Dzisiaj jest 28 mar 2024, 16:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 12:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 19:04
Posty: 408
Lokalizacja: CK
Pojazd:
http://otomoto.pl/yamaha-jog-sport-wysc ... 22261.html

Sugeruj sie tym modelem najlepiej ... :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2011, 21:23 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 19:18
Posty: 5
Lokalizacja: Dębno
Pojazd:
skolsik13, no maszynę masz całkiem fajną setup też niezły ale ja kupiłem vamosa za 100zł w ruinie i robiłem go przez miecha dzien w dzien po pracy do 24 w nocy az żona mnie opieprzała juz za niego hehe i od zera go robiłem elektryka plastiki silnik rozpolawiany zmieniane wszystko co było potrzeba wszystkie łożyska itp. chciał bym kiedyś poprostu go sprawdzić na torze chyba że go sprzedam niedługo .
kupiłem go do jazdy na luziku a do za sówania mam suzuki GSX 600 więc do adrenaliny podnoszenia wystarczy hehe ale niema to jak dobry 2t na małych kołach gdzie trzeba sie nagimnastykowac żeby szlifa nie wywalić na zakręcie ,
tylko chyba nie będzie mi dane derbiego przetestowac bo w tygodniu kupiec ma być i nie wiem czy sprzedawać tyle roboty wsadzone kasy itp a że papiery zgubione i dużo zachodu żeby odzyskać od Niemców to więcej nie wezmę niż 500zł za niego bo nikt nie będzie chciał bez papierów a ze po remocie i przerobiony na 65cc dobrze potrzykowany mało kogo obchodzi że na koło idzie i się wkreca ładnie ale to już norma papier naj ważniejszy :) pozdro LG




_________________

--------------COBRA-------------Driver18-------------


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2011, 21:26 przez Cobra23, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 14:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Cobra23, jak ty masz odnowioną maszynkę sprzedać za 500 zł to zostaw nią albo dogadaj się z kimś na złomie opyl im to i od razu odkup i będziesz mógł to zarejestrować. Coś o takim myku słyszałem. Jak to jest teraz zacny sprzęt to wrzuć go gdzieś do garażu i niech stoi. Jeść i pić nie chce, a przyda Ci się nie raz. A jak mówisz ze masz żonę to i dziecko pewnie w drodze to czym będzie mały popylać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2011, 17:10 
*

Rejestracja: 22 lip 2011, 19:18
Posty: 5
Lokalizacja: Dębno
Pojazd:
dzieci to juz mam 2 córki :) ale dla nich stoi quadzik jeszcze nie złożony wiec oto się nie martwie w tym sęk ze ten skuterek jest zarejstrowany w niemczech jeszcze ja kupiłem go od kolesia który kupił od niemca i a papiery zostały zgubione byłem się pytać o odzystkanie czyli o duplikat załatwiny przez Polskę lecz może to trawać do roku co i nie dają 100% pewności a trzeba i tak za to zabulic więc na razie nie wiem co z nim zrobie ale pewnie pujdzie do żyda




_________________

--------------COBRA-------------Driver18-------------




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 21:22 
*

Rejestracja: 24 maja 2010, 21:00
Posty: 86
Pojazd:
a wtrącając się do silników, fakt mina i p/g (oczywiście obydwa lc) to najmocniejsze silniki bez porównania, ale mam aerox'a, a sąsiad sr50r, obydwoje mamy serie, i gdybym miał jeszcze wybór wybrać mine a p/g bez zastanowienia wziąłbym p/g :wink: jak się z nim ścigałem to do 65 mu odjeżdżam ale od 65+ po prostu mi ucieka.. nie mam co się stawiać.. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 9:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2011, 12:19
Posty: 1
Lokalizacja: Przeworsk
Pojazd:
Ja mógłbym też polecić honde x8r ;) chociaż z racji tego , że jest krótka dość lekka (rama aluminiowa odlewana ciśnieniowo). A Sr w serii w dobrym stanie można już dorwać za 2200 zł :D a też słaba nie jest :)
Pozdrawiam :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lis 2011, 17:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 13:35
Posty: 0
Lokalizacja: Się Biorą Nike
Pojazd: Piaggio ZIp II
Jeśli miał bym wybierać między p/g a minarelli hor oby dwa to LC to wybrał bym jednakowoż minarelli ponieważ ma lepszy dostęp do pompy wody niż p/g




_________________

Zobacz mojego zipka ------->
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1770100#1770100




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lis 2011, 23:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
p/g lepsze mocniejsze lepiej sie tunuje itd:) :lol:




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2011, 17:44 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jedziłem na S9 i szczerze powiem że ma to odejście , minusem jest jego wielkość + waga , ale jak by zeswapować do ramy od joga ? Na amerykańskich forach czytałem ze wkręcają te silniki nawet do 22-25 km . :P




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2011, 13:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2010, 18:55
Posty: 403
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd:
co do silników, minarelli i p/g to 2 takie same pod względem osiągów i mocy, bardziej podatne na tuning są minarelli, ponieważ jest do nich więcej części itd. jeżeli ja bym miał wybierać skuter, to tylko pod względem wyglądu, ponieważ nie robi mi to różnicy (jeździłem na obu) ja mam p/g i jestem bardzo zadowolony, w ciągu 1 sezonu, nic, nic nie pykało nic nie strzelało, kolega ma minarelli i ma tak samo, zrobiłem ok. 5k przebiegu i nic :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 14:11 
*

Rejestracja: 23 sie 2013, 3:49
Posty: 2
Pojazd: Piaggio NRG
Sam mam piaggio Nrg mc2 96 rok z tlumikiem yasuni i biore aeroxy po tuningu .

-- 23 sie 2013, 15:11 --

Sam mam piaggio Nrg mc2 96 rok z tlumikiem yasuni i biore aeroxy po tuningu .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 13:59
Posty: 85
Lokalizacja: N/T
Pojazd:
To jaki skuter wybierzesz to juz twoja sprawa na każdym idzie sie scigać jesli chcesz naprawde zapiep... to zip sp lub yamaha jog ja posiadam piaggio ntt na kołach od runnera 12 na slicach i tez nie narzekam w tym roku miałem swój pierwszy debiut w zileonej górze stary kisielin european scooter tropchy w klasie 5 jesli ktos bedzie chciał wystartować w przyszłym rok w zawodach w niemieckiej edycji to zapraszam bo jak narazie polskich jeszcze niema albo juz zależy jak dla kogo w przyszłym roku tez planuje start na tym samym torze świetna sprawa i mega wrażenia z mojej strony moge zapewnic pełne wsparcie do przygotowania sie na takie zawody




_________________

skutery to pasja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2013, 19:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2013, 9:43
Posty: 448
Lokalizacja: ELC
Pojazd: GPR Nude & Jog RR
Ja mam Joga ale już ostro dłubanego (do cywilnej jazdy) i w zakręty wchodzi super a prowadzenie bajka :)




_________________

Wpadnij Jog na S6 Racing
yamaha-jog-rr-by-rafi20ps-t362842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2014, 19:42 
*

Rejestracja: 14 sty 2013, 12:02
Posty: 134
Lokalizacja: Obrzycko,Poznań
Pojazd: Yamaha Neos , WSK 125
Bierz z silnikiem P/G , z P/G idzie uzyskać największą moc . Spójrz na skuter Polini mielocha. Ten skkuter ma ok 4sek do 100 , tak pisze przynajmniej i to ma silnik P/G




_________________

Neos-> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 79#2163079
WSK -> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 50#2330869




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 mar 2014, 16:40 
*

Rejestracja: 08 sie 2012, 13:19
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2014, 16:15 
*

Rejestracja: 04 kwie 2014, 21:28
Posty: 5
Pojazd: yamaha
Witam grupę. Zastanawiam się czy jest możliwość spotkania się na żywo, osoby z okolic i te, którym nie straszne podróże – proszę się zgłaszać. Można coś zorganizować, spędzić wspólnie trochę czasu i zabawić się.

____________________
Co to będzie, co to będzie http://biuropodatkowe.wordpress.com zauważyłeś już że to prawda!


Ostatnio zmieniony 22 sie 2014, 9:55 przez DiomedaEvil2757, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 kwie 2014, 1:03 
*

Rejestracja: 13 kwie 2014, 14:17
Posty: 3
Pojazd: fiat 125p
oczywiście jest możliwość
markopradom.pl


Ostatnio zmieniony 16 cze 2014, 20:37 przez fantom133, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2014, 19:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Panowie cały czas jest tutaj kwestia sporna p/g czy mina. Dlaczego nikt nie myśli o peugeotach np. trekker. Silniki peugeota są naprawdę mocne kuzyn ma tkr to w serii + kominek tecnigas + twardsze sprężynki sprzęgła ,a rolki seryjne jest szatan. Ja mam p/g ,ale myślę ,że z peugeota da się dużo wycisnąć. Co sądzicie jeszcze o silnikach morini ? Kumpel ma tgb city rs i też moc potężna. Na serii + ful blokady z nami dwoma pod górkę przyśpiesza bez zadyszki. 5km ma w serii więc to co rox.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 8:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Powiem tak: osiągi są bardzo podobne możliwe że piaggio ma lepszy v-max ale minarelli ma większe możliwości tuningu (nie dużo no ale jednak) no i minarelli jest duuuuuużo łatwiejsze w naprawie itd. zrobienie byle czego w piaggio to 3 razy więcej roboty niż w minarelli.

Jeśli nie chcesz przekraczać poziomu sport to możesz zastanowić się też nad morini lc




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 8:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Do klasy 50ccm. Ja bym wykminił sobię tak jak kolega gdzieś tu wyżej pisał rame JOG'a z silnikiem Kymco Super9 LC. Ten silnik to jest kosmos : ) Masa ludzi którzy mają super9. Seria cylek+next-r+multivar i leci 95-100. A chciałbym dodac że ten skuterek waży ponad 100 kilo. Żeby to wrzuci do JOG'a to to by latało. Niestety w tych najwyższych klasach nie ma co startowac bo z kymco można max zrobi racinga.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy