|
Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 11:58
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
michal3454
|
: 23 kwie 2013, 19:15 |
|
Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42 Posty: 75
Pojazd:
|
Witam, mam trochę zawiły problem, otóż moje cewki dawały za małe napięcie na akumulator więc postanowiłem kupić nowe, ale przed tym chciałem obejrzeć stare, przy ściąganiu koła magnesowego trochę chyba uszkodziłem iskrownik i objawy są takie że całkowicie nie mam iskry oraz żadnych świateł, odziwo klakson działa. Jedyne co widać po iskrowniku to że cewki są przerysowane i żółty kabel ma lekko nadszarpniętą izolację, i teraz mnie ciekawi czy to wystarczający powód do braku iskry oraz świateł?
I jeszcze mógł by mi ktoś powiedzieć jak po kolei prawidłowo powinny być podłączone kable do cewkomodułu?
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2013, 19:17 przez michal3454, łącznie zmieniany 2 razy
|
|
Na górę |
|
|
seb94
|
: 23 kwie 2013, 20:47 |
|
***** |
|
Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24 Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
|
kable przy cewkomodule mają oznaczenia (kolory opisane po włosku albo angielsku przy pinach modułu)
każde uszkodzenie cewek czy koła magnesowego wpływa w jakis sposób na wytwarzany prąd
klaskon jest z akumulatora podawany wiec to o niczym nie swiadczy
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 2 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|