Dzisiaj jest 22 lip 2014, 21:29

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witajcie.
Z racji tego, że jestem początkujący w tej dziedzinie motoryzacji mam kilka pytań.
Dopiero mam zamiar zacząć uczyć się na jednośladach i chciałbym wiedzieć:
1) od czego najlepiej zacząć naukę jazdy ( chodzi o sprzęt)
2) na co zwracać uwagę podczas jazd z "L"( z opowiadań znajomych wiem, że zdarzają się instruktorzy bez talentu do uczenia innych i do wszystkiego trzeba samemu dochodzić)
3) czy egzamin jest trudny dla osoby, która wyjedzie minimalną liczbę godzi?
4) czy po uzyskaniu prawka na "A" zaczynać od słabszych maszynek by zdobyć doświadczenie i powoli wymieniać na coś mocniejszego czy od razu rzucić się na głęboką wodę?

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Pojazd:
Zaczynasz od takiej pojemności na jakiej bedziesz zdawać . Podczas jazd to rzecz jasna słuchać instruktora jak i myśleć, tzn. kontrolować sytuacje na drodze i znaki. Nie poczuwać się zbyt pewnie, bo to moze zgubić .
Trudny raczej nie, jak opanujesz jazdę i załapiesz bakcyla . A jeżeli nie czujesz sie pewnie poproś kogoś o użyczenie sprzętu biegowego , gdyż automatów/skuterów nie polecam.
Po uzyskaniu tego plastiku polecam zaczynać od 125 a 250 w 4t . 2t nie polecam dla żółtodzioba.
Powodzenia ;P

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!

**
Awatar użytkownika

Pojazd: GSX-R k5, Probe II