|
Dzisiaj jest 28 mar 2024, 15:08
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Matex1224
|
: 24 kwie 2020, 17:31 |
|
Rejestracja: 06 sty 2018, 23:08 Posty: 19 Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Piaggio nrg mc3 AC - 04'
Imię: Mateusz
|
Witam, temat jest dość nietypowy. Skuter pieknie i wszystko cacy przyspiesza i gasnie gdy jade na pełnej manetce z 0,5km do 1km max. Na 3/4 manetki moge jechac i 100 km i nie zgasnie. Mieszanka kawa z mlekiem. Brakuje pomysłow a moze ktos miał podobny przypadek i rozwiązał problem. Nie jestem lajkiem w tym temacie ale nie chce wydawać zbyt duzo hajsu na pizdzika.
Piaggio nrg mc3 04r AC cyl 70cc china wal seria gaznik 17,5 china dysza głowna 86 stozek wydech s6 proreplica
|
|
Na górę |
|
|
matizb2
|
: 24 kwie 2020, 20:26 |
|
Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49 Posty: 172 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
|
Co to znaczy gaśnie? Robi buuuu i musisz odpalić na nowo? Czy po prostu go odcina? No ja mam teraz podobny problem I zastanawiam się czy to cewko moduł czy co.
|
|
Na górę |
|
|
Matex1224
|
: 24 kwie 2020, 21:34 |
|
Rejestracja: 06 sty 2018, 23:08 Posty: 19 Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Piaggio nrg mc3 AC - 04'
Imię: Mateusz
|
No gaśnie tzn tak jakby stracił moc i gasnie. Musze sie zatrzymac i kopnąć z kilka razy, czasami wystarczy raz i znowu ogień pełna maneta. Wrażenie zatarcia ale to nie zatarcie bo moc po odpaleniu ta sama. Tez mysle nad modulem ale wole zapytac sie kogos kto mial taki przypadek
|
|
Na górę |
|
|
matizb2
|
: 24 kwie 2020, 23:05 |
|
Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49 Posty: 172 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
|
Niestety takiego czegoś nie miałem, wygląda to może na przegrzanie?
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 25 kwie 2020, 0:08 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Warto sprawdzić od razu po zgaśnięciu czy paliwo w filtrze paliwa jest. Jeśli tak, to może oznaczać przycieranie, zwłaszcza na AC i pro replice, ale nie musi. Jak cewkomoduł jest padnięty to na zimnym gaśnie sam z siebie na wolnych i ciężko odpalić.
|
|
Na górę |
|
|
Matex1224
|
: 25 kwie 2020, 15:23 |
|
Rejestracja: 06 sty 2018, 23:08 Posty: 19 Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Piaggio nrg mc3 AC - 04'
Imię: Mateusz
|
Gdyby to było przegrzanie to nie miałby mocy po ponownym odpaleniu a można znowu pełna mocą jechać. A cylinder ma około 400km przebiegu bo jest nowy
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 25 kwie 2020, 15:54 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Miałem parę przypadków przegrzania w AC i w żadnym nie było ubytków mocy po odpaleniu, tylko problem z ponownym odpaleniem, więc masz jakieś dziwne teorie, z archaiku wzięte... Pchać chine do jednego z najlepszych skuterów na świecie ..kompromitacja.
|
|
Na górę |
|
|
Matex1224
|
: 26 kwie 2020, 0:00 |
|
Rejestracja: 06 sty 2018, 23:08 Posty: 19 Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Pojazd: Piaggio nrg mc3 AC - 04'
Imię: Mateusz
|
Ten skuter służy do jazdy z punktu A do B i inwestuje w niego jak najmniej. Użytkuje crosowki i nie chce inwestować w drogie podzespoły do takiego skuterka. Więc proszę cię nie udzielaj się na temat co zakładam do swojego silnika
|
|
Na górę |
|
|
matizb2
|
: 27 kwie 2020, 5:33 |
|
Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49 Posty: 172 Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
|
Możesz kupić moduł za około 35zł na allegro, myślę że to nie dużo a może to akurat to, chociaż wątpię. Druga opcja to faktycznie przegrzanie, i tłok puchnie. Może nowy tłok i pierścienie? Wtedy kwestia jakichś 150zł góra.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|