Dzisiaj jest 29 mar 2024, 12:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 kwie 2013, 20:18 
*

Rejestracja: 22 kwie 2013, 20:09
Posty: 2
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
Siema!
Jestem nowy na forum,lecz potrzebuje pomocy.Popełniłem(chyba) największy błąd w moim zyciu kupując chinola Marki Romet a dokładniej CRS'a 50.Ale no nic,człowiek uczy się na błędach.Jego v-max to jakies 65km/h,a o zrywie to juz nie wspomne.Chciałbym powiekszyc jego pojemnosc do 80cc i oprocz tego...no własnie?co oprócz tego zmienic w tym chinolu aby szedł szybciej i miał lepszego zrywa.Nie chce jakos za duzo wydawac,ale nie chce tez jakiegos gowna,ktoro sie rozleci,ze tak powiem.Chciałbym abyscie u dołu napisali mi co dokładnie zmienic oprocz tego cylindra i zeby było tanio.Wielkie dzięki!
Pozdrawiam!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2012, 18:29
Posty: 282
Pojazd:
Tu za bardzo w tym romecie nie idze za bardzo nic zrobic :( kolega też ma CRS'a i nawet po zmianie cylka jest to słabe(jedynie dzwiek dobry ma ).Nie myślałes żeby kupic jakis silnik tani(np.am6 lub od sendy) i nie wsadzic go do rometa ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2013, 23:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Nic nie zrobisz. Nie dość,że po tuningu ledwo co się zbliżysz do osiągów seryjnego silnika Minarelli AM,to jeszcze awaryjność 3x większa.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 9:04 
*

Rejestracja: 22 kwie 2013, 20:09
Posty: 2
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
mhm,czyli polecalibyscie kupic silnik am6?Ale ile by mnie to wyniosło?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 10:36 
*

Rejestracja: 07 lut 2013, 21:20
Posty: 64
Lokalizacja: Radom
Pojazd: aerox stunt
500-800zł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 11:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
maliniaksy, Kolo 1k bys znalazl dobry silnik.
Wez pod uwage rownieze starszy silnik DERBI o oznaczeniu EBS/EBE. Dobre silniki




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 18:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Tylko,że przeszczepiając silnik musisz:
- podpasować elektrykę,
- łańcuch i zębatki,
- ramę,
- i wiele innych pierdół......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 18:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2012, 18:29
Posty: 282
Pojazd:
Ale romet ma bardzo podobna budowe do SM am6 wiec z rama nie powinno byc problemow.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 19:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Nie opłaca Ci się go Przeczepiać. Policz - silnik 1000 zł,do tego elektryka,wydech,łańcuch zębatki,gaźnik...... I wyjdzie Ci z 2000 zł.....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 19:47 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Zaden am6. Wsadz silnik 125/150, te same mocowania i tak samo wyglada. Silnik nowy powinienes znalesc za ok 800zl. Na 150 to juz smiga calkiem ladnie, jest te 16hp i mozna spokojnie porownywac do mocnego sporta w am6 czy derbi z tym, ze dol duuzo lepszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2012, 22:52
Posty: 33
Pojazd:
Podejrzewam żę ta rama to by sie rozleciała w tym romeciku przy takim silniku :P jak możesz to go najlepiej sprzedaj i kup jakieś derbi albo coś z minarelli ja osobiście polecam silnik ebs nie do zdarcia :lol: .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 21:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Tak., Zauważ,jakie bydlackie zawieszenie ma RS 125,Cagiva Mito 125,NSR i inne dwusuwowe ścigi. To nie po to,żeby były ciężkie i drogie,ale po to,żeby temu motocyklowi nie rozeszła się główka ramy i wahacz..........Musi też być odpowiednio twarde. Pomijam też fakt,że hamulce też muszą być odpowiednio wydajne do takich prędkości,a Romet nigdy dobrym hamulców nie miał..... Włożysz przynajmniej 30 koni(mowa o odblokowanym silniku od ściga) do ramy,gdzie wszystko było projektowane pod 4,góra 5 koni? Chciałbyś na tym się rozpędzić do 140 km/h?
To nie samochód,gdzie do 1,4 wkładasz 2,5 i śmiga.....
Wkładając tak mocny silnik do tak słabej ramy ryzykujesz zdrowie i życie,odpuść,nie warto.....


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2013, 21:25 przez Biskup Śmierci, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2013, 21:40 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
ja pisałem o chinskim silniku a nie o rzadnym od cagivy. Nikt mu tym nie karze jezdzic po 100km/h po dziurach. Taki silnik jest moze pare/parenascie kilo ciezszy od zwyklej 50 i nie ma to zadnego wplywu na obciązenie. Przecierz nie robia takich motorow pod kierowce 54,5kg i tak ma byc. Jezdza tez na tym ciezsze osoby nawet po ponad 100kilo. Znam pare osob co robili takie zabiegi. Setki osob tak robi. Mozna chociazby zobaczyc ile jest filmikow na yt z np. zipp pro z silnikami 110/125 a nawet 150. Wystarczy nawet wesc na jakies forum z tymi padlami i poczytac tematy. W ostatecznosci mozna wspawac jakies prowizoryczne wzmocnienia. Na dodatek jeszce dodam ze w wielu chinskich motorach wersja 125 rozni sie od 50 tylko silnikiem, rama jest ta sama




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 10:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
Jeżeli to ten sam silnik co w Zetce50 to idzie z niego wykrzesać w miarę kozaka jak na 4t.
- Cylinder 80cc
- Gaźnik 24-28
- Stożek gąbka
- Wydech przelotowy
V-max ~ 100km/h gps, zależy od zębatek

Tak. pisze:
zipp pro z silnikami 110/125 a nawet 150.

Nie masz pojęcia o czym piszesz. Zipp Pro ma silnik leżący, największe gówno jakim można było ożenić te "cacka". Chiński 4t stojący to inna bajka, jest dużo lepszy.




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html


Ostatnio zmieniony 24 kwie 2013, 10:56 przez IceTX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 kwie 2013, 13:19 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
aha ja myslalem ze tam jest lezacy..I nie wydaje mi sie zeby ten stojacy byl lepszy. Wedlug mnie to jest jeszce wieksze padlo niz ten lezacy a jezdzilem oboma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2013, 7:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
Jezeli chodzi o osiagi to jeden i drugi to padło, ale chodzi tez o zywotnosc ;)




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy