Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 2:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 mar 2013, 18:04 
*

Rejestracja: 11 mar 2013, 16:02
Posty: 6
Pojazd:
Witam. Kupiłem aprilię rs am6 2000r, w której jest:
-cylinder+tłok 80cm3 top performance
-gaźnik dellorto 21mm
-wał wzmacniany z polerowanym korbowodem hebo
-wydech arrow+wata w tłumiku hebo
-filtr powietrza polini air box
i mam kilka pytań:
-Jaka świeca powinna być włożona? Aktualnie mam ngk racing B10EG.
-Jaka dysza do gaźnika? Aktualnie jest 92.
Motor na niskich obrotach ma dół w mocy dopiero po wkreceniu na obroty ma kopa, tzn zatrzymuje sie gdzies na 9 tys obrotow i stoi na takich przez pare/pare nascie sekund. Mulenie nie jest spowodowane zapchanym filtrem powietrza czy gaznikiem czy brudna swieca bo wszystko bylo czyszczone.


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2013, 14:49 przez diman4, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2013, 13:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeśli dopiero się uczysz tego silnika, to zapraszam tutaj: http://wiki.am6.com.pl/index.php?title= ... C5.82onowe

Cytuj:
Zacznijmy od najpopularniejszych czyli świec firmy NGK. Niektórzy mówią, że firma się zepsuła jednak ich świece z wyższych półek dalej są dobre. Jakie posiadają rodzaje i oznaczenia?
Standardowa, czyli najtańsza za ok. 14zł posiada oznaczenie: B9ES lub BR9ES (z opornikiem, specjalnie dla elektronicznych obrotomierzy)
Platynowa/pozłacana, już droższa ale i lepiej wpływa na osiągi, posiada oznaczenie: B9EVX
Irydowa, najdroższa i najlepsza świeca, nie ma szans by się stopiła, czy skleiła. Świece te starczają na bardzo długi czas, jak na dzisiejsze standardy (mi wytrzymały 2,5 roku). Posiada oznaczenie: BR9EIX
Jest też inna firma, DENSO produkująca zamiennik NGK B9ES, czyli DENSO W27ESR-U. Również bardzo dobre świece.
Według serwisówki szczelina powinna wynosić 0,6mm.


Co do dyszy to spróbuj 107 albo 110 a powinien zniknąć problem muła na 9000RPM.




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!


Ostatnio zmieniony 12 mar 2013, 13:36 przez PikACZU94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 mar 2013, 22:13 
*

Rejestracja: 04 sty 2013, 10:16
Posty: 83
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
na swiecy zrob przerwe 0,7 .
wstaw dysze 100.
moga byc membrany.




_________________

Nie Bądz Samobójcą - Przed Sezonem Wymien Opony i Sprawdz Stan Swoich Hamulcy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 14:53 
*

Rejestracja: 11 mar 2013, 16:02
Posty: 6
Pojazd:
Ostatnio próbowałem przygotować aprilke do jazdy i mam taki problem, że nie chce odpalić od razu tylko trzeba kręcić i kręcić, a jak już odpali to dosłownie rzyga benzyną. Wylewa się z wydechu, z gaźnika, gdzie się da. Co może być tego przyczyną?

Dyszę sprawdziłem i mam 92, więc jaką w końcu powinienem założyć? Odpisało 2 użytkowników i oboje mają inne zdanie.

Jak powinny wyglądać płytki na membranie?


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2013, 15:00 przez diman4, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 17:25 
*

Rejestracja: 04 sty 2013, 10:16
Posty: 83
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
to nie wina dyszy. to jest cos z plywakiem . zazwyczaj jest tam taka mala gumowa uszczeleczka. jezeli wypadla to przepustnica sie nie zamyka i wacha leci caly czas niekontrolowanie.




_________________

Nie Bądz Samobójcą - Przed Sezonem Wymien Opony i Sprawdz Stan Swoich Hamulcy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 20:14 
*

Rejestracja: 11 mar 2013, 16:02
Posty: 6
Pojazd:
Tak, wiem że to nie wina dyszy tylko chciałem wiedzieć jaka powinna być przy takim secie jaki mam. Dzięki za odpowiedź, będę musiał sprawdzić gaźnik. Ale nadal nie wiem jaką dyszę założyć, bo każdy pisze, że większą niż moja ale każdy ma inne zdanie. No i jak powinny wyglądać płytki na membranie pod gaźnikiem, mają odstawać, przylegać czy może jedna strona ma odstawać a druga przylegać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2013, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2013, 20:36
Posty: 11
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: Keeway Matrix
Wrzuć sobie 110 dysze i powinno nie mulić . Tam PikACZU94 dobrze napisał . Sugeruj się tym , co do membrany chciałbym pomóc lecz nie mam pojęcia co do tego . Jeżeli Ci wylatuje waha przez gaźnik , rurke czy też coś innego sprawdź gaźnik . Prawdopodobnie pływak nie odbija ( nie zamyka się ) i waha leci jak tylko sie da :D




_________________

Obrazek

Mój Keeway :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 1:33 
*

Rejestracja: 11 mar 2013, 16:02
Posty: 6
Pojazd:
To jeszcze może ktoś napisze jak to z tą membraną? I może ktoś doradzi co zrobić żeby apka nie jechała jak wrzucam bieg na sprzęgle?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 10:09 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
zmień olej może na 10w40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 12:32 
*

Rejestracja: 11 mar 2013, 16:02
Posty: 6
Pojazd:
Olej mam elf moto gear oil 10w40.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 12:41 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
jak jest zimny i ciepły silnik tak samo się dzieje ? jak tak to regulacja sprzęgła na śrubie a jak już nie ma co regulować tam to wymiana tarcz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 23:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Coś to moto zmęczone życiem jest.....
Regulacja sprzęgła,gaźnika,dla pewności sprawdź poziom płynu hamulcowego oraz chłodniczego,warto też hamulce przejrzeć....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 16:26 
*

Rejestracja: 11 mar 2013, 16:02
Posty: 6
Pojazd:
Na ciepłym może troszkę mniej ciągnie to sprzęgło, ale na skrzyżowaniach nadal trochę ciężko. Wątpię żeby była zmęczona, bo tak naprawdę jeżdżę nią tylko do szkoły jakieś 3km przepisowo, nie katuję jej, a jak ją kupiłem to była świeżo po remoncie. Płyny, hamulce sprawdzone, gaźnik wyreguluję jak przyjdzie dysza. Jak się powinno regulować sprzęgło? Może jest jakiś poradnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 18:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
diman4, To,że ty dbasz nie oznacza,że wcześniej była dbana,z tego co zauważyłem prawie wszystkie aprilie,Tzrki,Srki są po remoncie w momencie sprzedaży,jak regulować gaźnik,sprzęgło i wiele innych takich artykułów jest pełno w tym dziale.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 20:03 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
zdejmij filtr powietrza, odpal silnik, pogazuj i zobacz czy ci pluje wacha z gaznika. Wtedy bedziesz wiedziaj czy membrany sa dobre czy nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy