Dzisiaj jest 20 wrz 2017, 20:24



Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 wrz 2017, 20:04 
*

Rejestracja: 23 sie 2017, 16:11
Posty: 50
Pojazd: Piaggio Zip 2T AC 2016.
Gummma pisze:
Wagą sprzęgła. Zestawy sportowe potrafią być dużo lżejsze i później jest dużo pracy, oraz pieniędzy na testowanie metodą prób i błędów. Co do katowania silnika obrotami to się nie mylisz, po jakiego grzyba wpakowałeś tam twarde sprężynki? Katujesz cylinder i sprzęgło, do tego pasek też nie ma łatwo. Załóż zbliżone do seryjnych, bo będziesz miał ciągłe koszta, twarde to do racingów, a nie serii :D



Ja nie wkładałem już takie były. Czarne z czerwonym napisem Stage STD czyli pewnie najtwardsze z tego zestawu co jest na mielochu.

A więc jakie sprężynki kupić ? zestaw od Poliniego będzie dobry czy celować w jakieś konkretne ?




_________________

Dellorto 17,5
Wariator Stage6 Sport Pro
Yasuni R


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2017, 22:38 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 1944
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
polini zielone...




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2017, 20:13 
*

Rejestracja: 23 sie 2017, 16:11
Posty: 50
Pojazd: Piaggio Zip 2T AC 2016.
scoot pisze:
polini zielone...


Nie będą za miękkie pod Yaska ?

Wariator stage6 lubi lekkie czy ciężkie rolki ? Skuter od zera przyspiesza równomiernie bez dziur to chyba 6,2 są dobrze dobrane czy mi sie wydaje ? Głównie mi chodzi o to w jaką gramature iść w dół czy w góre , mowa o testowych rolkach.

-- 03 wrz 2017, 12:55 --

Założyłem Sprężyne Stage6 medium i skuter ma ciężej , podobnie rusza ale przyspieszenie spadło i ciężej mu wchodzić na v-max który jest Mniejszy o 10 km\h. Zastanawiam się nad Białą Malossi bo seryjna jest ok, nawet myślę żeby założyć jeszcze mniej procentową od serii co myślicie ?


PS: sprzęgło w stanie: Igła jak nowe. Pasek na wariatorze wchodzi praktycznie an samą góre

PS2: Gaźnik to Dellorto 17,5. Ucieszyłem się mega.

-- 06 wrz 2017, 20:11 --

Założyłem dzisiaj rolki 7g zamiast 6,2g do twardszej sprężyny oraz dałem podkładkę między tuleje a przeciwtalerz tą z zestawu bo mam wrażenie że pasek za bardzo wystawał za tuleje.

Jest lepiej, więcej mocy dobrze przyspiesza, v-max niestety nie sprawdziłem bo pada. Poprawa na cięższych rolkach jest obroty nie spadły, mam wrażenie że lepiej się wkręca nawet... tylko kwestia teraz wytrzymałości napędu czy dało by rado osiągnąć to samo z miększą sprężyną bo jak wiadomo twardsza sprężyna większe tarcie. Tras skuterem nie robie, jak wyjdzie 15 km w ciągu tygodnia to będzie wszystko.




_________________

Dellorto 17,5
Wariator Stage6 Sport Pro
Yasuni R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2017, 20:31 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 1944
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Jak jest dobrze to zostaw, te straty mocy w kilku KM silnikowych są znikome, co innego w 20konnym sqcie....




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2017, 0:00 
*

Rejestracja: 23 sie 2017, 16:11
Posty: 50
Pojazd: Piaggio Zip 2T AC 2016.
scoot pisze:
Jak jest dobrze to zostaw, te straty mocy w kilku KM silnikowych są znikome, co innego w 20konnym sqcie....



Jasne. Jeszcze korci mnie sprawdzić na białej malossi i lżejszych rolkach jak to będzie chodzić ale dużo roboty rolki niby mam do testowania ( stare Polini z 2007 roku :D ). Mam odczucie że tak samo ale z mniejszym zużyciem napędu i tak jak mówisz to tylko 50ccm nie ma co się spuszczać xD

Jutro sprawdze V-max jak będzie sucho jeśli będzie większy nic nie ruszam. Kwestia jeszcze dobrania spręzynek do sprzęgła bo startuje zza wysokich a nie ma takie potrzeby, bo i tak swoją moc pokazuje od 5/10 km/h

-- 08 wrz 2017, 0:00 --

A więc tak założylem lżejsze rolki 5.5g do tego sprężynę białą Malossi dużo mieksza od medium stage6. Obroty wzrosły skuter przyśpieszenie podobnie do poprzedniego zestawu ale v-max większy o jakies 3/4 kmh, mam tez odczucie ze na cięższych miał mula ale był delikatnie mocniejszy. Jako ze yasiek lubi wysokie obroty zostawie takie rolki czuć że jest mu lżej no i naped będzie zdrowszy.
Jeszcze zobacze 5g rolki jak sie będzie zachowywał.
Co do sprężynek Zielonych Polini staruje wcześniej ale to jeszcze nie jest to. Zamawiam Czarne.

Dzwon Tec cnc r jest cięższy o 30g od seryjnego nie wiem czy to taka rewelacja ale na pewno lepsze chłodzenie.




_________________

Dellorto 17,5
Wariator Stage6 Sport Pro
Yasuni R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Online
Post: 08 wrz 2017, 17:50 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 17:12
Posty: 3157
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Rolki zawsze możesz samodzielnie odchudzić w razie czego. Jak już testujesz i masz komplety o 0.5g cięższe/lżejsze to warto też spróbować dać na przemian 5g/5.5g. Jak to będzie to czego pragnie Twój wariator to albo się oszlifujesz jak głupi, by z 5.5g zrobić 5.25 albo będziesz czekał do usranej śmierci na zamówienie takich rolek.
Viamortis pisze:
Dzwon Tec cnc r jest cięższy o 30g od seryjnego nie wiem czy to taka rewelacja ale na pewno lepsze chłodzenie.

W Twoim przypadku to mało istotne, niektórzy potrafią wpakować sprzęgło do wyścigów, które jest mocno odchudzone i powstaje problem z regulacją napędu, a raczej napęd niemożliwy do wyregulowania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2017, 18:34 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 1944
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Czarne sprężynki są słabsze od polini zielonych, dziwne że ci źle startuje, u mnie jest miód malina ale mam 4,1g rolki a nie 5g a to spora różnica. Czarne są ZNACZNIE słabsze od zielonych, wbrew 15% różnicy, są znacznie dłuższe. Spróbuj na 5,2g to powinno być perfekcyjnie, na 5g może wyć. Nie ma prawa być żadnego muła, nawet na ciepłym. Jak już będzie to są to straty mocy rzędu 20%...




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2017, 10:31 
*

Rejestracja: 23 sie 2017, 16:11
Posty: 50
Pojazd: Piaggio Zip 2T AC 2016.
scoot pisze:
Czarne sprężynki są słabsze od polini zielonych, dziwne że ci źle startuje, u mnie jest miód malina ale mam 4,1g rolki a nie 5g a to spora różnica. Czarne są ZNACZNIE słabsze od zielonych, wbrew 15% różnicy, są znacznie dłuższe. Spróbuj na 5,2g to powinno być perfekcyjnie, na 5g może wyć. Nie ma prawa być żadnego muła, nawet na ciepłym. Jak już będzie to są to straty mocy rzędu 20%...



Sprężynki Zielone jednak zostawiam start jest bajka. Miękko i płynnie. Mułów nie ma delikatny ale to praktycznie nie do odczucia ale to 50cc AC w końcu.

Założyłem rolki 5.1g, kończy szybko obroty, słabiej przyspiesza i v/max 55. Tylko tutaj problem się pojawił taki że słabo dokręciłęm filtr powietrza i mógł łapać coś na lewo dlatego nie jechał. Później się dopiero kapnołem.

5.6g jest bardzo dobrze przyspiesza równo szybko ale jeszcze za wcześnie kończy bo od 65 km/h ma już ciężko bo obroty już praktycznie końcowe czuć po skuterze że są bardzo wysoko v-max 80km/h. Myślałem dać 5,7/5,8.




_________________

Dellorto 17,5
Wariator Stage6 Sport Pro
Yasuni R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Online
Post: 09 wrz 2017, 15:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 17:12
Posty: 3157
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Niestety tak właśnie wygląda regulacja napędu, jak nie przetestujesz różnych konfiguracji to się nie dowiesz co lubi Twój wariator. Z tym lewym powietrzem to posprawdzaj wszystko dokładnie, by później nie szukać przyczyny w napędzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2017, 22:21 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 1944
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Dokładnie, wszystko pouszczelniać, podokręcać, kolor świecy prawdę powie. Niedawno było żę 5,5g idealnie a teraz że jednak 5.7 :D Te liczniki piaggiowskie jednak sporo oszukują, liczyłbym minimum na 85km/h licznikowe :wink:




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2017, 14:50 
*

Rejestracja: 23 sie 2017, 16:11
Posty: 50
Pojazd: Piaggio Zip 2T AC 2016.
scoot pisze:
Dokładnie, wszystko pouszczelniać, podokręcać, kolor świecy prawdę powie. Niedawno było żę 5,5g idealnie a teraz że jednak 5.7 :D Te liczniki piaggiowskie jednak sporo oszukują, liczyłbym minimum na 85km/h licznikowe :wink:



Przy filtrze sie gwinty po ukrecały sie i niektóre śrubki nie trzymały. Dalem z dłuższym gwintem i jest ok.

Mała wzmianka pomylilem sie w poprzednim poście są to rolki 5.6g nie 5.5g. Chodzi dobrze ale vmax da rade wyciągnąć większy. Obroty za wcześniej sie kończą. Mysle zeby zamówić 5.3 , 5.8 , 6.0, na któryś z nich musi być idealnie.

Mam jeszcze pytanie czy na twardszej sprężynie moze miec wikesza.moc po odpowiednim wyregulowaniu ? Czy to nie ma reguły a naped regulujemy pod odpowiednie obroty do wydechu ?
Bo mam wrażenie ze więcej mocy mial na twardszej i bardziej bylo czuć to przyspieszenie a teraz kręci wysoko ale jeszcze nie idzie tak jak powinien w tzn mieli ale nie jedzie
Czy to kwestia sprężyny czy rolkami sie bawić ?




_________________

Dellorto 17,5
Wariator Stage6 Sport Pro
Yasuni R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2017, 19:56 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 1944
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Baw się rolkami, w 30konnych dają centralki po 30-35kg (r/t red/pink) i to mieli od zera. Jakby był obrotomierz to łatwiej by się doszło, wykresy na necie są od zipa AC z Rką.
Obrazek

On nawet na 11k rpm ma moc więc niby ma mieć dobry v-max, jednak moment masz do ok. 8,5k rpm i na tyle regulujesz napęd, na v-max pewnie te 9k rpm jest i powolutku rośnie a moc spada. Wiatr zawieje i już zetnie na 9k. Daj mu 5,8g - powinno być idealnie. 0,1g tu nic nie zmieni - za łagodna krzywa mocy.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2017, 22:57 
*

Rejestracja: 23 sie 2017, 16:11
Posty: 50
Pojazd: Piaggio Zip 2T AC 2016.
scoot pisze:
Baw się rolkami, w 30konnych dają centralki po 30-35kg (r/t red/pink) i to mieli od zera. Jakby był obrotomierz to łatwiej by się doszło, wykresy na necie są od zipa AC z Rką.
Obrazek

On nawet na 11k rpm ma moc więc niby ma mieć dobry v-max, jednak moment masz do ok. 8,5k rpm i na tyle regulujesz napęd, na v-max pewnie te 9k rpm jest i powolutku rośnie a moc spada. Wiatr zawieje i już zetnie na 9k. Daj mu 5,8g - powinno być idealnie. 0,1g tu nic nie zmieni - za łagodna krzywa mocy.



Rolki 5,8g oraz 6,0g zamówione. Przyjdą zdam relacje. - Zamówienie anulowane.


Założyłem dzisiaj dla ciekawości rolki na przemian. Wyszło w pierwszym zestawieniu 5,85 w drugim 5,35. Wynik bardzo słaby, na 5,85 chodzi bardzo podobnie co 5,6 praktycznie bez róznicy a nawet może i gorzej a na 5,35 wył, z mułem dodatkowo - i teraz tak czy mieszanie rolek daje odpowiedni wynik co jednakowa waga wszystkich rolek.
Wrzuciłem 4,5g niestety mieli w miejscu - na wszystkich lekki rolkach nie mógł się wkręcić dochodzi do 55/60 i jest stop rozpędza sie bardzo powoli. Ostatnia próba 6,1g najlepszy wynik wkręcał się wysoko gdzie na pozostałych nie dawał rady ale na stójce ( podnóżce ) występuje tzw drugi bieg. I teraz nie wiem totalnie mnie to ogłupiło z wyników stwierdzam że set up lubi cięższe rolki lepiej mu jest na nich co za tym idzie , twardsza centralka od białej o pare KG, Medium S6 jest za twardy to może soft będzie odpowiedni. hmm to nie jest takie proste jak by się wydawało xD. Jeśli SOFT ma oko 42 KG ( seria 36/37 kg ) to rolki 6,25/6,5 powinny być idealne.
Jakieś wskazówki ?




_________________

Dellorto 17,5
Wariator Stage6 Sport Pro
Yasuni R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Online
Post: 12 wrz 2017, 0:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 17:12
Posty: 3157
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Gummma pisze:
Niestety tak właśnie wygląda regulacja napędu, jak nie przetestujesz różnych konfiguracji to się nie dowiesz co lubi Twój wariator.

Dalej oczekujesz gotowców? Ich po prostu NIE MA! Na domiar złego, ktoś zapyta o podobny problem i to,że odnajdziesz idealne zestawienie użytych bebechów dla Twojego napędu to nie oznacza, że taka sama konfiguracja będzie optymalna dla bardzo podobnego w innym pojeździe... Tu nawet docieranie cylindra ma znaczenie. Jak widzę na prv pytanie typu: "jakie rolki, sprężynę, wariator, itp" to mi się flaki przewracają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2017, 10:28 
*

Rejestracja: 23 sie 2017, 16:11
Posty: 50
Pojazd: Piaggio Zip 2T AC 2016.
Gummma pisze:
Gummma pisze:
Niestety tak właśnie wygląda regulacja napędu, jak nie przetestujesz różnych konfiguracji to się nie dowiesz co lubi Twój wariator.

Dalej oczekujesz gotowców? Ich po prostu NIE MA! Na domiar złego, ktoś zapyta o podobny problem i to,że odnajdziesz idealne zestawienie użytych bebechów dla Twojego napędu to nie oznacza, że taka sama konfiguracja będzie optymalna dla bardzo podobnego w innym pojeździe... Tu nawet docieranie cylindra ma znaczenie. Jak widzę na prv pytanie typu: "jakie rolki, sprężynę, wariator, itp" to mi się flaki przewracają.


Zgadzam sie z tobą w 100% ze to jest głupota pytać jakie rolki czy sprężyna. Sam staram sie dochodzić do tego wszystkiego bo tak jest najlepiej. Mam poprstu problem w tym że dalem mieksza centralke od seryjnej to powniem lykac lzejsze rolki a on chce cięższe to mi nie pasuje trochę.

Ponowie pytanie czy takie mieszanie rolek daje odpowiedni rezultat ? czy muszą być jednakowej wagi aby to zdało egzamin ?




_________________

Dellorto 17,5
Wariator Stage6 Sport Pro
Yasuni R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Online
Post: 12 wrz 2017, 19:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 17:12
Posty: 3157
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie bierz do końca na logikę dopasowania rolek do sprężyny centralnej, bo się zawiedziesz. Po to testujesz metodą prób i błędów, by "dogodzić" Twojemu napędowi, ten co wymyślił rolki testowe nie był teoretykiem. Tobie ma pasować dynamika pracy całego pojazdu, a że wariat lubi taką, a nie inną gramaturę rolek to ma je dostać (całkiem jak z kobietami hahaha).
Temat używania dwóch różnych gramatur rolek jest dosyć popularny, bo w prosty sposób można znaleźć odpowiednią wagę, bez dodatkowych kosztów. Ale na przyszłość to wyobrażasz sobie kupowania dwóch różnych kompletów? O to chodzi, że rolki to część eksploatacyjna pojazdu, która ulega zużyciu i musisz się z tym liczyć, by teraz wiedzieć jakie potrzebujesz, a nie kupować w ciemno i mieszać na przemian. Oczywiście z dostępem rolek o nie typowej wadze jest spory problem, więc osobiście wolę sobie doszlifować za pomocą kawałka płótna ściernego zwiniętego w rulonik troszkę cięższe rolki i przede wszystkim dostępne od ręki, niż czekać do usranej śmierci na zamówienie. Tym bardziej, że ciężarki najczęściej wykonane są z mosiądzu, który jest bardzo łatwy w obróbce skrawaniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2017, 22:50 
*

Rejestracja: 23 sie 2017, 16:11
Posty: 50
Pojazd: Piaggio Zip 2T AC 2016.
Dzisiaj przetestowalem rolki 7g na białej malossi. Przyspieszenie inne juz nie ma wycia ale schodzi z obrotów od 50 kmh no i po odpuszczeniu i dodaniu manetki zamula vmax 80 - rolki za ciężkie. Hmm zamówić musze w takim razie 6.5g 6.0g i w razie dalszych problemów kupie centralke soft od stage6 i musi sie juz dac na tym wyregulowac.


Ps: czy śladowe ilość beznyzny w filtrze powietrza to norma ?




_________________

Dellorto 17,5
Wariator Stage6 Sport Pro
Yasuni R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Online
Post: 13 wrz 2017, 7:26 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 17:12
Posty: 3157
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Viamortis pisze:
czy śladowe ilość beznyzny w filtrze powietrza to norma ?

W 2T tak. Jeżeli te śladowe ilości są w postaci skroplonej to najprawdopodobniej masz prześwity na membranach zaworu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2017, 22:31 
*

Rejestracja: 23 sie 2017, 16:11
Posty: 50
Pojazd: Piaggio Zip 2T AC 2016.
Gummma pisze:
Viamortis pisze:
czy śladowe ilość beznyzny w filtrze powietrza to norma ?

W 2T tak. Jeżeli te śladowe ilości są w postaci skroplonej to najprawdopodobniej masz prześwity na membranach zaworu.



Dzięki uspokoiłeś mnie.

Po wczorajszych testach mam wrażenie że Biała Malossi do niczego się nie nadaje. I te wycie obrotów na lżejszych rolkach spowodowane jest ślizganiem się paska a nie lekkością rolek - na lekkich chce rozpędzić się dobrze maxa też łapie ale wyje czyli nie przekłada tych obrotów na koło. Zwiększając gramature rolek skuter mniej wyje ale zaczyna łapać muła. Dzisiaj daje ostatnią szanse tej sprężynie i zakładam 6,25g.

PS: Potrzebuje twardszej od seryjne ( 36kg )

Zielona Malossi 60%
Oraz Stage6 Soft jakie twardości mają? szukam czegoś w granicach 40/42 kg

-- 13 wrz 2017, 22:30 --

Prawdopodobnie znalazłem złoty środek, mianowicie dałem rolki 6g. Przyspiesza płynnie dobre, wydaje mi się ze jest ok. Ale zauważyłem jedno na każdym ustawieniu rolek bariera zaczyna się od 60 km/h wszystkie gramatury rolek miały problem z tym. Widziałem nie raz fimiki jak na samym Yasuni Z potrafi przyspieszać tak samo od 50 do 70 jak od 30 do 50.

Łapcie link do obejrzenia jak to mniej więcej chodzi, uważam że lata to średnio jak na taki zestaw. Powinien mocniej cisnąc do V-maxa. Tylko nie wiem czy to już jest kwestia napędu ( testowane rolki to 4,7 ; 5,0 ; 5,3 ; 5,6 ; 5,8 ; 6,0 ; 6,1 ; 6,25 ; 7. ) Moc jest bo kolega ważący 116 kg złapał prawie 70km/h przy bardzo wietrznym dniu.


https://youtu.be/oKQ399iNDkI - wiało dość mocno plus moja waga 100kg




_________________

Dellorto 17,5
Wariator Stage6 Sport Pro
Yasuni R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2017, 0:33 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 18:19
Posty: 1944
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 1995r/ Ford Probe 2.0
Lepiej posługiwać się prędkościami z GPS bo każdy licznik inaczej przekłamuje. Słabo jedzie, on się chyba w ogóle nie wkręca po 30km/h, obrotomierz by prawdę powiedział. Może cylek już ma dość? Niemniej, powinien do 70km/h realnych dojść. Masz wydech dedykowany do 70cc sport i w 50cc seryjnej nie wykorzystasz pełnego potencjału jego, za niskie masz kąty. Z wydechem typu Leo TT/ZX miał byś o niebo lepsze osiągi - one są pod seryjne strojenia. Yasuni R to pod midrace 70cc nawet ludzie ładują. Także powtarzam, pas się NIE ślizga, co najwyżej wariator ma progi lub korektor ma opóźnione przesuwanie. Jaką centralką byś nie regulował to zawsze to będzie. Co innego napęd R/T / EVO. Tak w ogóle, to nawet jakbyś tam dał 0,5g za ciężkie to v-max powinien być i tak większy. Sprawdź kompresję lepiej.




_________________

Alu 50 *PORTed*+T6 head
Pro Replica
Przeciwtalerz Hebo
Wariator Tun'r
Dellorto 17,5
TNT HPC
Zawór hometuned+malossi karbonit
Malossi Biała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy