Dzisiaj jest 29 mar 2024, 6:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2014, 0:32 
*

Rejestracja: 15 cze 2013, 9:14
Posty: 2
Pojazd:
Witajcie.
Z racji tego, że jestem początkujący w tej dziedzinie motoryzacji mam kilka pytań.
Dopiero mam zamiar zacząć uczyć się na jednośladach i chciałbym wiedzieć:
1) od czego najlepiej zacząć naukę jazdy ( chodzi o sprzęt)
2) na co zwracać uwagę podczas jazd z "L"( z opowiadań znajomych wiem, że zdarzają się instruktorzy bez talentu do uczenia innych i do wszystkiego trzeba samemu dochodzić)
3) czy egzamin jest trudny dla osoby, która wyjedzie minimalną liczbę godzi?
4) czy po uzyskaniu prawka na "A" zaczynać od słabszych maszynek by zdobyć doświadczenie i powoli wymieniać na coś mocniejszego czy od razu rzucić się na głęboką wodę?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 mar 2014, 0:39 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Zaczynasz od takiej pojemności na jakiej bedziesz zdawać . Podczas jazd to rzecz jasna słuchać instruktora jak i myśleć, tzn. kontrolować sytuacje na drodze i znaki. Nie poczuwać się zbyt pewnie, bo to moze zgubić .
Trudny raczej nie, jak opanujesz jazdę i załapiesz bakcyla . A jeżeli nie czujesz sie pewnie poproś kogoś o użyczenie sprzętu biegowego , gdyż automatów/skuterów nie polecam.
Po uzyskaniu tego plastiku polecam zaczynać od 125 a 250 w 4t . 2t nie polecam dla żółtodzioba.
Powodzenia ;P




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 wrz 2009, 21:01
Posty: 229
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: GSX-R k5, Probe II