Dzisiaj jest 12 maja 2025, 23:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2012, 10:57 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 10:44
Posty: 6
Pojazd:
Witam,


jestem tu nowy i chciałbym się przywitać. Kilka dni temu kupiłem skuter Piaggio NRG mc1 LC. Skuter po małych przeróbkach:

- Cylinder DR evolution - 74cm
- Wał motoforce (sportowy)
- Gaźnik 17,5mm Zawór membranowy Hebo ,Wariator Top Performance nardo,Tłumik sito plus. rolki wariatora Pas napędowy POLINI.


Mam z nim problem. Szczerze nie znam się jeszcze dobrze na tym silniku. Skuter jak wystygnie nie chce odpalać. Iskra jest. Nowa świeca B9ES. Potrafię rozładować cały aku zanim odpale i bolą mnie już stopy od kopania w "kopke". Nie mam pojęcia co to może być. Skuter jak już odpali jest silny i licznikowo jedzie nawet 105km/h. Jeżeli gdzieś na chwilę się zatrzymam i wróce to odpala od pierwszego strzała.
Proszę o pomoc, ponieważ skuter stoi na środku miasta i nie wiem co mogę zrobić. Co sprawdzić na początku ? Iskra jest nie wiem jak kompresja, ale skoro jeździ z dobrymi wynikami to powinna być nawet ok. Skuter ma założone automatyczne ssanie. Może to jego wina ?

Dzięki za pomoc i pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 12:03 
**

Rejestracja: 12 gru 2011, 9:51
Posty: 371
Pojazd:
To może być wina Ssania, jestem nawet przekonany że to ssanie.




_________________

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 13:51 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 10:44
Posty: 6
Pojazd:
Też podejrzewam ssanie. Co można z nim zrobić? Kupić nowe czy jak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 13:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 11:44
Posty: 719
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd:
Najlepiej, albo przerób na ręczne.




_________________

Setup :
Stage6 Pro Replica
Stage6 Sport Pro Variator
Dzown Tec. Reszta seria... Już niedługo :)
Sprzedam kilka części do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 15:29 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 10:44
Posty: 6
Pojazd:
Tam było kiedyś ssanie ręczne,ale poprzedni właściciel przerobił je na automatyczne. Ogólnie skuter świetnie jeździ,tylko to odpalanie na zimnym to katorga.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 15:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 11:44
Posty: 719
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd:
Ale on nie odpala, dlatego że nie dostaje dość dużo paliwa ?




_________________

Setup :
Stage6 Pro Replica
Stage6 Sport Pro Variator
Dzown Tec. Reszta seria... Już niedługo :)
Sprzedam kilka części do p/g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 17:30 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 10:44
Posty: 6
Pojazd:
Teraz pojechałem po skuter stał całą noc. Pierwszy kop i odpalił. Chwilę go pogazowałem i chodzi elegancko. Jakby zgasł to pewnie znowu bym kopał i nic. Wydaje mi się ze za dużo paliwa,bo świeca po wyciągnięciu raczej podlana. Na ciepło odpala bez problemu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2012, 20:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2012, 15:50
Posty: 170
Lokalizacja: Zbk
Pojazd:
Panowie, gdyby była wina ssania to tak czy siak powinien zapalić z dodaniem odrobiny gazu.

Piszesz że świeca po wyciągnięciu jest podlana czyli paliwo dostaje a to że jest podlana to wiadomo od kopania kopajką dostaje paliwo i jest mokra jak nie może zapalić :roll: Według mnie może być problem z cewką lub z uszczelniaczami na wale gdyż nie ciagnie od dołu i tutaj bym sprawdził kompresję na zimnym silniku :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2013, 18:51 
*

Rejestracja: 01 cze 2012, 10:44
Posty: 6
Pojazd:
Cóż czuć wiosnę i trzeba przygotować maszynę na sezon, bo w tamtym się męczyłem tak jak już pisałem wyżej. Dziś pościągałem osłony żeby mieć lepsze dojście do gaźnika.
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć zasadę działania elektrycznego ssania ?? Jak powinno być podłączone dokładnie. Dzisiaj odkręciłem je na chwilę i po przekręceniu stacyjki nic się nie zmienia. Powinno się podnieść czy jak ? Jak sprawdzić poprawność działania ?
Druga sprawa czy zawór HEBO może mieć wpływ na odpalanie skutera ? Ogólnie skuter ciężko odpala na zimnym silniku. Jak załapie i dodam mu za dużo gazu to gaśnie i znowu sporo muszę się nakopać żeby zaskoczył i bardzo delikatnie regulować gaz manetką. Chwile się zagrzeje i jest idealnie. Kolega wyżej wspomniał, że mogą to być uszczelniacze, ale niestety jeszcze nie sprawdzałem kompresji :/ Będę wdzięczny za pomoc :) Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2013, 11:18 
*

Rejestracja: 26 mar 2013, 16:34
Posty: 2
Pojazd:
Ja tez mam taki problem. mam zip-a 96r. kupilem go po tuningu. gdy postoi cala noc to nie moge go odpalic. jak po wielkich trudach go odpale to chodzi bez zarzutow.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy