Dzisiaj jest 20 mar 2019, 17:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 cze 2011, 16:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Szperając po zakamarkach witryny znanej jako YouTube natknąłem się na ciekawy filmik pokazujący osiąganą moc poszczególnych cylindrów do silnika am6.Niektóre dane wydają mi się trochę sprzeczne z rzeczywistością,aczkolwiek może to tylko moje subiektywne odczucie.W filmiku przedstawione są również zdjęcia poszczególnych cylindrów aby łatwiej można było zweryfikować nazwe do danego cylindra. (Link do Filmu na samym dole postu)
cv jest skrótem od Cheval Vapeur jest to słowo z języka francuskiego a oznacza ono Koń Mechaniczny.

Airsal 50 cc Aluminium = 11 cv
Airsal 76 cc Aluminium = 15 cv
Athena Racing = 16 cv
Barikit Racing = 16 cv
Bidalot 50 cc Replica = 13.5 cv
Bidalot 70 cc Replica = 16.5 cv
Conti CHR 50 cc Racing = 13 cv
DR EVO 70 cc = 11 cv
Hebo Manston Racing = 16 cv
Hebo Revolution = 18 cv
Maxi Kit 85 cc firmy TOp = 17 cv (wał,cylinder,lozyska)
Metrakit Hand Made 70 cc = 12 cv
Metrakit Pro race (MK) 70 cc = 22 cv
Metrakit Pro Race (MK) 50 cc = 14 cv
Metrakit SP (MK) = 16 cv
Malossi MHR Replica 50 cc = 9 cv
Malossi MHR Replica 70 cc = 12 cv
Malossi MHR Team = 17 cv
Malossi MHR Team = 14 cv
Malossi MHR Team 80 cc = 19 cv
Parmakit 110 cc = 25 cv+
Hebo Manstron Pentanegra 70 cc = 24 cv
Polini Aluminium (70 albo 80) = 25 cv
Polini Aluminium 50 cc = 15 cv
Polini EVOLUTION Aluminium 13 cv
Polini 75 CC Ghisa = 12 cv
Simonini 70 cc = 19 cv
Simonini 90 cc (wał,cylinder)= 20 cv
Top 2 Plus = 14 cv
Top 2 Plus TS = 15 cv
Top Trophy 73 cc = 11 cv
Top Trophy 50 cc = 8 cv
TPR 50 cc = 13 cv
Top TPR 86 cc (86,37) = 22 cv
Top TRP Corsa = 19 cv

Informacje zaczerpnięte z filmu
Przedstawienie Mocy cylindrów do am6




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!


Ostatnio zmieniony 15 cze 2011, 14:49 przez krzysiek39, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 20:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1610
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Dobrze. A może byś wytłumaczył co oznacza CV ?!. Bo może ktoś nie wiedzieć : )) PZdr




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 12:23 
***

Rejestracja: 02 lis 2010, 15:31
Posty: 525
Lokalizacja: ŚLĄSK/Lędziny
Pojazd:
Koni Mechanicznych po francusku (Cheval Vapeur)




_________________

Taki tam.. Ciekawy setup.. :D
Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 cze 2011, 12:24 przez Adamer, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 14:41 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 20:13
Posty: 12
Pojazd:
a to te cylki odpowiadają którym ? http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... a6383b1157 i http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... a6383b1157 i który jest mocniejszy ?


Ostatnio zmieniony 15 cze 2011, 14:50 przez ziolo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 14:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Adamer, Dokładnie ,zapomniałem dodać tego.

ziolo, Ten pierwszy wydaje mi się,że odpowiada cylkowi : Malossi MHR Team 80 cc = 19 cv

Ten z drugiego linku : Top TPR 86 cc (86,37) = 22 cv

Mam nadzieje, że temat się przyda.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2011, 22:33 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 20:13
Posty: 12
Pojazd:
ale mhr jako że wyższa klasa pewnie mimo ze mniej koni to mocniejszy czy nie orientuje się nikt jak porównywalne są te cylki który lepszy z setupem już całym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 cze 2011, 6:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
ziolo, Z kompletnym setupem ten drugi będzie mocniejszy głównie za sprawą większej pojemność.Drugim argumentem przeważającym na jego korzyść jest to iż w swoim komplecie posiada wał i łożyska a jak wiemy wał jest dość drogi.Czyli jak bys wybrał MHR'a musial bys dokupic wal oraz łożyska co wyszło by Cię okolo ~800 zł.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 19:25 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 20:13
Posty: 12
Pojazd:
a nie wiesz możne jaką żywotność ma ten top ?
a obecnie z setupu posiadam
-gaźnik stage 6 pwk 24
-tłumik reverse http://allegro.pl/wydech-reverse-x-trem ... 12489.html chyba jako 1 go testuje
-Blok membran TP [V-Force 3]
-gasbox malossi
-tarcze sprzęgła polini evo
-filtr stożkowy stage 6
-króciec 24 stage 6 polerowany
i który cyl by sie pod tym sprawdził lepiej twoim zdaniem?
a także czy wiadomo wam cos o mocy tego cylka Cylinder Hebo Tomahawk 80ccm http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... bea4e2e46f ?


Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 19:28 przez ziolo, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 19:52 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 20:13
Posty: 12
Pojazd:
hm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 21:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Nikt Ci nie powie dokładnie ile wytrzyma.Wszystko zależy od docierania/oleju/regulacji i ogólnego użytkowania czy będziesz rozgrzewal przed jazda,nie katowal non stop na wysokich.Ale jest on bardzo wysilonym cylindrem także nie oczekiwał bym jakiś olbrzymich przebiegów.Wiadomo,że częsta będzie wymiana tłoka na kolejną selekcje.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2011, 15:40 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
krzysiek39, Hahaha dobry jesteś Natknołes sie na filmik???? a kto ci go przysłał juz zapomniałes>>?? :roll:
Ale filmik jest spoko na pewno komuś pomoże chociaż miałem z tej listy 2 cylindry Conti Chr 50 i Dr evo 70ccm i mimo ze ten filmik pokazuje ze dr evo ma mniej mocy to guzik prawda conti to bardzo porównywalny cylek do seri a dr evo to juz jest cos mocniejszego i czuć to w każdym stopniu
A i jeszcze niby tu Mallossi Mhr Replica ma 12koni???? to czemu tak mało :wink: jak nie wiem Mieloch podawał cos ok 17 czy wiecej Dla mnie to ten film to wielka sciema i tyle




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
wisnia1995, To,ile wyciągnięto koników z danego cylka zależy od regulacji. Ktoś wolał,żeby moto nie paliło mu 7 litrów,więc zmniejszył dawkę paliwa i wyszło mu 12 koni na cylindrze Malossi. Ktoś inny miał kasę na paliwo i wycisnął wszystko z danego cylindra i otrzymał więcej mocy.

Warto też pamiętać,że silnik silnikowi nie równy. Takie porównywanie cylków powinno odbyć się na jednym silniku i na tym samym setupie(wydech,gaźnik,membrana).

ziolo, Co do ceny zestawu Top Performance: zapytałem się wujka Mielocha o tak małą różnicę w cenie pomiędzy cylem Malossi MHR Team Racing a zestawem Top Perforamnce,zwłaszcza,że dokładają do Perforamnce wał i łożyska.
Oto odpowiedź:
"Kit Malossi MHR jest produktem wyższej
klasy, stąd wysoka cena."

Wnioski sami możecie wyciągnąć:DDD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2019, 21:45 
*

Rejestracja: 23 sty 2019, 19:38
Posty: 11
Pojazd: Yamaha dt 50r
To ile koni ma tak właściwie polini 80 żeliwny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy