Dzisiaj jest 18 kwie 2024, 22:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 kwie 2013, 22:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
Siemano, zmieniłem dzisiaj cyl na nówke żeliwo, tłok nowy wszystko nowe.
Zapaliłem motor, pochodził 2 minuty i cylinder tak się nagrzał, że nie mogłem go dotknąć. Macie może jakąś przyczynę? było około 3.5l paliwa zabełtałem z 100 oleju. Gaźnik jest niewyregulowany. Macie jakieś pomysły?




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 0:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
IceTX pisze:
Macie jakieś pomysły?

IceTX pisze:
Gaźnik jest niewyregulowany




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 8:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2010, 18:22
Posty: 335
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
musisz zauważyć też że podczas docierania cylinder się bardziej grzeje , lecz u Ciebie sądzę też jest innym problem bo nie aż tak .




_________________

Nie ma Lipy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 9:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2010, 16:13
Posty: 178
Lokalizacja: Gostynin
Pojazd:
a motor stoi na obrotach czy nim jeździsz ? bo jak stoisz to normalne że sięgrzeje bo wiatru nie łapie na chłodnicę :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 10:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Lub też krzywa głowica ;d jest tak to niedługo wypluje uszczelke pod głowica. U mnie gdy tak było sie grzał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 14:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
to zależy jakimi kamieniami honowali cylek w końcowej fazie czasami jest tak że był grubszej gradacji
powierzchnia cylindra nowego przypomina bardzo drobny pilnik musisz zaczekać aż się wszystko poukłada i ostre krawędzie się dotrą
pamiętaj o nieco wyższym poziomie oleju dla 4T i większej dawce oleju dla 2T a i silnik będzie się mniej grzał




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2013, 15:13 przez jobi, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 22:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Jeżeli wsadziłeś mocniejszy cylinder może to też być zbyt małego i niewyregulowanego gaźnika :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 12:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
apriliars1995,
apriliars1995 pisze:
a motor stoi na obrotach czy nim jeździsz ? bo jak stoisz to normalne że sięgrzeje bo wiatru nie łapie na chłodnicę :P

mam termostat więc obieg otwiera się przy 90*

squad55,
squad55 pisze:
Lub też krzywa głowica ;d jest tak to niedługo wypluje uszczelke pod głowica. U mnie gdy tak było sie grzał.

Mam nowy cylek Barikit BRK 75CC High-End, głowica nie może być krzywa. Na seryjnym cylu też się tak grzał po zmianie gaźnika. Zauważyłem objawy, że jak jechałem z 3 kilometry około 65km/h to schodził mi z obrotów, zatrzymywałem się i jak dodawałem gazu to wchodził na około 4 tysiące obrotów i robił "ynynynynynynynynyn" :mrgreen: zawsze gasiłem moto, od razu zapalałem jeszcze raz i już się wkręcał normalnie, wyregulowałem gaźnik, wyczyściłem filtr, zwiększyłem maksymalnie dawkę paliwa w komorze pływakowej i dalej tak schodzi z obrotów i "odcina"

Boberko, PWK 24 :mrgreen:

PS. Warto dodać, że jak mi schodził z obrotów i nie chciał się wkręcić to zawsze gasiłem i paliłem i jechał dalej a raz dodałem gazu i wypaliło dziurę w tłoku. Macie jakieś pomysły?




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2013, 12:15 przez IceTX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 12:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2011, 15:09
Posty: 178
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd:
Tak za uboga mieszanka paliwowo-powietrzna. Wyreguluj odpowiednio gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 17:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
squad55, jak wyreguluje to dam znać czy chodzi wszystko w porządku. Założę stożek Malossiego, może coś da.

Założyłem stożek, dałem 1,5 obrotu w lewo - to samo, 3 w lewo to samo, 5 w lewo to samo, 6.5 w lewo to samo.. Jakieś pomysły?




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html


Ostatnio zmieniony 21 kwie 2013, 18:25 przez IceTX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 21:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
IceTX pisze:
squad55, jak wyreguluje to dam znać czy chodzi wszystko w porządku. Założę stożek Malossiego, może coś da.

Założyłem stożek, dałem 1,5 obrotu w lewo - to samo, 3 w lewo to samo, 5 w lewo to samo, 6.5 w lewo to samo.. Jakieś pomysły?



a zmieniłeś chociaż tą świece co ci dziury w tłoku wypalała na odpowiednią ciepłotę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 23:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Co do grzania - na seryjnym cylku podczas jazdy poniżej 30 km/h mój moto dochodził do 90 stopni. Wyjeżdżam na drogę,maneta na full,prędkość około 70 km/h - temperatura spada dosłownie w oczach do 70. Teraz pomyśl,jak ma się dziać z twoim większym cylkiem? Pomijam fakt,że termostat nieźle blokuje przepływ cieczy,zwłaszcza,gdy masz więcej jak 50 cm3....


Sprawdź szczelność,czy nie łapie lewego powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy