Dzisiaj jest 12 maja 2025, 23:13

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam,

jestem tu nowy i chciałbym się przywitać. Kilka dni temu kupiłem skuter Piaggio NRG mc1 LC. Skuter po małych przeróbkach:

- Cylinder DR evolution - 74cm
- Wał motoforce (sportowy)
- Gaźnik 17,5mm Zawór membranowy Hebo ,Wariator Top Performance nardo,Tłumik sito plus. rolki wariatora Pas napędowy POLINI.

Mam z nim problem. Szczerze nie znam się jeszcze dobrze na tym silniku. Skuter jak wystygnie nie chce odpalać. Iskra jest. Nowa świeca B9ES. Potrafię rozładować cały aku zanim odpale i bolą mnie już stopy od kopania w "kopke". Nie mam pojęcia co to może być. Skuter jak już odpali jest silny i licznikowo jedzie nawet 105km/h. Jeżeli gdzieś na chwilę się zatrzymam i wróce to odpala od pierwszego strzała.
Proszę o pomoc, ponieważ skuter stoi na środku miasta i nie wiem co mogę zrobić. Co sprawdzić na początku ? Iskra jest nie wiem jak kompresja, ale skoro jeździ z dobrymi wynikami to powinna być nawet ok. Skuter ma założone automatyczne ssanie. Może to jego wina ?

Dzięki za pomoc i pozdrawiam

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
**

Pojazd:
To może być wina Ssania, jestem nawet przekonany że to ssanie.

Piaggio Zip II:

Polini For Race 70cc & Hebo Manston 70cc
Yasuni C20
Mikuni TM 24mm
Top Racing EVO NG
Polini For Race 3G
Stage6 Wingcooler R/T
Stage6 NBR
Malossi Multivar
Stage6 Double Layer

Tytuł:
*

Pojazd:
Też podejrzewam ssanie. Co można z nim zrobić? Kupić nowe czy jak?

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd:
Najlepiej, albo przerób na ręczne.

Setup :
Stage6 Pro Replica
Stage6 Sport Pro Variator
Dzown Tec. Reszta seria... Już niedługo :)
Sprzedam kilka części do p/g

Tytuł:
*

Pojazd:
Tam było kiedyś ssanie ręczne,ale poprzedni właściciel przerobił je na automatyczne. Ogólnie skuter świetnie jeździ,tylko to odpalanie na zimnym to katorga.

Tytuł:
Awatar użytkownika

Pojazd: