Dzisiaj jest 28 mar 2024, 18:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2012, 15:23 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Hartowanie tłoka, jak i czym bo słyszałem za taka możliwość jest :mrgreen:
Tłok to aluminium :P
Gotować w oleju czy co?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 16:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Jak tłok noname to możesz próbować. W google jest więcej inf o tym niż potrzeba.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 16:45 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Ale tłok zmieni wymiary?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 20:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Jeśli będzie zrobiony z dobrych materiałów albo lipnie go zahartujesz to nie zmieni. Na skutek hartowania może się powiększyć ale nie musi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2012, 21:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Pierwsze słyszę o hartowaniu stopów aluminium. Jeżeli chcecie dążyć do tego, co otrzymuje się przy hartowaniu stali, tj. większa twardość i mniejsza plastyczność to nie wiem czy jest jakikolwiek sens.
Przykładowo Wossner celowo stosuje taki stop, który ma większą rozszerzalność temperaturową ale za to nie ma szans, żeby się rozpadł-wymaga to większego luzu montażowego. Po opiniach osób mających do czynienia z tłokami Meteora można domniemać, że robią inaczej-zdarza się, że tłoki się rozpadają.
Ja dałbym tylko do chińskiego tłoka większy luz montażowy z drobnym honowaniem.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re:
Post: 07 sie 2019, 21:24 
*

Rejestracja: 22 cze 2018, 10:19
Posty: 95
Lokalizacja: Dobrzelin City
Pojazd: K2 50 i Rox 100
Imię: Emilian

Ostrzeżenia: 1
Booyaka pisze:
Pierwsze słyszę o hartowaniu stopów aluminium. Jeżeli chcecie dążyć do tego, co otrzymuje się przy hartowaniu stali, tj. większa twardość i mniejsza plastyczność to nie wiem czy jest jakikolwiek sens.
Przykładowo Wossner celowo stosuje taki stop, który ma większą rozszerzalność temperaturową ale za to nie ma szans, żeby się rozpadł-wymaga to większego luzu montażowego. Po opiniach osób mających do czynienia z tłokami Meteora można domniemać, że robią inaczej-zdarza się, że tłoki się rozpadają.
Ja dałbym tylko do chińskiego tłoka większy luz montażowy z drobnym honowaniem.

jestem tego samego zdania. brawo ty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy