Dzisiaj jest 22 lis 2019, 14:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2019, 12:09 
*

Rejestracja: 16 sie 2019, 16:19
Posty: 7
Pojazd: Piaggio Nrg dd 50
Witam.
Ostatnio jechałem normalnie, nagle skuter zgasl i już nie odpalił.
Czyściłem gaźnik, próbowałem na nowej swiecy, podlewałem pod swiece paliwo, nie odpalił.
Dodam że swieca czarna i mokra, wcześniej była kawa z mlekiem.
Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 paź 2019, 13:16 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3874
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Zatarty prawdopodobnie, kompresję sprawdź manometrem.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2019, 7:04 
*

Rejestracja: 16 sie 2019, 16:19
Posty: 7
Pojazd: Piaggio Nrg dd 50
Sprawdzę jutro, dzięki za szybka odp.

-- 17 paź 2019, 7:04 --

Okazało się, że pierścionek się ułamał,na szczęście wcisnął się w szczelinę tloka.
Cylinder ma delikatnie wyczuwalną rysę pod palcem, będzie to znacznie wpływało na osiągi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2019, 10:48 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3874
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Jak wyczuwalna rysa to do zmiany cylinder.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2019, 20:58 
*

Rejestracja: 16 sie 2019, 16:19
Posty: 7
Pojazd: Piaggio Nrg dd 50
Wsadziłem tłok barikit, cylinder zostawiłem oryginalny .
Docieranie pierścieni wyglada podobnie jak docieranie wymienionego cylindra i tłoka ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2019, 22:17 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 7584
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Brevka pisze:
Docieranie pierścieni wyglada podobnie jak docieranie wymienionego cylindra i tłoka ?


Tak




_________________

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 paź 2019, 23:17 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 3874
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Nie wymienia się samego tłoka w używanym żeliwnym cylindrze! Szczyt januszostwa.




_________________

Iron 50 *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
Talerz Hebo
Dell 17,5
Sprzęgło r/t

DNA (Parmakit 70 + ZX + 19) max 115km/h
Runner (Top 70 + arrow + 17,5) max 110km/h

Naprawa/Tuning skuterów - L-wo, Pułtusk, Nasielsk, Wyszków [530-108-269]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy