Dużo lepsza, renomowana firma!

Scratch pisze:
Nie kupię airsala bo jest SŁABY.

Napewno mocniejszy pod kazdym względem niż ten TEC.


MrCannabis pisze:
7.5b kompresja to jest jeszcze ok.



Mało. Lepiej nie czekać aż bedzie 6.


Przerwa na świecy ok 0.6-0.7mm.

Przez niską kompresje silnik może przygasać na wolnych obrotach, i ciężko wchodzić na obroty.

Bierz śmiało airsala. 70cc sport. Skuter będzie wiele mocniejszy.

Ale najpierw zmien:
uszczelniacze, zaloz nowe uszczelki cylka, zaworu. potem szczelnie załóż filtr.
Zalej swieze dobre paliwo z dobrym olejem.
Załóż nowy cylek, wyreguluj gaźnik oraz napęd i Jazda .


Edit

opisz dokladnie jak skuter sie teraz zachowuje po nagrzaniu




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2011, 13:57 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 14:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Chodziło mi że airsal za słaby jak na te 70cc, wolę tego nie kupować i latać na 50 niż później męczyć się z małą mocą jak na 70cc.

Paliwo jest dobre, to cały czas jest, nie ustępuje, tylko zmienia się często charakterystyka pracy. olej aktualnie mixol bo szkoda mi wydawać więcej niż 30 zł na olej kiedy skuter chodzi gorzej niż 4t zablokowane....

Charakterystyka pracy ? hmm/
Ogólnie nie można go wyregulować na żadnym z gaźników a były już 3.
Mocy nie ma takiej jak powinien mieć , jedzie tylko wtedy jak napcham w filtr stożkowy jakichś foli, szmatek , tak aby miał mniej powietrza.

Wydaje mi się że pierścionki mogą nie trzymać i dlatego tak się dzieje, może się zapiekają, a później jak coś puści to zmienia się charakterystyka pracy, nic innego mi do głowy nie przychodzi...
Raz jak zajrzałem tam to były zapieczone...
Wyglądało to tak :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Teraz nie zaglądałem tam, dojdzie jakiś cyl, jak zgarnę gotówkę i wtedy przy wymianie będzie widać, na pewno nie jest lepiej niż było :D

Kupił bym malossi sporta, albo nawet i polini sporta który jest niby słabszy ale lepszy niż airsal.
Z tym że boję się o wał który jest skrzywiony, jajko robi jak wspomniałem.
I to nie wina moja slawek5t, bo ja nawet silnika nie rozpoławiałem a na pewno nie waliłem jak głupi młotkiem w wał bo po co to robić ;D?

Do tego jeszcze z 2 dni temu po odpaleniu ( odpalał w miarę ładnie, nawet i za 1 kopnięciem, czasem trzeba było jednak się nakopać porządnie...) chodził tylko na wolnych a jak dałem gazu od razu gasł, trochę się rozgrzał i jakoś jechał, wspomnę iż i tak to nie jest to co powinno być bo nawet i na dyszy 115(największa jaką wkładałem) skuter chodził tylko jak miał coś włożone w filtr aby zminimalizować dawkę powietrza.

Teraz coś mu się poprawiło oO i tak jak by go zalewa, nie trzyma obrotów tylko od razu gaśnie, jak by się gaźnik rozregulował. Z tym że na wcześniejszych gaźnikach działo się tak samo a wszystkie są DOBRE.
Z tym że jak ruszę to też efekt zalewania, ale nie chcę nic kombinować bo jak teraz dam mu powietrza , to za tydzien znów moze się tak zrobić jak wczesniej i znó darma robota.
Cyl jest chyba konieczny, wystarczy na fotki tłoka przegrzanego spojrzeć..


Ostatnio zmieniony 01 wrz 2011, 15:00 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 12:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Widać że nie masz pojęcia o mechanice 2t. Założysz nowy cylinder i się zatrze.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 20:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Czemu niby ma się zatrzeć ? jak będę widział że coś nie jest tak to chyba wtedy bardziej znajdę przyczynę niż teraz jak to ledwo jedzie?
A przy okazji wszystkie uszczelki po wymieniam oraz simeringi, co więcej może być przyczyną ? dla mnie nic. Ale jak uważasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2011, 21:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:51
Posty: 657
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Alfa Romeo 166 2.4JTDm 230KM
Scratch, Kumpel z okolicy w P/G miał teca z allegro... Nie polecam Ci go z całego serca... po 4k przebiegu szkoda gadać jak tłok wyglądał...




_________________

Moja Aprilia :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=257155

Moje TGB :
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 45#1788945




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2011, 0:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Dobra spoko, zobaczę jeszcze :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy