Dzisiaj jest 30 maja 2025, 0:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2013, 19:38 
**

Rejestracja: 04 kwie 2013, 17:09
Posty: 414
Lokalizacja: Sępólno kraj.
Pojazd: Gilera SMT 09' Cbr 125 07'
Siemka mam chinskiego crossa 125 (jeden z 1 modeli) ma owiele mocniejsze i grubsze amortyzatory wzmocnioną rame gaznik 20mm i jestem 2 włascicielem w 2004 roku tata przywiozł mi go z Holandii. ale mniejsza o to , zatarł sie w nim cylinder i kupiłem nowy i chce zwiekszyc troche jego moc, opłaca sie zrobic polerki gaznika krócca okna wydechowego i głowice ?? moze denko tłoka jeszcze, bd to miało jakies skutki ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 19:43 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Jak masz czas i chcesz miec moc porting glowicy zrob ;) i z tego co sie orientuje masz ten zajebisci* dlugi krociec i lipny gaznik jesli tak pomyslam bym nad zrobieniem innego lepszego i przede wszystkim krotszego krocca oraz nad lepszym gaznikiem




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 19:45 
**

Rejestracja: 04 kwie 2013, 17:09
Posty: 414
Lokalizacja: Sępólno kraj.
Pojazd: Gilera SMT 09' Cbr 125 07'
króciec mam krótki (krótrzego oryginalnie nie ma) http://img11.allegroimg.pl/photos/orygi ... 2871762281


a gaznik chyba dobry khein czy coś takiego 20mm


Jak zrobic ten port głowicy ?? wypolerować ja ?? bd tego jakies skutki albo coś ??


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2013, 19:46 przez krzysztof S., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 19:53 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
musisz zaopatrzec sie mini szlifierke i frezy zeby to wykonac ;) najlepiej gdybys otwor kanalu ssacego byl taki sam co rozmiar krocca do tego polerka oraz otwor kanalu wydechowego co otwor kolanka i tez polerka a jak masz dostep do sprzetu i jestes obcykany przerobka krzywek na walku na szybsze fazy rozrzadu :mrgreen:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 20:05 
**

Rejestracja: 04 kwie 2013, 17:09
Posty: 414
Lokalizacja: Sępólno kraj.
Pojazd: Gilera SMT 09' Cbr 125 07'
Nieznam sie az tak bardzo na porcie a juz tym bardziej w 4t, jest sens polerowania gaznika krócca okna wydechowego na lustro ?? i jeszcze moze głowica i denko tłoka, bd jakas roznica ?? warto sie meczyć ?? i czy polerka denka tłoka i głowicy przynosi jakies skutki uboczne ??




_________________

Gilera SMT O9'
gilera-smt-09-project-d-t398087.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 20:26 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
roznica zawsze bedzie bo mieszanka szybciej dotrze do komory spalania ;) ale nie licz ze da ci to spory przyrost mocy ;)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2013, 21:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
krzysztof S., całe gie to da. Nawet nie odczujesz tego.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2013, 15:10 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Maciek1997, to jak nic nie daje to po co ludzie to robia? dlatego ze nie maja co z kasa robic?




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2013, 18:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
naziol, szczerze robią to po to żeby się ładnie świeciło oraz:
- kanał wydechowy poleruje się po to żeby się nagar nie zbierał, ale jak ma się zebrać to i tak się zbierze
- a polerka gardzieli nic nie da, ona i tak jest gładka
- polerka denka tłoka gdyby to coś dawało to już w fabryce by robili gładkie tłoki a nie chropowate




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2013, 18:44 
*

Rejestracja: 17 lut 2013, 20:47
Posty: 26
Pojazd:
jak krócieć i tłok wypolerujesz to dużo daje bo sam robiłem w swoim :D ale głowicy cepie za przeproszeniem :D nie poleruj bo po tygodniu jazdy będziesz miał przypalone zawory i szkoda roboty :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2013, 19:01 
**

Rejestracja: 21 kwie 2012, 15:04
Posty: 224
Lokalizacja: wziąsc na wahe ?
Pojazd:
Głowice się planuje to po pierwsze a polerka tłoka da ci to, że nagar aż tak bardzo się nie osadza ;) A polerkę tego wszystkiego możesz zrobić nic na tym nie stracisz a możesz zyskać. W głowicy porting tzn poszerzenie wylotu spalin pod rozmiar flanszy wydechu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2013, 19:35 
**

Rejestracja: 04 kwie 2013, 17:09
Posty: 414
Lokalizacja: Sępólno kraj.
Pojazd: Gilera SMT 09' Cbr 125 07'
Kamil09781, jakimi papierami polerowałes ?? Mocno odczuwalny efekt ?. U mnie w Toruniu jak sie pytałem mechanika to powiedział zeby nie polerowac bo jak w kroccu bd gladka powierzchia to słabo bedzie sie mieszac mieszanka paliwo powietrze




_________________

Gilera SMT O9'
gilera-smt-09-project-d-t398087.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy