Dzisiaj jest 05 lip 2024, 9:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sty 2014, 23:44 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Sprawa wygląda następująco:
Korek z paskiem malossi wyjęty z pg krótki karter. Wkładam do mojego nrg pasuje koreczek ładnie.Pasek malossi okazuje sie byc duzooo za krótki wkładam seryjny. Jest wszystko ok lepsza przyśpiecha mniejszy muł, v maxa nie sprawdziłem zbyt zimno :(
Moje pytanie brzmi czy muszę zaopatrzyć sie w pasek over pg długi karter? czy jeździć na tym pasku o seryjnej długości ?????? Czy muszę szlifować karter?

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 sty 2014, 0:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jeśli kupisz pasek overrange to tak musisz szlifować karter i lepiej to zrób, bo na seryjnym to możesz długo nie polatać..




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2014, 14:23 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
Długo siedziałem w google i są paski:
811mm bodajże seria
816mm nwm
820mm również nwm
805mm Pasek r/t over
Długości paska over malossi nie znalazłem ale pewnie też 805mm
POMOCY MAM MĘTLIK W GŁOWIE?
Sportowy korektor i krótszy pasek oj oj dziwne ....

edit: Tak sobie pomyślałem czy ja mam 1 talerz malossi czy też 2 talerze malossi
Obrazek
Jestem posiadaczem chyba tego:
http://www.racing-planet.pl/4504-torque-driver-malossi-piaggio-98-4250362480491.html


http://www.racing-planet.pl/9468-korektor-momentu-obrotowego-malossi-overrange-piaggio-starsze-modele-4250362480071.html

Wątpię żebym miał overa.
No wiec pasek dłuży czy standardowy? Heh ładnie teraz mam pomieszane ... :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2014, 23:59 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
He he
Również przerabiam ten temat tyle że ja mam korektor Polini speed drive 3
Dowiedziałem się że do zestawów overrange Malossi dla silnika nowy typ długi karter jest dorzucany pasek Pasek Malossi X-Kevlar o oznaczeniu 614118
Ma on wymiary 816x18,5
Najśmieszniejsze jest to że pasek Malossi Special dedykowany do seryjnego napędu ma 820x18,5x8
a ma oznaczenie 619831
Jeśli chcesz to mogę podać wszystkie modele pasków i ich rozmiary które posiadam ;)
Jak masz możliwość to zmierz średnice tego korektora, mój ma 134mm średnicy, bedzie lepsze porównanie :wink:

Aha i jeszcze jedno. Nie musisz szlifować karteru w P/G do napędu overrange :wink:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sty 2014, 16:35 
**

Rejestracja: 05 lut 2013, 21:11
Posty: 275
Lokalizacja: Śrem
Pojazd: NRG MC3
dzięki za odpowiedz zmierze ci średnicę za jakiś czas jak będę grzebał. Tak więc over jest na przyspieszenie :-o teraz jestem w szoku. Tak więc kupię pasek dłuższy 820mm nie będę brak oryginału za 180zł do sporta. Jeszcze raz dzięki jak coś to pw dawid54




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy