Dzisiaj jest 28 mar 2024, 23:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sty 2017, 18:16 
*

Rejestracja: 27 paź 2014, 17:55
Posty: 12
Pojazd: MBK Booster spirit
witam. nie znalazłem podobnego wątku, więc utworzyłem nowy.
Sprawa ma się tak iż nie mogę się dowiedzieć od nikogo czy pokrywa od speeda II będzie pasować do speeda I
Niestety moja stara pokrywa nawet po wymianie wnętrzności, tulejki półksiężyca nie chce współpracować ( albo przeskakują zęby na półksiężycu, albo zabierak nie łapie tyle ile powinien.)
więc zadecydowałem że czas ją zmienić
tak więc przechodząc do sedna czy będzie to pasowało i czy może ktoś was ma jakąś radę co mogę jeszcze zrobić żeby może uratować starą pokrywę ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 sty 2017, 18:23 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8323
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
BarT44 pisze:
co mogę jeszcze zrobić żeby może uratować starą pokrywę ;)



Z zewnątrz można odnowić i wypolerować za pomocą papieru wodnego i pasty polerskiej
Od środka to standardowo. Półksiężyc ,sprężyna ,zabierak i ewentualnie sam starter nożny. Nie można zapomnieć o delikatnym nasmarowaniu wszystkich rzeczy ruchomych w pokrywie przed zakręceniem.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2017, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2016, 18:35
Posty: 44
Pojazd: Speedfight 2 LC Euro 2(2004)
Raczej nie będzie pasować, jeżeli przeskakuje na półksiężycu to wymień zbierak, oraz na przeciwtalerzu, ale mam także sposób na naprawienie zbieraka i zębów na przeciwtalerzu, jeżeli są "zlizane" wystarczy że pilnikiem do metalu ostrożnie i z wyczuciem wyrówna się każdy ząb aby był pod kątem 90stopni i tak jak powiedział kolega powyżej najważniejsze jest nasmarowanie.




_________________

Wał korbowy:Carenzi Racing
Cylinder: Barikit 50cc Iron
Wydech: Leo Vince TT
Wariator: Polini speed control
Rolki: 5,2g
Pasek: Polini Kevlar
Sprzęgło: Motoforce Evolution
Sprężynki: Niebieskie
Sprężyna centralna: Żółta
Tłok: Barikit 40mm
Przebieg: 25643Km
V-max:93km/h
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy