Dzisiaj jest 23 kwie 2021, 11:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 kwie 2021, 16:00 
*

Rejestracja: 04 kwie 2021, 21:51
Posty: 3
Pojazd: aprilia rs 50
Witam, jestem zainteresowany zakupem aprilii rs 50 z tych nowszych wersji (nie ta z zaokrąglonym tyłem)
i od razu chciałbym ją ulepszyć pod względem osiągów.

Znalazłem taki cylinder: https://sklep.mieloch.pl/produkt/cylind ... -d50b.html

będzie on odpowiedni?

Jeśli wymienię cylinder co będę jeszcze musiał wymieniać, bo jak wiemy coś za coś a nie chce żeby fabryczne części się szybko zużyły. Co wtedy będę musiał wymienić na lepsze? i prosił bym o podesłanie linków i wycenę kosztów tuningu takiego motorka :D

Z góry dziękuje wszystkim za pomoc :D <3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 kwie 2021, 18:39 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4427
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 95r/Aerox 70
Nie posiadając żadnej wiedzy o tuningu 2t nie masz co się brać za drogie modyfikacje jak wyżej. Tu trzeba mieć sporą wiedzę i umiejętności oraz masę narzędzi do przeprowadzenia tuningu na taki poziom jak planujesz. Przeczytanie poradników też nie da za dużo, aczkolwiek może pomóc. Serwis za zrobienie silnika na częściach mhr team spokojnie może wziąć ponad 5 tys pln + cena strojenia na hamowni + robocizna, także nie wiem czy możesz wydać tyle kasy.
Jak sam koniecznie chcesz dłubać to polecam ingerencję jedynie w wydech i gaźnik - z poradnikami regulacyjnymi powinno dodać trochę mocy.
Wycenę to już ci powinien dać spec od Moto 2t co posiada hamownię, np. wojtala garage.




_________________

50cc *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
S6 Tq. control
Talerz Polini steel
Dellorto 17,5
Athena reeds


Naprawy/Tuning skuterków WND/WPU/WL/WWY i okolice Wawy 530/108/269




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2021, 18:47 
*

Rejestracja: 04 kwie 2021, 21:51
Posty: 3
Pojazd: aprilia rs 50
scoot pisze:
Nie posiadając żadnej wiedzy o tuningu 2t nie masz co się brać za drogie modyfikacje jak wyżej. Tu trzeba mieć sporą wiedzę i umiejętności oraz masę narzędzi do przeprowadzenia tuningu na taki poziom jak planujesz. Przeczytanie poradników też nie da za dużo, aczkolwiek może pomóc. Serwis za zrobienie silnika na częściach mhr team spokojnie może wziąć ponad 5 tys pln + cena strojenia na hamowni + robocizna, także nie wiem czy możesz wydać tyle kasy.
Jak sam koniecznie chcesz dłubać to polecam ingerencję jedynie w wydech i gaźnik - z poradnikami regulacyjnymi powinno dodać trochę mocy.
Wycenę to już ci powinien dać spec od Moto 2t co posiada hamownię, np. wojtala garage.



Ja rozumiem, sam nie brał bym się za takie rzeczy lecz oddał bym motor w ręce fachowca, lecz najpierw chciałbym się dowiedzieć jak mogę zwiększyć moc, jeśli nie warto pchać się w takie koszty to może mi ktoś powie co mógłbym wymienić i na co :D z góry dziękuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2021, 19:27 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4427
Lokalizacja: WL
Pojazd: NRG 50cc 95r/Aerox 70
Skoro oddajesz w ręce fachowca to on na bank wie co zmienić, jaką moc można uzyskać i co wymienić. Generalnie modyfikuje się cylinder, wydech, gaźnik, zawór, filtr, skrzynię, sprzęgło, zębatki, zapłon, kartery...wszystko się modyfikuje. Można nawet modyfikować stopień sprężania, kanały w cylku. Najlepsze firmy cześci: Malossi, Polini, Stage6, Hebo, Athena, Metrakit, Italkit i wiele innych.




_________________

50cc *PORTed*+T6 head
S6 pro replica
S6 sport pro
S6 Tq. control
Talerz Polini steel
Dellorto 17,5
Athena reeds


Naprawy/Tuning skuterków WND/WPU/WL/WWY i okolice Wawy 530/108/269




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2021, 19:30 
*

Rejestracja: 04 kwie 2021, 21:51
Posty: 3
Pojazd: aprilia rs 50
scoot pisze:
Skoro oddajesz w ręce fachowca to on na bank wie co zmienić, jaką moc można uzyskać i co wymienić. Generalnie modyfikuje się cylinder, wydech, gaźnik, zawór, filtr, skrzynię, sprzęgło, zębatki, zapłon, kartery...wszystko się modyfikuje. Można nawet modyfikować stopień sprężania, kanały w cylku. Najlepsze firmy cześci: Malossi, Polini, Stage6, Hebo, Athena, Metrakit, Italkit i wiele innych.



Dzięki za odpowiedź!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy