Dzisiaj jest 25 kwie 2024, 1:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 kwie 2013, 13:55 
*

Rejestracja: 01 gru 2012, 22:25
Posty: 19
Pojazd:
1.To może zacznę od v maxa.
Wcześniej miałem dyszę 70 i tą blaszkę miedzy filtrem a gaźnikiem gdy ją zdjąłem to 1 2 3 buuuu a iglica była chyba na ostatnim rowku. Przy okazji wymieniłem cylinder uzywany 50cc i włozyłem dysze 80 i iglice na 4 (przedostatni) rowek i (juz zdjąłem tą blaszkę) na biegu jałowym wkreca się ładnie i wg a gdy jadę to 1 2 3 ciągnie a na 4 5 6 to tak jakby siły nie miał jakby miał jakąś blokade ale przeciez są zdjęte a i dyfuzor mk. V max wynosi 70 i więcej nie pójdzie poradzcie coś tutaj załączam zdjęcie swiecy jest ona trochę mokra.Też myslałem nad kompresją ale na starym cylku miałem na ciepłym silniku 5 bar i jezdziłem około 75km/h i tłok przytarty i wg.Wczesniej sobie mogłem krecić magnetem ze swiecą w cylku a teraz jest bardzo duzy opór i czuć ze jest ta komprecha.
Obrazek

2.Teraz ładowanie:
Kupiłem nowy zelowy akumulator 12V 4ah podpiołem go i sprawdziłem miernikiem to miał tam 13 V i sprawdzam teraz ładowanie i nie wiem czy dobrze to zrobiłem. Sprawdzałem na akumulatorze napięcie i w tym czasie sende kręciłem do końca i się nic nie zmieniało. Dodam ze nie mam z przodu świateł i z tylu coś sie stało gdy jechałem to zgasło, bezpiecznik cały.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2013, 22:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
napięcie ładowania się sprawdza na klemach + i - z instalacji elektrycznej

ze wzzrostem obrotów powinno rosnąć

u ciebie skoro zgasłu światła + nie ma łądowania to poszedł regulator napięcia

co do 1-go to do tego wydechu mk daj jej dyszę koło 100-110 (zakładam że masz gaźnik 17,5mm)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 19:02 
*

Rejestracja: 01 gru 2012, 22:25
Posty: 19
Pojazd:
No regulator prawie nowy z 3 miesiące ma i by sie spalił ? Dzisiaj paczyłem i z przodu lampy gdzie idzie od zarówki kable dochodza do kostki i tam w tych stykach gdzie powinny byc swiatła wg prądu nie ma. A mogły pójsc cewki ? Bo słyszałem ze światła są z cewek i jak sprawdzić czy prąd jest otrzymywany z cewek ? Jak sprawdzić czy regulator daje ładowanie ?

Tutaj jeszcze jeden problem który dzis zauwazylem.
Od modułu wychodzi tak jakby mała kostka gdy ją odepne mogę moto zapalić bez kluczyka wg nie moge go zgasić nic. Kable od kostki ida chyba do regulatora, jest to żółto-czerwony i czarny-zielony, a z modułu idące do tej kostki to żółty i zielony. Czego to moze być wina ?
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 20:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ta kostka bez ktorej możesz go odpalic idzie chyba do stacyjki

cewki jest opcja ale to ekstremalna bo prąd idzie prądnica ---> regulator ----> instalacja dopiero




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 20:58 
*

Rejestracja: 01 gru 2012, 22:25
Posty: 19
Pojazd:
Jutro sprawdzam ładowanie z cewek dowiedzialem sie ze to zółty to wypne od regulatora i zobacze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy