|
Dzisiaj jest 26 kwie 2024, 6:55
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Milicja212
|
: 02 maja 2017, 20:04 |
|
Rejestracja: 02 maja 2017, 19:54 Posty: 5
Pojazd: Piaggio nrg
|
Witam, Mam problem, iż mój skuter szarpie (nie zawsze) przy małych obrotach (5 tys - 6,5 tys obrotów) Chciałbym się dowiedzieć czym to może być spowodowane. Z góry dziękuje
set = wydech Stage 6 pro replica Wariator Stage 6 sport pro - (rolki z zestawu)
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 02 maja 2017, 22:12 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Przy 5-6 tysiącach to skuter powinien stać a nie jechać z tym setem. Sprzęgło na skraju łapania i temu szarpie. Minimum do jazdy 7-7,5k rpm.
|
|
Na górę |
|
|
Milicja212
|
: 03 maja 2017, 10:33 |
|
Rejestracja: 02 maja 2017, 19:54 Posty: 5
Pojazd: Piaggio nrg
|
Aha czyli to norma, że szarpie przy tylu obrotach?
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 03 maja 2017, 12:55 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
To jest dwusuw, poniżej początku rezonansu nie można jechać. Przy idealnie ustawionym napędzie minimum miałbyś takie obroty jak napisałem i niżej byś nie mógł bo przepustnica by była zmknięta hehe zamień na next-r albo leo zx to tam na 6,5k idzie jeszcze. 7k to i tak mało jak na 2t.
|
|
Na górę |
|
|
Milicja212
|
: 03 maja 2017, 16:58 |
|
Rejestracja: 02 maja 2017, 19:54 Posty: 5
Pojazd: Piaggio nrg
|
Wiesz, mi nie o to chodzi, żeby ruszał z mniejszych obrotów, tylko zeby nie szarpał tak mocno I mam pytanie -- Odpalam skuter i normalnie odpala, ale dodam gazu i mi go zalewa na zimnym najbardziej, a potem dam gazu to go odmuli i pojezdze troche przy wysokich obrotach i juz jest git i znowu zgasze i za jakas godzine odpale to zaleje go tez ale nie tak mocno jak przy zimnym == Zmiana gaźnika z wiekszym przepustem paliwa da cos?
|
|
Na górę |
|
|
scoot
|
: 03 maja 2017, 17:28 |
|
Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19 Posty: 4379
Pojazd:
|
Normalne że zalewa 2t na zimnym trochę, przy 50-60*C silnika już nie powinno to się dziać. Godzina czekania czyli silnik zimny znowu. Jakbyś za 10min przyszedł to wtedy co innego. To nie samochód że ma wtrysk i na zimnym koryguje mieszankę sam. 2t na zimnym inną potrzebuje i na gorącym inną do prawidłowej pracy a że się jeździ tylko na ciepłym to reguluje się także na ciepłym.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 6 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|