Dzisiaj jest 17 paź 2019, 7:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Obroty
Post: 24 sie 2019, 19:34 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 30
Pojazd:
Dziś dopadł problem skuter 4t.
Mianowicie, skuter po odpaleniu chodzi normalnie jak sie jedzie wkreca sie normalnie na obroty jak zawsze ale gdy sie rozgrzeje okolo 15km trasy robi się problem taki że jak ruszam wkreca sie do predkosci 20/30km na bardzo wysokie obroty po czym spadają do niskich i dalej lecą normalnie w góre. DZiś sie pierwszy raz zdarzylo. Co może byc przyczyną?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: Obroty
Post: 25 sie 2019, 12:03 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7522
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Pasek może być zbyt słabo ściśnięty. Obejrzyj sprężynę centralną na korektorze oraz same sprzęgło




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Obroty
Post: 25 sie 2019, 23:43 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 30
Pojazd:
Jutro zobacze jak go zagrzeje, ale dziwi mnie to ze przez te 15/20km chodzi normalnie a pozniej tak. Też podejrzewałem sprzęglo dziś zobacze po pracy i dam znac. Pasek ma przejechane z 3/4tysiace i jest troche zjechany miejscami po bokach tez :) ale jak patrzałem jak był problem to nie bylo luzów na pasku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Obroty
Post: 26 sie 2019, 13:13 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7522
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
GeniusHDx2 pisze:
dziwi mnie to ze przez te 15/20km chodzi normalnie a pozniej tak


Bo najczęściej tak jest. Sprężyna poprzez temperaturę traci swoje właściwości i po jakimś dystansie nie ściska już paska tak jak powinna.




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Obroty
Post: 04 wrz 2019, 22:15 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 30
Pojazd:
Jednak sprzęglo, jak pisalem pojechalem na drugi dzien sie przejechać to juz na rozgrzanym przy schodzeniu z obrotów spręrzyna trzymala napiety pasek i skuter na postoju ruszal sam. Sprzężyna centralna weszła i się zablokowala o talerze co pasek na nich chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Obroty
Post: 04 wrz 2019, 22:23 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7522
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
No to trzeba zrobić i po problemie :<




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Obroty
Post: 04 wrz 2019, 22:35 
*

Rejestracja: 04 gru 2018, 0:37
Posty: 30
Pojazd:
Zrobione i vmax wzrosl o 5km/h aż w szoku jestem teraz lece nim 80km/h na prostej :D A to seria jedyne co to wyech przelot dal mi jak mierzylem wczesniej 3/4km/h i wariator top racing od was :D A tak co bym mogl jeszcze zmienic oprocz cykla zeby moc zwiekszyć? Filtr powietrza tez puszka seryjna :D Bo czytalem teraz posta to gosciu testowal różne zestawy cylkow, glowic pisal tu na forum i vmax mniejszy niz mam :/ Czy może storzek poprawi coś w moim przypadku? Czy szkoda kasy bo nic nie da tylko glosniejszy bedzie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: Obroty
Post: 04 wrz 2019, 22:40 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7522
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Cylinder jakby nie patrzeć da najwięcej w przypadku 4T ,następnie wariator no i dobra regulacja samego napędu...

A samo sprzęgło...wiele da jak piszesz. Sam napęd CVT poprzez tarcie i ciepło zabiera dużo mocy a co dopiero z rozwalonym sprzęgłem :D




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy