Dzisiaj jest 28 mar 2024, 12:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2011, 21:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Witam! Chciałbym zaprezentować test wydechu Stage6 Pro Replica.

Może na początek nie co o nim.

Jest to wydech do 50ccm jak i 70ccm słabszych np. Stage6 StreetRace.

Wydech jest wysoko obrotowy tak więc całą swoją moc ujawnia dopiero na wysokich obrotach.

Do tego wydechu idealnie nadaje sie wariator Stage6 Sport Pro, prawde mówiąc wariator ten jest stworzony do wydechu Stage6 Pro Replica i Pro.

Teraz nie co może o stylistyce.

Występuje on w 3 odmianach.

W zwykłej wersji bez chromu.

Obrazek

Z chromem

Obrazek

oraz chrom + końcówka z karbonu.

Obrazek

Do wydechu dostajemy zajefajną naklejke i sprężynke która nadaje wydechowi wygląd jak by był z wyższej klasy.

Osiągi.

Powyższy wydech testowany był na skuterze marki Keeway.

Wydech miał blokade więc postanowiłem zdjąć ją, znajduje sie ona w kolanku i trzyma sie na 2óch spawach trzeba po prostu wyjąc tą rurke.

Obrazek

Setup jaki miałem przy testowaniu to Wariator: Malossi multivar i częsci regulacyjne.

i prosze zwrócic uwage że w keewayu są krótkie przełożenia wiec predkość np w aeroxsie może sie zwiekszyć.

Na początku założyłem sam wariator Malossi multivar i sprężyne dociskową Malossi biała i rolki 6g.

Co okazało sie nie dobrym wyborem gdyż był muł do 10 a potem do 40 jak burza i znowu muł aż do 75 km/h.

Postanowiłem deczko zmienić regulacje i założyłem, sprężyne dociskową Malossi żółtą oraz sprężynki sprzęgła Hebo czerwone, Start bardzo sie poprawił, do 40 burza lecz dalej troche ciężej bo brakowało mu wyższych obrotów, postanowiłem włożyć rolki 5g i to był strzał w dziesiątke. Skuter na całym zakresie wkreca sie jak głupi i leci 78km/h realne.

U mnie była taka regulacja, np u ciebie może sie nie sprawdzić i musisz regulować pod siebie.

Prędkość jaką wydech mi dodał to mniej wiecej 10-12km/h + dobre przyśpieszenie.

Taki dźwiek ma Pro replica w moim skuterze.

http://www.youtube.com/watch?v=bQVY5RNLUig


Mity związane z tym wydechem:

1. Trudny w regulacji.

- Nie ma czegoś takiego jak trudny w regulacji, ludzie rozgłaszają taką bujde przez to bo sie nie przygotowali do regulacji tego wydechu albo nie mieli czesci regulacyjnych albo nie umieją, jak wiadomo jest to wydech wysoko obrotowy wiec potrzebuje wysokich obrotów, tak wiec sprezyna centralna powinna byc twardsza, sprezynki sprzegla najtwarsze i rolki lzejsze od okolo od 3.5g do 5.5g (przypadku silnika minarelli)

2. Nie osiągnie takich osiągów co nisko obrotowy.

- To nie prawda, zazwyczaj wydech wysokoobrotowy wygrywa na v-maxsie z nisko obrotowym gdyż jak sie wkreci na swoje potrzebne obroty to oddaje całą swoją pełną moc.

Oczywiscie do tego musi byc idealnie wyregulowany.


Podsumowanie:

Ogólnie rzecz ujmująć, polecam ten wydech gdyż jest cenowo nawet tani 450zł bez chromu - z chromem 500zł (Dane mieloch), dodaje naprawde dużo mocy naszemu skuterkowi, wygląda extra i ma fajny dźwiek (jak komu).

Dziękuje.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, 6:04 przez Pyle, łącznie zmieniany 12 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 21:07 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lut 2011, 20:34
Posty: 368
Lokalizacja: Koło
Pojazd:
jakis slaby ten test.
amatorzy za duzo z tego sie nie dowiedzą.
6/10




_________________

Malaguti F12 LC 50ccm

malaf12 pisze:
weżyk od paliwa podpina sie do tego gdzie mała dziurka a tam gdzie duża podpina sie podcisnienie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 21:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
No a co mam jeszcze o nim napisać? to powiedz to dodam :lol:


Jak napisałem na górze bede aktualniał jeszcze go. Bo to tak na szybko.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 06 maja 2011, 21:15 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 21:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
To najpierw się zbiera wszystkie informacje w całość, a później umieszcza się artykuł/test już gotowy.
Plus za chęci :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Wszystko ładnie, przejżyście ale brakuje mi więcej treści jakiś wykresik, chociaż jest w innym temacie.
Jakieś porównanie do innych wydechów, plus za chęci oczywiście :wink: . Możesz dodać dokładnie w jaki sposób ściągnąłeś blokadę. Z tego co wnioskuję dodał tylko 3km/h słabo coś




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 22:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
3km/h? jak seryjny keeway leci 60-65 realne. a tu prawie 80 realne na tym wydechu tym bardziej ze przelozenia mam blokowane.

Spoko za niedlugo wstawie tez wykres.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Właśnie warto dodać ile dodał to się liczy, dla takich świerzaków jak np ja jestem




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 12:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Pyle, test dobry, ale co do osiągów to takie średnie, możesz więcej wyciągną jeszcze raczej. Bo ja na LV TT i hebo ng w karterach keewaya jeździłem około 85 licznikowo, czyli 75 realne... A teraz z Pro replicą i hebo NG licznikowo trochę ponad 100km/h, tyle że mam kartery od sr czyli dłuższe przełożenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 18:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
sebagbw, tylko ty masz licznik analogowy ,który trochę przekłamuje,a on ma elektroniczny...ale moim zdaniem jeszcze z tego zestawu można coś wycisnąć,nawet sam planuje taki zestawik...miejmy nadzieje ze u mnie osiągi będą lepsze :lol: :lol: :lol:




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 18:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
tak mozna, tylko jakim kosztem, ja np mam blokowane przelozenia i to mnie bardzo boli, ;(




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 18:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
No fajny teścik może pomoże komuś ;)




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 19:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
CEzary rs..., mam analogowe, ok, ale mierzyłem ile to jest na prawde i przekłamuje o 10km/h, ale to i tak sporo więcej.


Ostatnio zmieniony 07 maja 2011, 19:23 przez sebagbw, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 19:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
u mnie 3-4km/h ale blizej 3




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 19:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 7:40
Posty: 1256
Lokalizacja: Puławy
Pojazd:
sebagbw, regulacja porządna i na tym zestawiku można wycisnąć więcej... :P :P :P




_________________

Mój mała bestia :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2011, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
CEzary rs..., napisałem to w pierwszym poście:P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 15:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
troche zedytowałem tekst i dodalem pare informacji.

mysle ze teraz mozna juz temacik podklejic w dziale. :<

Takze bym prosil o podklejenie :)




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 06 wrz 2011, 15:51 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 17:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Pro replica to najładniejszy wydech na świecie i jeszcze piekny dźwięk :D Bardzo fajny test tak jak chłopaki wyżej napisali zestaw osiągi z innymi wydechami tej klasy i wykre i będzie pięknie. Bardzo spodobało mi się ze napisałes o mitach !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 17:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
polecam ten towar :D

dodaj jeszcze że wydech od 8.1k obr pracuje :)

poniżej nie ;f

mi na rolkach 5.5g centralce hebo niebieskiej i wariatorowi psc udało mi się osągnąc na w miare nie rozgrzanym silniku 86km/h więc nawet spoko :) ale był straszny muł od 50 do 70xd

najlepsze rolki w przedziale 3-4.5g

pozdro ;)




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2012, 15:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2010, 21:18
Posty: 0
Lokalizacja: Legionowo - WWA
Pojazd:
Pyle, :mrgreen: Bardzo dobry test :wink: Przyda się w wyborze nowego wydechu :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2012, 10:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Bardzo przydatny poradnik zakupiłem ten oto wydech służąc się tym poradnikiem . Jak zamontuje zobaczymy jak będzie z osiągami . Dziękuje ! ;]




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy