Dzisiaj jest 20 kwie 2024, 9:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2017, 14:04 
*

Rejestracja: 16 kwie 2013, 10:55
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Ludix Snake
Cześć,
zdradzi mi ktoś tajemnicę dlaczego tak się stało z cyl i tłokiem?
od jakiegoś czasu coś rezonowało w silniku, w końcu stanął i zablokowało wał.
Cyl airsal 70 przebieg 15 000 km, 5000 km temu wymieniany był tłok.

zdjęcia:

https://zapodaj.net/f17b4c913568f.jpg.html
https://zapodaj.net/8234a236cbede.jpg.html




_________________

Airsal T6 70, Laser x-pro, naraku 17,5 , multivar :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lip 2017, 19:39 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Źle założony tłok / luźny sworzeń / pierścień pękł
najprawdopodobniej to pierwsze




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2017, 19:57 
*

Rejestracja: 16 kwie 2013, 10:55
Posty: 54
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Ludix Snake
Co rozumiesz przez źle założony tłok? Był strzałką do okna wydechowego, pierścień osadzony prawidłowo do zamka.
Rozwiń proszę swoją wypowiedź. Dzięki




_________________

Airsal T6 70, Laser x-pro, naraku 17,5 , multivar :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2017, 23:01 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Bardzo dziwne, jakby był tłok odwrotnie dany to by po 10 km nie miał kompresji. 5000km to i tak sporo jak na airsala. Jeśli przy wyjęciu tłoka był kompletny to pewnie zassał coś filtrem. Jeszcze jest opcja że igiełkowe padło i zmieliło. Trzeba ogołocić kartery i pod ciśnieniem przemywać komorę korbową, potem z 10x mieszanką żeby nic nie zardzewiało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy