Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 23:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lip 2011, 23:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 15:51
Posty: 133
Pojazd:
1. Konstrukcja i praca Wariatora

W skrócie wariator odpowiada za przeniesienie mocy z silnka na koło, ale za nim ta moc dotrze na koło musi jeszcze przejść przez Wał, Pasek, Sprzęgło, Przełożenia itp

2. Opis

Wariator który będę testować: Polini Speed Control

Więc nadszedł czas żebym kupił 2 wariator, pomyślałem że spróbuje czegoś nowego do nowego skuterka, bo w starym siedzi Hebo Next Generation. Wybór był prosty - Wariator Polini Speed Control, okazało się że to był bardzo dobry wybór, wariator ten siedzi w silniki 4t (Kymco Agility 50). Sprawdza się rewelacyjnie :)


W skład wariatora wchodzi:

* Tulejka
* Wariator
* Przeciwtalerz
* Rolki (6,9g)
* Komplet ślizgów

3. TEST

Tak jak w wariatorze Hebo Next Generation montaż jest bardzo prosty, wszystko pasuje na swoim miejscu, nie musiałem w nic przerabiać etc.
Z wariatorem włożyłem rolki dołączone do zestawu (6,9g) i nadszedł test.
Rolki okazały się bardzo dobre, producent najwidoczniej perfekcyjnie dobrał rolki do tego wariatora (reszta seria skuter). Przyśpieszenie wzrosło zaskakująco, do 65 rwał zrzwawo i równo, v-max na tym wariatorze wynosił około 78km/h - co jak co ale dla 4t to jest dużo :)
Ogólnie jest to jeden z najlepszych wariatorów do 4t :)


4. Ocena końcowa

Całokształt 4/5 (Wykonanie średnie, po kilku tys przebiegu widać oznaki żużycie gdzie w przypadku konkurencyjnego wariatora Hebo było 0 oznak, oraz v-max nie powiększył może o 3km/h, w tym że prędkość wzrosła bardzo znacząco)


Pozdrawiam

Recenzja by Fragx


ZAKAZ KOPIOWANIA, RECENZJA NAPISANA DLA FORUM http://www.mieloch.pl!!




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Kurcze jak to się stało że post napisany już dość dawno i nikt cie nie pochwalił :lol: :?:

Będę pierwszy, GRATULACJE i dzięki ponieważ dużo ludzi stoi nad wyborem nowego wariatora i nie wiedzą jaki a ten test na pewno im w tym pomoże :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 15:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 185
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
Jak myslicie co jest lepsze Multiwar czy PSC ? :)
musze kupić wariator i sie wacham :)




_________________

Hubertuss napisał/a:
Jak zrobić glębę przy TGB/Pegasus?
Venom9STI napisał/a:
Rozpędź się, wejdź w zakręt i przedni hebel na fulla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 15:56 
*

Rejestracja: 03 lis 2011, 19:06
Posty: 112
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
nowe multivary to nie to samo co wcześniej brałbym psc




_________________

Kupie termometr stage6 uszkodzony !!!

Cylinder Sport 70cc Do Piaggio LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2012, 16:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 16:33
Posty: 185
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
No ok :) to biore poliniacza :) ale jaką centralkę i spręzynka ząłozyć? :)




_________________

Hubertuss napisał/a:
Jak zrobić glębę przy TGB/Pegasus?
Venom9STI napisał/a:
Rozpędź się, wejdź w zakręt i przedni hebel na fulla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy