Dzisiaj jest 19 kwie 2024, 11:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 kwie 2013, 19:15 
*

Rejestracja: 21 maja 2011, 13:42
Posty: 75
Pojazd:
Witam, mam trochę zawiły problem, otóż moje cewki dawały za małe napięcie na akumulator więc postanowiłem kupić nowe, ale przed tym chciałem obejrzeć stare, przy ściąganiu koła magnesowego trochę chyba uszkodziłem iskrownik i objawy są takie że całkowicie nie mam iskry oraz żadnych świateł, odziwo klakson działa. Jedyne co widać po iskrowniku to że cewki są przerysowane i żółty kabel ma lekko nadszarpniętą izolację, i teraz mnie ciekawi czy to wystarczający powód do braku iskry oraz świateł?
I jeszcze mógł by mi ktoś powiedzieć jak po kolei prawidłowo powinny być podłączone kable do cewkomodułu?


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2013, 19:17 przez michal3454, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 20:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
kable przy cewkomodule mają oznaczenia (kolory opisane po włosku albo angielsku przy pinach modułu)

każde uszkodzenie cewek czy koła magnesowego wpływa w jakis sposób na wytwarzany prąd

klaskon jest z akumulatora podawany wiec to o niczym nie swiadczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy